Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Slikts serviss, krāpšana
🛋 02.10.2024 pasūtīju mēbeļu komplektu asgard 3+1 (€886.00) no 220.lv. Tajā ietilpst dīvāns un klubkrēsls. Kā jau pierasts ar šo veikalu, piegāde aizkavējās par mēnesi, un nekādu informāciju par kavēšanos no viņiem nesaņēmu. Beidzot 19.11.2024 prece tika piegādāta.
❌ kvalitāte? Briesmīga.
Pēc mazāk nekā mēneša lietošanas klubkrēslam (14.12.2024) atlūza parocenis, jo tas bija piestiprināts ar pilnīgi neatbilstošām skrūvēm.
Dīvāns sāka čīkstēt, un tā paroceņos parādījās spraugas. Arī auduma...
220.lv - Slikts serviss, naudas atgriešana
Biju iegādājies elektronikas preci 500€ vērtībā.
Viss bija kārtībā līdz sapratu ka precei ir tehniskie defekti. Līgumā rakstīts, ka 14, dienu laikā varu preci atgriezt, ar naudas atmaksu. Tā arī izdarīju, devos pāri Latvijai uz 220lv veikalu. Preci pieņēma un deva ziņu ka 14 dienu laikā nauda tiks atgriezta kontā.
Ir pagājis mēnesis no tās dienas, nauda nav atgriezta, nekāda ziņa netiek dota, kad zvanu vai nu neviens nepaceļ, vai liek gaidīt ilgāk, nepasniedzot precīzāku informāciju.
220.lv - Slikts serviss, bojāta prece
Novembra beigās veicu pasūtījumu – kaķu gultiņu. Piegādes termiņš bija 16. Decembris, taču paciņu nesaņēmu. Lai noskaidrotu situāciju, zvanīju 220.lv vairākkārt, un vienīgā atbilde bija – sūtījums nodots omniva. Kad 2. Janvārī sazinājos ar omniva, viņi informēja, ka paciņa bijusi pārāk liela un gaida norādījumus no 220.
Lai šo procesu paātrinātu, zvanīju abām pusēm vismaz piecas reizes. Beigās, 16. Janvārī, pēc ilgstošas gaidīšanas, satikos ar kurjeru pusceļā, jo viņam nepietika laika...
220.lv - Nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
Mēbeļu komplekts Asgard-Kronos 19 / Jungle 32 – nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
2024 gada 2. oktobrī iegādājāmies dīvāna un klubkrēsla komplektu, kas ar gandrīz mēneša nokavēšanos tika piegādāts 19. novembrī. Diemžēl jau pirmajos lietošanas mēnešos nācās pārliecināties, ka kvalitāte ir ārkārtīgi zema.
Dīvāns jau pēc divām nedēļām sāka izrādīt pretestību lietošanai – atira diegi, un sēžot tas izdeva nepatīkamas skaņas.
Klubkrēsls salūza vēl ātrāk – pēc nepilna...
220.lv - Ilga piegāde, naudas atgriešana
Iepriekš nekad nebija problēmu ar šo interneta veikalu, vienmēr biju apmierināta, līdz šo gad, pasūtīju vairākus pasūtījumus, daži atnāca laikā, tā kā bija norādīts, citi turpretim 2 kavējās, ik pa 2 dienām tika sūtīta ziņa par kavējumu, nervi jau vairs neizturēja viens pasūtījums bija par 135€ otrs gan mazāks 26€ bet tomēr tā arī ir nauda, viens dārgākais atnāca ar kavēšanos un 3epastiem par to ka kavēsies, otru vēl joprojām gaidīju, līdz vairs nenāca epasti ne kas, datums pie pasūtījumiem vēl...
220.lv - Slikts serviss
Piegādes laiks tiek mainīts katru reizi kad jābūt piegādei. Un tā notiek jau diezgan pasen. Atbildes uz jautājumiem nesniedz. Attieksme pret klientu - slikta. Neiesaku 220.lv. Neizmantojiet šo internetveikalu.
220.lv - Vilšanās i-veikala kvalitātē
Pēdējā laikā esmu piedzīvojis lielu vilšanos gan veicot pirkumus, gan meklējot sev interesējošās preces...
Apskatot atsevišķus pircējus, pamanīju, ka tie lielākoties ir ķīniešu pārdevēji... Ļoti Ilgas piegādes, reālais peigādes laiks atšķiras kā minimums par 1 nedēļu, cits rekords - līdz pat 2.5 nedēļām...
Otrs... Meklējot preces tik daudz preču ir nepareizās kategorijās, nepareizi aprakstītas (neprecīzi vai maldinoši apraksti) ... Faktiski meklējot vienu preci konkrētā preču kategorijā...
220.lv - Piegāde
2x esmu pēc kārtas ceicis pasūtījumu, un vienam jau 3 mēnesi pagājuši un neesmu saņēmis otram ir 3 nedēļas! Man pēc 3 mēnešiem sen jau nav vajadzīgs sūtījums
220.lv - Slikts serviss
Preci nepiegādā, pārliek piegādēs dienas.
Šausmīgs serviss!
Preci nesagaidīju
220.lv - Плохой сервис
Заказ 35588281
сделал заказ 2025.01.30 должен был получить на следующий день в пакомат оmniva. Сегодня 02.10 посылки нет! Написал в palīdzība, ответа ждал 5дней! Ответили что посылка не поместилась в пакомат. Вы представляете что за шарашкино контора! Они даже не знают размер почтового ящика пакомата и в итоге как бы получается что виноват то я что не помещается посылка. Я не знаю надо смеяться или плакать от 220.lv.
В итоге хочу сказать что на данный момент это один из самых худших интернет...
220.lv - Neaizstāj pircējus
Не защищают своих покупателей.
Вернул новую технику в магазин на гарантийный ремонт. Магазин (220.lv) направил ее на ремонт ремонтникам, с которыми у них договор. Те, как всегда, заняты и работают по шаблону. Заглянул, увидел, починил, но накосячил.
А, главное, - где-то, что-то слышал (в youtube?) , и на основании этого ахунна постановил, что более гарантия не продолжается.
Я принес домой, включил и... Косяки (пару) вылезли. Пришлось еще отдать на гарантийный ремонт.
Ан нет! Мудрый гудвин...
220.lv - slikts serviss
Уже очень много лет была клиентом 220.lv и всё меня устраивало и сервисс и обслуживание. Но в этом году я столкнулась с каким то кошмаром. Заказала чехол для планшета, в поисковике ввела все данные что мне нужно, мне выдало много всяких разных чехлов. Ранее такого небыло если ищу чехол для самсунга, мне и показывалисьб всякие разные но не те что и скала. Из-за небольшой невнимательности заказала не тот чехол, когда получила констатировала свою ошибку и сразу обратилась в 220.lv. И тут начался...
220.lv - обман
220.lv – худший сервис, с которым я сталкивался
Я заказал стиральную машину 19.01.2025, и на сайте было указано, что товар поступит на склад 24.02.2025. Этот срок меня устраивал, так как я остался без стиральной машины. Однако 20.02 мне сообщили, что поставка задерживается до 31.02. А сегодня, 31.02, я получаю новое сообщение – теперь ожидаемая дата прибытия уже 14.03.
Я выбрал этот магазин именно из-за заявленного срока доставки, но вместо помощи получаю лишь отговорки и бесконечные...
220.lv - Maldināšana
3 reizi pēc kārtas scenārijs nemainīgs, neiesaku uzrauties un tālāk pa gabalu no šī kreisā uzņēmuma...
Precei tiek norādīta salīdzinoši ok Cena, un paredzamais piegādes datums, bet jau 3 x pec kārtas, preci saņemu ar divu vai vairāk nedēļu nokavēšanos...
Ja jautājat, kāpēc tad 3x sūtīju, ja jau pirmās 2 bija aplauziens, tad atbilde: neticēju, ka tas notiek tik sistemātiski...
Ja piegādes datums ir noteicošais, tad nekad nesūties no šī kaktu kantora, kas uz feik piegādes datumiem pievilina klientus...
220.lv - Ļoti slikts serviss un maldināšana
Tika pasūtīta prece kurai pie informācijas 220. Iv mājaslapā norādits ka prece atrodas noliktavā un piegāde būs pēc
7 dienām.
Pasutītās preces piegāde, pareizāk teikt ka jau pie izsūtīšanas radās problēmas un tika
atlikta vairākas reizes. Zvanot lai noskaidrotu kas noticis klientu apkalpošanas speciāliste aizbildinās ka tā nav 220.lv vaina un ka viņi, nezin kas notiek ražotāja pusē, ar preču loģistiku nenodarbojas, nepiegādā un nevar paredzēt planoto piegādes datumu.
Nākamajā solītajā datumā...
220.lv - Maldināšana un attaisnošanās
Pasūtījums 33643749. Situācija sekojoša, noskatījām tvaika nosūcēju. Meklējām pie grieztiem karināmu, jo mums ir lete un nepieciešams virs darba virsmas. Aprakstā skaidri un gaiši rakstīts grieztos karināms. Nopirkām, sagaidījām meistaru un viņš paziņo, ka šis jau pie sienas stiprināms. Mums protams šoks, zvanu uz 220, kāpēc klaji maldina pircējus un vēlamies atgriezt preci, uz ko paziņo ir pagājušas 14 dienas un maigi sakot atšuj. Sakopojām domas un zvanam vēlreiz, pirmo zvanā nometa klausuli...
220.lv - Обман
Заказала на новый год подвесное кресло, заказ под номером 34745144, вместо него пришли детские лопатки, на следующий день я вернула товар и попросила вернуть мне деньги, запрос одобрили и сказали что я получу деньги в течении 14 дней, в течении 14 дней деньги не поступили, когда звоню в поддержку мне говорят что пока продавец не одобрит возврат, деньги они мне не вернут, логично что продавец возврат не одобрит потому что скорее всего он так специально обманывает людей, в итоге жду деньги уже...
220.lv - Apzināta melošana par preces pieejamību/piegādi
Pasūtu 220.lv preci. Pārdevējs: ogmina. Viss ok. Skatos, ka ir izsūtīts drīz būs. Plānotais piegādes datums ir pagājis, rakstīju omnivai kā piegādātājiem, viņi piektdienā pasaka, ka būs pirmdien. Nu ok. Pirmdien gaidu, nav, atnāk e-pasts - pasūtījums atcelts. Paskaidrojums "pasūtījums nav izņemts noteiktajā laika periodā" bet tā bija piegāde uz mājām - trauku mašīna, kāda izņemšana? Zvanu uz 220.lv. Tur man Saka, ka sūtījums atcelts, jo prece nav pieejama, nauda tiks atgriezta. Bet kāpēc bija...
220.lv - Nekāda servisa, melošana un Maskavas propoganda
Jauku dienu vēlot
Klientu apkalpošanas komanda | Client support team
Office: Maskavas iela 257, Rīga.LV-1019, Latvija
Mobile: +37125220220 | Email: [slēpt]@220.lv
un pasūtījumu 220 solīja 17.01. , tad pašam bija jāmeklē DPD kur atbildēja, ka tikai 22-24 janvārī prece būs LV un tad tikai domās par piegādi.
Nekas nav un nebūs atrisināts! Šie ir fakti
220.lv - Krāpnieku bars
Garo tekstu nerakstīšu bet tāda pati situācija ka pārējiem cilvēkiem. Prece tika nopirkta decembrī matu fēns tomēr nebija baigi maza nauda 80 eiro. Nu jau 20 janvāris no sākuma nāca sms ka kavēsies ik pēc 2 dienām. Nu tagad pat ziņas nekādas nav
izskatās ka problēmu neviens netaisās risināt...