L

LVJURISTS.LV

Adrese: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 28132935
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts

Sazināties ar ekspertu

LVJURISTS.LV - Atbildes un komentāri

Sekta Prieka vēsts - Krāpšana, zombēšana, naudas mangošana ar pat var teikt draudiem ( Komentārs)

Labdien! Ja jums ir aizdomas, ka "Prieka Vēsts" nodarbojas ar nelikumīgu naudas piesavināšanos, manipulācijām vai psiholoģisku spiedienu, jūs varat ziņot Valsts policijai un Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja tiek veikta negodīga komercprakse. Relīģiskās organizācijas ir reģistrētas un darbojas saskaņā ar likumu, taču, ja ir pierādījumi par krāpniecību vai cilvēku ekspluatāciju, to iespējams izvērtēt tiesībsargājošām iestādēm. Ja jums ir informācija par nelikumīgām darbībām...

LVJURISTS.LV 07.03.2025
Komentāri 7

Rīgas Satiksme - Liels troksnis ( Komentārs)

Liels troksnis Labdien! Ja Rīgas Satiksmes 4. trolejbuss rada pārmērīgu troksni, kas traucē iedzīvotājiem, un sabiedriskajā transportā ir pārāk skaļi audio paziņojumi, jūs varat iesniegt sūdzību Rīgas Satiksmei, pieprasot izvērtēt trokšņa līmeni un pielāgot skaņas sistēmu. Ja uzņēmums nereagē, varat vērsties Rīgas domē vai Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā, jo pilsētā jānodrošina pieņemams trokšņa līmenis. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

@demydova_baouqet_riga - Nepiegādā preci, slikts serviss ( Komentārs)

@demydova_baouqet_riga - Nepiegādā preci, slikts serviss Sakontaktēju Insagram profilā zefīra pušķu meistari, sarunājām piegādi. Pušķis domāts kā dāvana. Apmaksa veikta un gaidu norādītajā laikā- uzraksta, ka nepaspēs, jāuzgaida. Labi-esmu gatava gaidīt! Bet nu jau ir gandrīz pusnakts un man atbild, ka drīz būs.. lieki teikt, ka jubilāru neapsveicu, jo pušķa nav! Neiesaku šo meistari un servisu! Tikai pazaudēsiet laiku! Par naudas lietām nerunājot..

Netvision - Krāpšana un nekvalitatīvi pakalpojumi ( Komentārs)

Krāpšana un nekvalitatīvi pakalpojumi Labdien! Ja Netvision sniedz nekvalitatīvus pakalpojumus, neievēro solīto 24/7 tehnisko atbalstu un nespēj nodrošināt stabilu interneta savienojumu, tas var būt līguma pārkāpums un negodīga komercprakse. Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu vai līguma laušanu bez soda sankcijām, un, ja uzņēmums nesadarbojas, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par neatbilstošu pakalpojumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Forevers - Ļoti slikta apkalpošana ( Komentārs)

Ļoti slikta apkalpošana Labdien! Ja Forevers veikalā Siguldā pārdevēja izturas nelaipni, nekompetenti un bez cieņas pret klientiem, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam būtu jānodrošina profesionāls serviss. Jūs varat iesniegt sūdzību Forevers vadībai, pieprasot situācijas izvērtēšanu un apkalpošanas uzlabošanu, un, ja uzņēmums ignorē jūsu sūdzību, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Gulbja Labaratorija - KAS jums apkalpo klientus pa telefonu 67801112? ( Komentārs)

KAS jums apkalpo klientus pa telefonu 67801112? Labdien! Ja Gulbja laboratorijas klientu apkalpošana pa tālruni ir rupja, nekompetenta un nekorekta, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam būtu jānodrošina profesionāls serviss. Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību laboratorijas vadībai, pieprasot situācijas izvērtēšanu un uzlabojumus klientu apkalpošanā, un, ja attieksme nemainās, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), kas uzrauga patērētāju tiesības un uzņēmumu sniegto pakalpojumu kvalitāti. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Lats Veikals - Slikta apkalpošana ( Komentārs)

