Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
Atrisināta220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju Ravak Chrome vannu ar izmēru 170x70. Preces aprakstā nebija norādīts, ka sifons jāpasūta atsevišķi. Tāpat, zem preces apraksta ir iespēja uzdot jautājumu un iegūt papildus informāciju no klientiem, kuri iegādājās šo preci. Viens no pircējiem atbildēja, ka sifons ir iekļauts komplektā. Tā kā Cena man bija piemērota, veicu pasūtījumu. Vanna tika piegādāta citā izmērā (170x75) , un bez sifona. Uz savu sūdzību, atbildi saņēmu tikai pēc divām nedēļām, ka sifons komplektā nav iekļauts. Un...
220.lv - Pasūtījumu piegādes pārcelšana
Šeit sūtīt var tikai lietas, kas viņiem ir norādītas ar “saņemiet rīt”. Pasūtīju virtuves iekārtu septembrī, ar saņemšanu oktobra sākumā, tad datumu pārlika uz oktobra beigām, novembra sākumu un nu jau novembra beigām. Tā kā virtuves iekārtu cilvēki parasti nesūta 6 mēnešus iepriekš, tad zvaniju. Zvanot teica, ka nesola arī par novembra beigām un ka ar ceturto pārlikšanas reizi viņi atceļ pasūtījumu pilnībā. Smieklīgākais, ka pasūtīju vienu no vienīgajām virtuves iekārtām, kura bija iekļauta...
220.lv - Maldinoša reklama un negodīgs serviss!
Fui, fui! 😡meli, meli! Slikts serviss, ļoti slikts! Ja viņi saņem preci no dažādiem tirgotājiem, tad mums liek maksāt par piegādi 2 reizes (kaut vienā dienā!) reklāma arī maldinoša! Bezmaksas tikai, ja prece no viena piegādātājā viņiem! 😲👎
220.lv - Ražošanas defekts
В 2022г. Я приобрела Laptop Dell Vostro. Первый гарантийный случай наступил в декабре 2023г. Второй ремонт потребовался уже в марте 2024г. В июне 2024г. Опять возникла проблема и все опять одна и таже проблема. На мое заявление на [slēpt]@220.lv c просьбой о возврате компьютера, т. К продавец не может устранить поломку, я получила в ответ адреса мастерских. Тогда я отдала компьютер на независимую экспертизу и получила заключение независимого эксперта, что компьютер имеет производственный...
220.lv - Melošana
Pasūtīju preci 220.lv. Man teica, ka piegāde būs 5 dienu laikā. Pagāja 10 dienas, un man uzrakstīja, ka piegāde aizkavēsies vēl uz 10 dienām. Nekādas komunikācijas pa starpai. Nu okay, es pagaidīšu vēl 10 dienas, jo preci man vajag. Pēc tam, ik pēc 2 nedēļām man rakstīja, ka prece kavēsies vēl 2 nedēļas. Pagāja 3 Mēneši ar šiem bezjēdzīgajiem solījumiem un melošanu. Pa starpai biju uzrakstījis epastu, lai pārliecinātos vai prece vispār būs. Man atbildēja, ka jā, 100% būs, bet atkal kavēsies 2...
220.lv - Neatgriež naudu par brāķetu preci
Aizsūtiju atpakaļ brāķētu preci un jau 15 dienu netiek atgriezta nauda aizbildinoties ka viņi ir starpnieki un tirgotājs iespējams neesot no Latvijas un un tas visu kavējot
220.lv - Apmaksātu sūtījumu neatsūta, naudu neatmaksā
Pasūtīju pārgājienu apavus Salomon, apmaksāju pasūtījumu, pasūtījuma izpildes termiņu 2 reizes pagarināja, bet preci neatsūtīja. 220.lv zvanot, solīja, ka pasūtījumu anulēs, naudu atskaitī, bet tas nav izdarīts. Neuzticams palicis 220.lv
220.lv - Divas reizespārceļas preces piegāde
2024. Gada 26. Septembrī pasūtīju veļasmašīnu indesit bwe 71295x wsv ee. Mājas lapā bija norādīts, ka preci var izņemt veikalā krasta ielā jau 2024. Gada 2. Oktobrī. Gaidiet sms un brauciet pakaļ precei. 2024. Gada 3. Oktobrī! Man pienāk sms, ka preces piegāde kavējas. Nākamais plānotais datums ir 15.10.2024. Labi, vēl pacietīgi gaidu... 2024. Gada 15. Oktobrī atnāk sms - atkal prece nav piegādāta, nākamais plānotais piegādes datums paredzēts 28.10.2024. Sakiet lūdzu - vai tā ir ņirgāšanā...
