L

LVJURISTS.LV

Adrese: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 28132935
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts

Sazināties ar ekspertu

LVJURISTS.LV - Atbildes un komentāri

Latvijas Pasts - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Jūsu situācija ir ļoti nepatīkama un diemžēl nav retums, ka pasta sūtījumi tiek pazaudēti vai to izsekošana beidzas neskaidros apstākļos. Latvijas Pasta darbību regulē Pasta likums, kas nosaka, ka uzņēmumam ir jānodrošina sūtījumu izsekojamība un jāveic kompensācija par nozaudētiem sūtījumiem saskaņā ar starptautiskajiem un Latvijas normatīvajiem aktiem. Ko darīt šajā situācijā? 1.Rakstiska pretenzija Latvijas Pastam – oficiāli pieprasiet skaidrojumu par nozaudēto sūtījumu un pieprasiet...

Private - Slikts serviss ( Komentārs)

Saprotams, ka sliktas komunikācijas un klientu servisa trūkuma dēļ var rasties neapmierinātība, īpaši, ja uzņēmums pieprasa priekšapmaksu, bet pēc tam nav sasniedzams. Šāda rīcība var būt pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kas nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt skaidru un saprotamu informāciju par preces vai pakalpojuma piegādi. Ja uzņēmums nav izpildījis savas saistības, jums ir tiesības pieprasīt līguma izpildi vai naudas atgriešanu. Ja uzņēmums ignorē klientus pēc...

Bite - Aizejot no Bites pilns aprēķins rēķinam ( Komentārs)

Aizejot no Bites pilns aprēķins rēķinam Jūsu situācijā būtu jāizvērtē Elektronisko sakaru likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas. Elektronisko sakaru likuma 27. pants nosaka, ka operatoram ir jāsniedz patērētājiem skaidra un nepārprotama informācija par tarifiem, maksājumiem un līguma izmaiņām, kas nozīmē, ka jebkuras cenu izmaiņas jākomunicē savlaicīgi, dodot iespēju klientam pieņemt informētu lēmumu. Ja neesat informēts par pakalpojuma cenas paaugstināšanu, šī situācija var būt uzskatāma par negodīgu komercpraksi...

Novapack SIA - Krāpšana, pieņemot darbā ( Komentārs)

Ja darba devējs nepilda solījumus un tā rezultātā esat palicis bez darba, ir vērts izvērtēt situāciju no Darba likuma skatpunkta. Latvijas Darba likuma 29. pants nosaka, ka darba devējam ir jāievēro godprātīga un taisnīga attieksme pret darbiniekiem, savukārt, 40. pants paredz, ka mutiska vienošanās par darba attiecībām nav pietiekama – nepieciešams rakstveida darba līgums. Ja darba attiecības tika uzsāktas, bet bez oficiāla līguma vai solītie darba nosacījumi netika ievēroti, var vērstie...

H-ware. Club/pages/contact-us - Neizsūtīta prece ( Komentārs)

Šāda situācija var liecināt par iespējamu krāpniecību vai vismaz par uzņēmuma neprofesionālu darbību, kas rada pamatotas bažas par patērētāju tiesību aizsardzību. Latvijas un Eiropas Savienības likumi aizsargā patērētājus šādos gadījumos, un jums ir vairākas iespējas rīkoties: 1.Pārbaudiet uzņēmuma juridisko informāciju – domēna nosaukums "h-ware.club" un mājaslapas trūkstošie kontakti rada aizdomas. Mēģiniet noskaidrot uzņēmuma oficiālo nosaukumu un reģistrācijas datus caur Lursoft, Firmas.lv...

L.E.A. SIA - В проекте замешан человек, который проходит по уголовному делу о крупном мошеничестве ( Komentārs)

Такая ситуация требует внимательного подхода, так как речь идёт о возможном повторном мошенничестве. В Латвии мошеннические схемы подпадают под действие Уголовного закона (Krimināllikums), статья 177 ("Мошенничество"). Если Дмитрий Фёдорин действительно находится под следствием и продолжает деятельность через новые фирмы, это может свидетельствовать о попытке обойти законные ограничения. В подобных случаях рекомендуем: 1.Проверить юридическую информацию о SIA L.E.A. на сайте Lursoft или...