Slikta apkalpošana Labdien! Ja Lats veikala pārdevēja izturas rupji un nelaipni, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un veikalam būtu jānodrošina atbilstoša attieksme pret pircējiem. Jūs varat iesniegt sūdzību veikala vadībai, aprakstot situāciju un pieprasot paskaidrojumu, un, ja attieksme nemainās, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par nekvalitatīvu apkalpošanu, kas negatīvi ietekmē patērētāju pieredzi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Gintaro Mēbeles - Slikts serviss un produktu kvalitāte ( Komentārs)

Slikts serviss un produktu kvalitāte Labdien! Ja Gintaro Mēbeles atsakās atbildēt par dīvāna defektiem un nepamatoti noraida reklamāciju, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo precei jāatbilst solītajai kvalitātei un tai ir jābūt lietošanai derīgai. Jūs varat oficiāli pieprasīt atkārtotu preces novērtēšanu un rakstisku skaidrojumu, un, ja uzņēmums turpina ignorēt jūsu prasības, iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas var uzlikt uzņēmumam par pienākumu nodrošināt preces remontu...

Kaspars Pūris - Krāpšana ( Komentārs)

Labdien! Ja Kaspars Pūris solīja pakalpojumu, saņēma priekšapmaksu un pēc tam neizpildīja solīto, neieradās un neatgrieza naudu, tas ir krāpšanas gadījums, tāpēc jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atgriešanu, ziņot Valsts policijai, jo krāpniecība ir sodāma saskaņā ar Krimināllikumu, ziņot Facebook, lai novērstu citus cietušos, un, ja maksājums veikts ar bankas pārskaitījumu, sazināties ar banku, lai mēģinātu atgūt naudu; ja nepieciešama palīdzība iesnieguma sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Straujupīte - Slikts serviss klātienē, ignorē epastus ( Komentārs)

Labdien! Ja Straujupīte atteicās apmainīt bojātu preci un ignorē e-pastus, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jums ir tiesības atgriezt nekvalitatīvu preci un pieprasīt tās apmaiņu vai atmaksu, pat ja čeks nav saglabāts, jo maksājums veikts ar karti un darījums ir izsekojams. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un preces apmaiņu no uzņēmuma, un, ja viņi turpina ignorēt sūdzību, iesniegt sūdzību PTAC. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Bite.lv - Slikts servis ( Komentārs)

Labdien! Ja Bite.lv pievieno rēķinam maksas pakalpojumus, kurus neesat pasūtījis, un atsakās risināt tehniskas problēmas ar rūteri, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jūs varat pieprasīt skaidrojumu un atmaksu par nepamatoti iekļautajiem pakalpojumiem, un, ja uzņēmums nesadarbojas, iesniegt sūdzību PTAC par negodīgu komercpraksi. Tāpat, ja rūteris nedarbojas un Bite atsakās to risināt, jums ir tiesības prasīt ierīces maiņu vai remontu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

LVJURISTS.LV 07.03.2025
Komentāri 3

SIA TAKO - Krāpšana ( Komentārs)

Labdien! Ja SIA TAKO un Lauris Meiris Facebook platformā piedāvā neesošas automašīnu detaļas un mēģina izkrāpt naudu, tā ir krāpniecība, tāpēc jūs varat ziņot Facebook, lai bloķētu profilu, iesniegt iesniegumu Valsts policijā, jo krāpšana ir sodāma saskaņā ar Latvijas Krimināllikumu, sazināties ar banku, ja maksājums veikts ar pārskaitījumu, lai mēģinātu atgūt naudu, un brīdināt citus, daloties ar informāciju forumos un sociālajos tīklos; ja nepieciešama palīdzība iesnieguma sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Bite - Krāpšana ( Komentārs)

Krāpšana Labdien! Ja Bite bez jūsu skaidras piekrišanas pieslēgusi maksas pakalpojumu un mainījusi līguma nosacījumus, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, tāpēc jūs varat pieprasīt skaidrojumu un pierādījumus, ka esat piekritusi HBO maksai, un prasīt līguma izbeigšanu bez soda naudas, ja nosacījumi mainīti bez jūsu piekrišanas, kā arī iesniegt sūdzību PTAC un, ja maksājāt ar karti, sazināties ar banku, lai mēģinātu atgūt naudu par neautorizētajiem maksājumiem; ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

A/S Balticom - Одностороннее изменение условий договора ( Komentārs)

Здравствуйте! Если Balticom в одностороннем порядке изменяет условия договора и повышает тарифы без вашего согласия, это может быть нарушением Закона о защите прав потребителей и нечестной коммерческой практикой, поэтому вы можете официально запросить разъяснение, ссылаясь на договор, подать жалобу в PTAC, если компания нарушает условия, и потребовать расторжения договора без штрафных санкций, поскольку обязательства изменены в одностороннем порядке. Если нужна помощь в составлении жалобы, обращайтесь за юридической консультацией!