220.lv - Slikts serviss!!!
12.09. Aizsūtīju atpakaļ pasūtījumu (nr. 32146709) ! Naudu joprojām neesmu saņēmusi, visas ziņas tiek ignorētas. Nekad ne ar vienu uzņēmumu nav bijušas problēmas, kā tikai ar 220.lv. Vairāk viņu pakalpojumus izmantot netaisos, vienīgais, ko vēlos atpakaļ savu naudu - 194,98 eur!
220.lv - Slikts serviss
Sūtījums nr.31663004 (galds) tika pasūtīts 14.08.24, dēļ kavēšanās tika atcelts 22.08.24. Pagāja vairāk par mēnesi, nauda joprojām nav atgriezta, tika zvanīts vairākas reizes uz 220.lv tālruni (30.08.24, 17.09.24, 26.09.24) nekas nav izdarīts tikai tukši solījumi. Lūgums atgriezt naudu.
220.lv - Slikts serviss
Šausmīgs serviss. 16 septembrī veicu pasūtījumu-Dolce Gusto kafijas aparāts (bija plānots kā dāvana dzimšanas dienā) . Pasūtījums tika apmaksāts un kā saņemšanas punkts tika norādīts Omniva pakomāts. Internetveikalā bija norādīts, ka saņemšu 24. Septembrī (kas man derēja) . Internetveikalā ir teikts “ uzmanību! Piegādes termiņi ir provizoriski, jo termiņi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas un maksājuma laika. Galīgo piegādes laiku pārdevējs norāda pēc pasūtījuma...
220.lv - Nepiegādāja preci un neatceļ pasūtījumu, lai ne atgrieztu naudu
Pasūtīju datoru 10.09, ar piegādi ar kurjeru 16.09. 16.09 prece nebija piegādāta un par to man nepabrīdināja, piezvanīju - izrādās, ka prece vēl nebija pasūtīta no piegādātāja, vienkārši paši aizmirsa apstrādāt pasūtījumu. Tāpēc tikai 17.30 vakarā paziņoja, ka pasūtījums ir apstrādāts. Apsolīja piegādāt šodien, 19.09. Vakar rakstīju un zvanīju - izrādās, ka prece netiks piegādāta, jo logisti Lietuvā neatdeva preci uz piegādi. Lūdzu šodien man piegādāt - klusē. Atkal zvanīju, piedāvāja atcelt...
220.lv - Pārdod preces kuras nav, appisēju kontoris
Veicu pasūtījumu interneta veikalā 220.lv 2024-06-29 pasūtījuma Nr.30668534 Pusdienu galds Halmar Apex 120 cm, brūns/melns gan tā nesaņemu vīni rakstā ( 09/09/2024 ka Jūsu pasūtījums ir pazaudēts un pasūtījums ir anulēts) gandrīz 3. mēnesis vajadzēja gaidīt lai saņemtu tādu atbildi es sāku zvanīt es sāku runāt ar operatoru par preci ka viņa varbūt pazaudēta bet operators sāka ka Viņa pat nav izsūtīta no piegādātāja tā tad sanāk ka 220.lv Pārdot preces kuras nav Vispār ir tikai bilde es neiesaku šito S.U.D.U. veikalu.
220.lv - Slikts serviss
Liepāja ir viens no četriem lielākajiem Latvijas pilsētām. Aizvēra veikalu Liepājā, kur varēja bez maksas saņemt preces. Cik esmu dzirdējis, arī daugavpilī veikals ir slēgts. Tā vietā it kā piedāvāja alternatīvu – 'ja nopērc preces vairāk nekā par 20 eiro, saņem bezmaksas piegādi uz jebkuru pasta nodaļu vai pakomātu. ' bet tas ir tīrākais apmāns! Preces ne tikai jāiegādājas no viena pārdevēja, bet tās arī jābūt atzīmētas ar bezmaksas piegādes zīmi. Saprotu, ka šīs izmaiņas bija ieviestas, lai...
220.lv - Krāpšana. Slikts serviss
Iegādājos preci 22.07. Mobilo telefonu. Pasūtījuma nr 31168019. Pārdevējs irSng Group Sia saņēmu preci 24.07.24. Sākot lietot preci konstatēju, ka telefons nestrādā savu pamatfunkciju nesaņēmu zvanus, pārtrūkst sarunas. Utt.. Atgriezu preci 02.08. 220.lv veikalā Liepājā. Kur sākumā pārdevējs rupji atteicās pieņemt preci, jo tajā ir bijusi ievietota sim karte. Ar ptac izdevās iestāstīt pārdevējam, ka preci drīkst pārbaudīt klients un konstatēt bojājumu. Teica, ka 30 dienu laikā prece tik...
220.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu
2023. Gada 13. Decembrī es saņēmu preci Latvijas pastā uz vietas. Sūtījuma nr. 25786208. Pastā pamanījām, ka prece ir diezgan traki bojāta, tāpēc veicām atgriešanu. Latvijas pasta darbiniece iedeva man aktu, aizpildīju, un teica, ka naudu man ieskaitīšot 4 mēnešu laikā. Ir pagājuši jau vairāk Mēneši, neesmu saņēmusi nevienu ziņu ne no Latvijas pasta, ne no 220. Iv. Nauda man nav atgriezta. Pats 220. Iv uz epastiem neatbild!
Atrisināta220.lv - Slikts serviss
Saņemot preci konstatēju ka esmu saņēmis nekorektu preci pasūtīts rx7700 xt tuf, triple fan videokarte, saņemta rx 7700 xt dual, parastā. Mājās lapā bija nepatiesa informācija. Preci man jānogādā pa saviem līdzekļiem un laiku uz veikalu vai pastu. Pirms kaut ko iegādāties pārliecināties pazvanot viņiem.. Noskaidrojot vai tas ir šis modelis tiešām.
220.lv - Ilgstošas problēmas ar piegādi, nepareiza prece
Augusta sākumā 220.lv veikalā pasūtīju bērnam 3 daļīgu skolas komplektu Starpak ar Minecraft simboliku (skolas soma, sporta maiss, penālis). Pasūtījums Nr.31549414. Kā pārdevējs norādīts EuroDeals. Pēc nedēļas atnāk ziņa, ka pasūtījums ir noraidīts. Zvanu, interesējos, kāpēc tā. Konsultante saka, ka šī prece nav pieejama. Ok, skatos, ka tieši tādu pašu komplektu 220.lv tirgo arī Marketon. Prasu konsultantei, vai ir jēga pasūtīt, vai nav tā, ka visiem pārdevējiem ir viena noliktava. Saka, ka nē...
220.lv - Gaidīju prece mēnesi, gan tā nesaņemu
Gaidīju prece mēnesi, gan tā nesaņemu. 4 reizes saņēmu ziņojumu, ka preces piegāde kavējas. Rezultātā es atcēlu pasūtījumu, un man teica, ka nauda būs jāgaida vēl 5 dienas. Savās paskaidrojumos viņi teica, ka vienmēr norāda plānoto laiku un ka norādītais laiks vispār neko negarantē. Tāpat viņi atsaucas uz to, ka piegādātājs nepiegādā preci. Nav skaidrs, kāpēc vispār ir jāsadarbojas ar tādiem piegādātājiem. Briesmīgs serviss, nevienam neiesaku.
220.lv - Pirkuma atcelšana
Jūnija vidū pasūtīju preci, divas reizes saņēmu ziņu, ka piegāde kavējas (pirmajā reizē pat bija pašai jāzvana, jāinteresējas, kāpēc nav piegādāts) . Tā kā gribēju tieši to preci, tad pacietīgi gaidīju, pat piezvanīju painteresēties, vai vismaz kaut kā tiek risināta kavēšanās. Vairākas reizes atkārtoju, ka nevēlos atcelt pirkumu, jo vēlos tieši to preci. Šodien saņēmu e-pastā ziņojumu, ka pirkums atcelts kavēšanās dēl un naudu ieskaitīs atpakaļ. Es, protams, saprotu, ka visādi var gadītie...