Venipak - Очень плохой сервис ( Komentārs)

Очень плохой сервис Такое качество обслуживания недопустимо, поскольку нарушает права потребителей, предусмотренные Директивой (ЕС) 2011/83 о правах потребителей, а также Законом о защите прав потребителей Латвии. Доставка не по адресу, задержки, вскрытие или пропажа посылок являются прямыми нарушениями Регламента (ЕС) № 2018/644 о трансграничных почтовых услугах. В данной ситуации у Вас есть законное право потребовать объяснение от Venipak и компенсацию за понесённые убытки. Рекомендуем: 1.Официально обратиться в...

Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Šāda situācija, kad autobuss atiet pirms norādītā laika vai informācija netiek atjaunota autoostas sistēmā, ir pakalpojuma sniegšanas līguma pārkāpums un neatbilst labas pārvaldības principiem. Saskaņā ar Autopārvadājumu likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr.599 "Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība", pārvadātājam un autoostai ir jānodrošina precīza informācija par reisiem, un transportlīdzeklim jāatiet atbilstoši norādītajam laikam. Pasažieriem ir tiesība...

Narvesen - Rupjš un personiski apvainojoša komunikācija ( Komentārs)

Rupjš un personiski apvainojoša komunikācija Šāda situācija, kad patērētājs saskaras ar rupju un aizvainojošu attieksmi no pakalpojuma sniedzēja puses, ir klajš Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Likuma 3. pants nosaka, ka patērētājam ir tiesības uz cieņpilnu attieksmi un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Tāpat arī Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma 4. pants nosaka, ka tirgotājs nedrīkst īstenot komercpraksi, kas neatbilst profesionālajai rūpībai, tostarp rupju attieksmi vai klientu maldināšanu par pakalpojuma...

Maniaudumi.lv - Slikta apkalpošana ( Komentārs)

Šajā gadījumā būtiska ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pants, kas nosaka, ka precei ir jāatbilst līguma noteikumiem, tostarp aprakstam un norādītajām īpašībām. Ja norādīts, ka lente ir "piena balta", bet patērētājs saņem acīmredzami dzeltenīgu preci, tā neatbilst līguma noteikumiem, un patērētājam ir tiesības pieprasīt tās apmaiņu vai atgriezt preci ar naudas atgriešanu. Papildus tam, PTAL 12. pants nosaka, ka patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no distance...

Aiga Jankuža - Negodprātiga Īrniece Ar Melnu Suni (Pitbuls Cerbers) - Krapšana, īpašuma bojajumi ( Komentārs)

Ja īpašnieks ir cietis no negodprātīgas īrnieces, tostarp neapmaksātiem rēķiniem, īpašuma bojājumiem un pat draudiem, ir iespējams vērsties pēc tiesiskās aizsardzības. Latvijas Republikas Civillikums un Dzīvojamo telpu īres likums nosaka īpašnieka un īrnieka pienākumus un tiesības. Civillikuma 2112. pants paredz, ka īrniekam ir pienākums rūpēties par izīrēto īpašumu un to nodot atpakaļ tādā pašā stāvoklī, kādā tas tika saņemts, izņemot dabisko nolietojumu. Ja dzīvoklis ir bojāts, saskaņā ar...

Bite - Отвратительный интернет ( Komentārs)

Отвратительный интернет Если Bite систематически предоставляет некачественный интернет и не выполняет условия договора, у вас есть законные основания требовать улучшения качества или расторжения договора без штрафов. Согласно Закону о защите прав потребителей ЛР (PTAL, 19.1 ст.), услуга должна соответствовать заявленным характеристикам, а постоянные сбои могут быть расценены как нарушение договора. Если провайдер не решает проблему, можно подать письменную претензию с требованием устранить неполадки в разумный срок, а...

N1 Home SIA - Krāpšana, cilvēku maldināšana ( Komentārs)

Šādā situācijā jūs varat atsaukties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL), kas nosaka, ka precei vai pakalpojumam jābūt piegādātam 30 dienu laikā, ja līgumā nav norādīts cits termiņš (PTAL 27. pants). Tā kā uzņēmums nav izpildījis savas saistības, jums ir tiesības pieprasīt naudas atgriešanu (PTAL 28. pants). Lai panāktu risinājumu, vispirms nosūtiet rakstisku pretenziju uzņēmumam, norādot darījuma detaļas, kavēto termiņu un pieprasījumu par pilnu summas atmaksu 14 dienu laikā. Ja...

Niklāvs Stankevics - Krāpšana ( Komentārs)

Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Diemžēl šāda veida krāpšana nav retums, un šī situācija, visticamāk, atbilst Latvijas Republikas Krimināllikuma 177. pantam (krāpšana), jo persona, iespējams, apzināti maldināja, pieprasot priekšapmaksu un nepiegādājot solīto preci. Ja summa pārsniedz 250 eiro, tas var tikt kvalificēts kā smagāks noziedzīgs nodarījums, kas paredz bargākus sodus. Lai aizstāvētu savas tiesības, iesakām rīkoties sekojoši: 1. Vērsties Valsts policijā ar iesniegumu par...