Rietumu Banka - Sūdzība! ( Komentārs)

Sūdzība! Labdien! Ja Rietumu Bankā novērojāt situāciju, kas neatbilst profesionālajai videi, vislabākais risinājums būtu paziņot bankas vadībai par novērotajiem traucējumiem. Bankai kā finanšu iestādei jānodrošina profesionāla darba vide, un, ja darbinieki pārkāpj iekšējos noteikumus, vadībai tas būtu jāizvērtē. Jūs varat nosūtīt oficiālu vēstuli vai e-pastu bankas administrācijai, izklāstot situāciju, lai viņi varētu to izvērtēt un, ja nepieciešams, ieviest izmaiņas. Ja bankas reakcija nesekos, varat...

220.lv - Обман, несоответствие объявлению, удаление отзыва ( Komentārs)

Обман, несоответствие объявлению, удаление отзыва Здравствуйте! Если 220.lv неоднократно переносил сроки доставки и спустя несколько месяцев в одностороннем порядке отменил заказ, это может быть нарушением закона о защите прав потребителей. Кроме того, если компания удаляет негативные отзывы о бракованных товарах, это попытка скрыть правду от покупателей. Вы можете потребовать компенсацию или скидку за длительное ожидание, подать жалобу в Центр защиты прав потребителей (PTAC) за задержку и удаление отзывов, а если оплата была картой и деньги...

PBU Grupa - Neiesaku sadarboties ar PBU Grupa! ⚠ ( Komentārs)

Ja PBU Grupa uzskata, ka līguma izpildes kavēšanās notikusi arī pasūtītāja vainas dēļ, tad šis strīds būtu jārisina, balstoties uz līgumā noteiktajiem nosacījumiem. Ja klients nav ievērojis savas saistības, uzņēmumam ir tiesības to pamatot ar dokumentāriem pierādījumiem. Tomēr, ja darbi kavējas un uzņēmums nav sniedzis skaidrus termiņus vai risinājumu, pasūtītājam ir tiesības pieprasīt izpildi atbilstoši līgumam vai lauzt līgumu, ja pārkāpumi ir būtiski. Ja puses nevar vienoties, strīdu var risināt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai, ja nepieciešams, tiesā.

Rd Electronics - Pārdod Demo preces, kavē piegādes ( Komentārs)

Pārdod Demo preces, kavē piegādes Labdien! Ja RD Electronics piegādāja lietotu preci, kas netika norādīta kā demo vai lietota, un kavēja piegādi bez informēšanas, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums un negodīga komercprakse. Jūs varat pieprasīt pilnu naudas atmaksu, jo prece neatbilst pasūtītajam, un, ja uzņēmums turpina rīkoties neskaidri, iesniegt sūdzību PTAC par maldinošu tirdzniecības praksi. Tāpat, ja maksājāt ar karti, varat sazināties ar banku un pieprasīt maksājuma atgriešanu (chargeback). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Vidaxl.lv - Slikts serviss un bojajumi ( Komentārs)

Slikts serviss un bojajumi Labdien! Ja Vidaxl.lv piegādāja bojātu un nekvalitatīvu preci, jums ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai preces nomaiņu, jo tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jūs varat rakstiski pieprasīt preces apmaiņu vai pilnu naudas atmaksu, un, ja uzņēmums atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC. Ja maksājāt ar karti, varat sazināties ar banku un pieprasīt maksājuma atgriešanu (chargeback). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

ModaJūrmala - Neatbild uz e pastiem,tāpēc nevaru atgriezt preci. prece neatbilst attēliem ( Komentārs)

Labdien! Ja ModaJūrmala neatbild uz e-pastiem un liedz iespēju atgriezt preci, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana. Jūs varat nosūtīt rakstisku pretenziju ierakstītā vēstulē, pieprasot naudas atmaksu, un, ja uzņēmums ignorē, iesniegt sūdzību PTAC. Tāpat, ja maksājāt ar karti, varat ziņot bankai un pieprasīt maksājuma atgriešanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes