Vidaxl.lv
Adrese: |
Smakterweg 112, Venray Netherlands Latvia - 5804AM (Biroja adrese) |
---|---|
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
Adrese: |
Smakterweg 112, Venray Netherlands Latvia - 5804AM (Biroja adrese) |
---|---|
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
Nekad nepērciet preces pie šiem tirgotājiem. Nav saziņas par preces atgriešanu. Izskatās, ka viņi vēlas preces pārdot, bet kad vajag veikt preces atgriešanu atbild robots. Ļoti slikts serviss, neiesaku nevienam pircējam!
Pasūtot preci, piegāde notika ātri un prece atbilda aprakstam.
Nekādā gadījumā neiegādajaties vida xl piedāvātās svētku teltis! Jebkuru izmēru! Tās praktiski nav lietojamas! Rāmis kā no sērkociņien, plēve mazliet biezāka par iepirkuma maisiņu! Es, protams, to nopirku, laicīgi nepārbaudīju kvalitāti-pati vainīga! Rezultātā 240eur izmesti miskastē kopā ar visu telti. Jā, un vēl, jumts bija ar caurumiem. Es gan sazinājos ar šo veikalu, aizsūtīju bildes, bet termiņš bija nokavēts, lai mēģinātu atgūt naudu. Viņi man piedāvāja apmainīt pret citu vai daļēju naudas atmaksu - 38eur. Lai būtu kaut kas, piekritu tiem38eur. Ir aitas-ir cirpēji!
Neiesaku nevienam izmantot šo kantori, jo preces atgriešana defekta gadījumā ir nespējama. Naudu atpakaļ saņemt nevar. Sazvanīt dzīvu cilvēku nevar (nav kontaktu), prātu čakarē čat bots, kurš norāda, ka prece jāsūta atpakaļ uz Nīderlandi, kad prece nosūtīta - klusums. Par naudu var aizmirst.
Nopirku siltumnīcu par 859.99 eur. Bildēs izskatījās ļoti labi un tas arī viss. Neticami slikts produkts.. Justos apčakarēts, ja tā maksātu arī 200 eur. Jau kopā liekot šķita dīvaini šķidra konstrukcija. Sagāzās pie pirmā lietus un tiešām neliela vēja. Kontaktējoties ar "klientu servisu" man piedāvāja 260 eur dāvanu karti kā kompensāciju. Gribēju, protams, atpakaļ naudu, bet to nevarēju vairs dabūt jo bija pagājušas 2 nedēļas kopš pirkuma (uzreiz nebija laiks salikt). Tad nu nācās piekrist...
Neiesāku pirk no vidaxl.lv gūlts rāmi masīvkoka ir ļoti slikta kvalitāte plāns kā papīrs un ļoti neizturīgs. Preces aprakstā skaitās masīvkoks bet nu kad saņemu pasūtījumi netuvu nav tam, kā rezultāta gūlta pat neizturēja nedēļu un jau salūzaa. Https://www.vidaxl.lv/e/vidaxl-gultas-ramis-Priedes-masivkoks-160x200-cm/8720286...⇄
Pasūtīti futbola vārti bērnam svētkos, solīts piegādāt 4 darba dienu laikā, nedēļu vēlāk pat neapstiprina pasūtījumu, pasūtījums tad nenāk, neliekas ne ziņas, pašai jālūdzas Dpd piegādāt, suta vairākas reizes vienu produktu (vairākās kastēs), futbola vārti nederīgi - nav iespējams pat salikt kopā, nepareizas detaļas, naudu atpakaļ nesūta.
Čakarē cilvēkus ar cenām. Auto bots kurš atbild uz jautājumiem ir pilnīgs mēsls. Pat kad itkā pieslēdzas cilvēks, bezjēdzīgi ko jautāt. Tupuma kalngals ne veikals... Preces kvalitāte uz robežas starp normālu un sliktu.. Cenas lēkā, bet atlaide nav iespējama.. Nav reāli pirkt šinī veikalā, iepriekš kur biju iepircies nebiju saskāries ar tādu veikala politiku un aprobežotību..
Iegādātā dārza mēbele - dīvāns, ļoti zemas kvalitātes. Kājas no lētas plastmasas, baidījos nepārlauzt skrūvējot klāt. Kopumā viss plāns un knapi turas kopā. Interneta vietnē vidaxl.lv bildes ir datorizētas, kas nedod iespēju izvērtēt preču kvalitāti. Uzmanāties, jo kvalitāti no šīs firmas nesagaidīsiet!
Atgūt Pvn - neiespējamā misija! Iegādājos preci (0371000082809) uz uzņēmumu Pvn maksātāju kas ir https://ec.Europa.Eu/taxation sarakstā, samaksāju ar Pvn (ar Pvn 0 % nopirkt opcijas nebija) saņēmu preci (uz uzņēmuma reģistrēto adresi) viss kārtībā. Tad sākās bezcerīgas "sarunas" par Pvn atgriešanu. Nezinu vai ar robotu, automātisko atbildētāju programmu vai kādu intelektu, tikai ne ar domājošu cilvēku. Vienu un to pašu mēnesi raksta - uzrādiet konta īpašnieku, kontu atmaksāsim 2 nedēļu laikā utt. Jau 3 reizes. Dubultā nodokļu aplikšana.
Сын заказал кресло-качалку в подарок бабушке, как раз в день рождения. Никогда не видели мы такого чуда из дерьма и палок, словно лепили его за 5 минут и по пьяни, кривая некачественная обивка, с порезами ткани на видных местах, с дырами, пороллон на сиденье не соответствует размеру самого сидения и крайне неодинаковой толщины в разных местах, просто кусок, лишь бы что-то запихнуть, собирать не стали, сразу упаковали обратно в жеваную дырявую коробку, как нам и прислали. Накладную в бумажном...
Gribu pabrīdināt cilvēkus, kas vēlas iegādāties vidaxl preci caur 220.lv. Divas reizes sūtīju vannas istabas mēbeles, apmaksāju un pēc laika saņēmu paziņojumu, ka pasūtījums atteikts, sakarā ar preces neesamību. Bet vidaxl joprojām it kā neesošo preci neizņem no piedāvājuma 220.lv veikalā. 220.lv naudiņu atskaita atpakaļ, pret viņiem pretenziju nav. Vidaxl tik skaļi visur reklamējas, bet es personīgi, pēc šīs nepatīkamās pieredzes, viņus neieteikšu nevienam, tieši otrādi.
Es 7. Novembrī internetveikalā "vidaxl" pasūtīju sen kāroto āra gultu, jeb zvilni. Izvēlējos apmaksas opciju: apmaksa piegādes brīdī. Sarežģījumi radās ielas un mājas numura ailē. Es dzīvoju privātmājā. Man nav mājas numura. Arī nekāda iela gar manu viensētas lauku māju garām nav. Šajā sadāļā ierakstīju savu adresi atkārtot, jo atstāts tukšu laukumu neatļāva. Par šo problēmu sazinājos ar veikalu elektroniski. Tas man lūdza uzrakstīt to pašu informāciju. Ielas nosaukumu, kura man nav, un...
Pasūtīju preci, neapmierināja, nosūtīju atpakaļ 16.11. Teica ka naudu atgriezīs 3-5 darba dienu laikā, tad rakstīja ka 5-10 darba dienu laikā. Kā nav, tā nav. Pagāja jau 12 darba dienas. Sazvanīt nav iespējams, līnija visu laiku aizņemta. Uz e-pastiem atbild ar google translate ārzemju konsultanti. Mājaslapā var pieprasīt atzvanu. Mēneša laikā pieprasīju vairāk kā 10 reizes, neviens atzvans nav bijis. Rakstu atkal e-pastu, kur ir mana nauda. Vienlaicīgi atbild 3 konsultanti. 1 - nauda jau...
Caur 220.lv pasūtīju Vida Xl uzņēmuma Priedes masīvkoka gultu Baltā krāsā. Gulta izmaksāja 165 eur. Summa par gultu nav liela, likās aizdomīgi, ka masīvkoks var būt tik lēts. Prece atnāca, nostāvēja 2ned stūrī iepakojumā, jo 220.lv kavēja matrača piegādi. Kad beidzot tika piegādāts matracis, sākām gultas izpakošanu un uzstādīšanu. Priedes masīvkoks izrādījās tīrākais finieris, turklāt vēl līmēts kopā. Gultas dēlīši bija neprecīzi sagriezti, Baltā krāsa finierim bija 1x pārlaista pāri un vi...
VidaXL neatgriež pircējiem PVN maksātājiem pārmaksāto PVN, ja piegādes adrese nesakrīt ar juridisko adresi. Tas nozīmē, ja piegāde ir uz biroju, ražotni, noliktavu, kas nav VIES datubāzē kā juridiskā adrese - PVN atgriešanu jums neredzēt kā savas ausis. Vidaxl piedāvā preces iegādāties uz uzņēmumu ievadot uzņēmuma rekvizītus. Tai skaitā arī PVN numuru. Pēc EU Directive 2006/112/EC Article 138 (1) viņiem vajadzētu pircējam Latvijas PVN reģistrā esošam uzņēmuma atgriezt pārmaksāto PVN. Normāli un...
Pasūtījumā bija 2 arkas, ar kurjeru atnāca tikai 1 arka, bet nauda paņemta par pilno preces piegādi, kad būs un vai vispār būs 2 preces daļa nav saprotams, sazvanīt klientu apkalpošanas centru nav iespējams, izsekot 2 piegādi arī nav iespējams, arī pasūtījumā nav noradīts cik pakas būs kopumā, bet pasūtījumā un veikala komplektā ir 2 arkas. Pasūtījuma nr. 0371000063082
17.05.2022 saņēmu nepilnas komplektācijas preci un līdz šodienai, 20. Jūnijam 2022 neesmu saņēmu trūkstošo daļu. Nauda samaksāta - preces nav. Preces aprakstā rakstīts kaķa telts ar somu. Vidaxl kaķu telts ar somu, vigvama forma, pelēka, 60x60x70 cm (220.lv pasūtījuma numurs 15122906, starp citu 220. Arī tik atrunājas vien) . Iztrūkst somas. Ja patīk un gribat problēmas - iepērkaties vidaxl. Ļoooooooooooti vīlos un pievērsīšos gan labākiem un drošākiem preces piedāvātājiem.
Jau vairākas nedēļas gaidu savu pirkumu, nr 13340000036194. Kad dpd piegādāja, tad nebija iespējas to paņemt, Dpd teica, ka ir iespēja par citu piegādes dienu. Beigās mana "siltumnīca" tiek kkur mainīta? Teicu, firmai, ka adrese pareiza un sūtījums, tie saprata, ka adrese ir nepareiza un vēl prece jāapmaina uz tādu pašu:) . Jautāju vidaxl.lv darbiniekam, kuru sazvanīt ir gandrīz neiespējami, kad pirkums tiks piegādāts? No dienas uz dienu Saka, ka atdots dpd, bet dpd šodien 17.05.2022 Saka, ka esot Polijas Dpd? Tad jautājums, kad es tikšu pie tomātu stādīšanas
Saņēmu preci, bet diemžēl galīgi nebiju apmierināta. Vēlējos preci atgriezt. Sazinājos ar uzņēmumu. Viss progresēja līdz brīdim, kad tika lūgts norādīt datumu, kad kurjers var ierasties pēc preces. Datumu norādīju, kurjers neieradās. Atkal sazinoties ar uzņēmumu, lai precizētu, kad būs kurjers, saņēmu pilnīgi neloģisku atbildi, kas vispār nav saistīta ar preču atgriešanu. Tā arī atbildi par kurjera ierašanos neesmu saņēmusi.