Ģimenes ārste Ausma Stauga, ejiet prom no medicīnas! - Attieksme ( Komentārs)

Saskaņā ar Latvijas Republikas Pacientu tiesību likuma 3. pantu pacientam ir tiesības saņemt kvalitatīvu veselības aprūpi, kas atbilst ārstu profesionālajām vadlīnijām un ārstniecības standartiem. Ārstniecības likuma 40. pants nosaka, ka ārstniecības personai jāievēro medicīnas ētikas principi un jāsniedz pacientam kvalitatīva medicīniskā palīdzība, tajā skaitā objektīva veselības stāvokļa izvērtēšana un nepieciešamo izmeklējumu nozīmēšana. Turklāt, saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzība...

Alvis Ādamsons - Slikta apkalpošana ( Komentārs)

Šādā situācijā būtu jāņem vērā, ka medicīnas iestādēm ir pienākums organizēt pacientu plūsmu tā, lai visi klienti saņemtu pakalpojumu saprātīgā termiņā. Latvijas normatīvie akti, tostarp Pacientu tiesību likums, nosaka, ka ārstniecības iestādēm jānodrošina savlaicīga un kvalitatīva veselības aprūpe, ņemot vērā pacienta vajadzības. Ja medicīniskā kartiņa ir nepieciešama profesionālajiem pienākumiem, un tās nesavlaicīga noformēšana rada finansiālus zaudējumus, ārstniecības iestādei būtu...

Caffeine (Stacijas ēka) - Nejauka attieksme ( Komentārs)

Nejauka attieksme Šādā situācijā svarīgi saprast, ka klientam ir tiesības uz godprātīgu un cieņpilnu attieksmi no pakalpojumu sniedzēja puses. Latvijā Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka komersantiem ir jāievēro labas komercprakses principi, un jebkurai rīcībai jābūt godprātīgai. Ja iepriekš ir bijusi iespēja saņemt bezmaksas ūdeni kā papildpakalpojumu, bet tas pēkšņi tiek atteikts bez jebkāda skaidrojuma vai mainītas politikas, tas var radīt nepatīkamu pieredzi un klientu maldināšanu. Kaut arī...

LVJURISTS.LV 10.03.2025
Komentāri 6

Kaplūžmuiža - Neatgriež iemaksāto naudu ( Komentārs)

Līgums ir saistošs abām pusēm, un, ja līgumā nav atrunāts par iemaksātās summas neatgriešanu līguma laušanas gadījumā, tad uzņēmēja rīcība, atsakoties atmaksāt naudu, ir apšaubāma un var būt pretrunā ar Latvijas Republikas Civillikumu. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, ja līgumā nav norādīts, ka iemaksātā summa ir uzskatāma par līgumsodu vai avansa maksājumu, tad pasūtītājam ir tiesības pieprasīt tās atgriešanu. Tāpat, ja uzņēmums atsakās atmaksāt iemaksāto naudu, pat pēc tam, kad piedāvājāt...

1a.lv - Piegādes datums ( Komentārs)

Piegādes datums Ja tirgotājs sākotnēji norāda konkrētu piegādes datumu, taču atkārtoti to maina bez pamatota iemesla, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Jums ir tiesības pieprasīt līguma izpildi atbilstoši sākotnēji noteiktajiem termiņiem vai arī atcelt pasūtījumu un pieprasīt pilnu naudas atmaksu. Tāpat, ja šādas situācijas atkārtojas, ir iespējams vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par maldinošu...

Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - Полохoе отношения к больным ( Komentārs)

Полохoе отношения к больным Cieņa ir divpusēja – tā attiecas gan uz pacientiem, gan uz ārstiem un medicīnas personālu. Pacientam ir tiesības uz cilvēcīgu attieksmi, un tas nav „muļķību rakstīšana”, bet Latvijas normatīvajos aktos nostiprinātas tiesības. Tāpat arī pacientam, protams, ir jāizturas ar cieņu pret ārstiem, taču tas neattaisno rupju, agresīvu vai pazemojošu attieksmi no medicīnas darbinieku puses. Ja pacientam rodas šaubas par savu tiesību ievērošanu, viņam ir pilnas tiesības tās aizstāvēt – un mēs palīdzēsim...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes