Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Krāpnieku bars
Garo tekstu nerakstīšu bet tāda pati situācija ka pārējiem cilvēkiem. Prece tika nopirkta decembrī matu fēns tomēr nebija baigi maza nauda 80 eiro. Nu jau 20 janvāris no sākuma nāca sms ka kavēsies ik pēc 2 dienām. Nu tagad pat ziņas nekādas nav izskatās ka problēmu neviens netaisās risināt...
220.lv - Preces aizstāšana
Austiņas, ko es pasūtīju pēc nedēļas viņi nedarbojās, pēc tam es aizvedu tos uz centru 220.lv un viņi uz servisu, man tika solīta vai nu kompensācija, vai jaunas austiņas 30 dienu laikā, es gaidīju 45 dienas, un ne pārdevējs, ne jūsu veikals patstāvīgi sazinājās ar mani.Ļoti slikts pakalpojums. Esiet uzmanīgi un piesardzīgi.
220.lv - Krāpšana
220.lv - Neizsūtīja preci un naudu arī neatgriež. 10.12.2024. pasūtīju preci. Pasūtījums nr.: 34449804 . Piegādes datums bija norādīts 18.12.2024. Piegādi atlika 3 reizes uz 20.12.2024., 27.12.2024. un 02.01.2025. Šodien ir 14.01.2025. pasūtījums nav saņemts. No 02.01. 2025. katru dienu zvanu uz 220.lv un interesējos, kur ir mans sūtījums. 08.01. lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt man naudu. Katru reizi ir cita atruna- informācija nosūtīta pārdevējam, tas neatbild; mans pasūtījums ir...
Atrisināta220.lv - Neizsūtija preci un naudu arī neatgriež.
Pasūtīju preci. Kādu mēnesi izsūtīšanu visu laiku pārlika. Kad apnika gaidīt preci, rakstīju e-pastu, ka prece vairs nav nepieciešama, lai atgriež naudu. Solīja pēc 14 darba dienām to izdarīt. Tas netika izdarīts. Kad jautāju kad beidzot atgriezīs man naudu, atkal solīja sazināties ar pārdevēju un noskaidrot. Pagājušas vairākas dienas un nekādas ziņas no 220.lv vairs nav. Noteikti vērsīšos ar iesniegumu attiecīgajās iestādēs.
220.lv - Piegāde
Изначально при оформлении заказа было написано, что заказ будет доставлен 9 числа. 8 числа на почту прислали извещение, что заказ у DPD. На данный момент на сайте пишут, что уже 10 числа будет доставлен, но я очень сомневаюсь, ведь я позвонила в 220.lv и консультант сообщил, что мой заказ только на пути из Германии в Латвию. И никакого извещения о том, что мой заказ задерживается или доставка переноситься! Я ожидала заказ на то время, которое было изначально указано. Готовила сюрприз в 30-ти...
220.lv - Muļķo klientus
Pasūtīju dāvanu uz ziemassvētkiem, piegādes datums bija norādīts 20. Decembris. 20. Decembrī saņēmu ziņu par to, ka piegāde pārcelta uz 27. Decembri. 27. Decembrī saņēmu ziņu, ka piegāde pārcelta uz 2. Janvāri, un tad 2. Janvārī saņēmu ziņu par to, ka piegāde pārcelta uz 6. Janvāri. Ir 8. Janvāris un nav nekāda ziņa no 220.lv. Sazinājos ar 220 un šie paziņo, ka mans pasūtījums ir anulēts. Neizklausās pēc Latvijas internetveikala, ja preci piegādā ilgāk nekā aliexpress un temu. Beigās nepiegādā vispār.
220.lv - Nepiegādātas preces
Jau otro reizi www.220.lv nepiegādāja dušas želeju komplektu no Itālijas: jaukas dāvanas. Kāpēc maldināt klientus ar reklāmu mājaslapā, ja prece nav pieejama? Mājaslapā šīs preces joprojām ir redzamas ka "pieejamas". Tas tā notiek jau otro reizi: vispirms, viņi reklamēja bezmaksas piegādi pēc tam ar papildus maksu par piegādi, bet, beigu beigās, pasūtījums atkal tika atcelts no viņu puses. Kāpēc? Kas notiek?
220.lv - Problēmsituācijas nerisina
Ja 220.lv radīs problēmsituācijas, tad to nerisinās. Uz epastiem atrakstīs labi, ja 1 teikumu, kurā savu vainu neatzīs, pa telefonu solīs atzvanīt, taču to neizdarīs. Atvēra filiāles ārpus Rīgas, lai iegūtu klientus, pēc tam šīs filiāles aizvēra, lai attālināti varētu apkrāpt tos pašus nesen iegūtos klientus. Preces atgriezt neiespējami, lai ko paši nereklamētu. Neviens sevi cienošs interneta veikals, neliks preces atgriezt ar Latvijas pastu. Un, lai ar tām pasta neērtībām vēl nepietiktu...
220.lv - Slikts serviss
Šis ir vissliktākais interneta veikals, ar kādu jebkad esmu saskārusies! Pilnīga necieņa pret klientiem – pasūtījums netiek piegādāts solītajā laikā, nav nekādas informācijas par kavējumu, un atbildes uz jautājumiem ir lēnas un paviršas. Šāda attieksme ir nepieņemama un rada milzīgu vilšanos!
220.lv - Preci atgriezt nav iespējams
Ja vien nedzīvojat Rīgā un nevarat atgriezt preci klātienē, apģērbu un apavus nepērciet. Jāatgriež tikai caur pastu vai pasta pakomātu. Nosūtīju caur pasta pakomātu. 2 nedēļu laikā veikals šo paku nav izņēmis un paka izsekošanā rādās, ka atrodas škirošanā, lai tiktu atgriezta man. Ļoti Skaisti. Tātad prece nav ne pie manis, ne veikala, taču finansu līdzekļi gan ir pie veikala. Tālākais viņus neinteresē. Galvenais aizvērt visas filiāles, kas nav Rīgā un krāpt pircējus liedzot tiem likumā noteiktās atgriešanas iespējas.
220.lv - Slikts serviss, krāpšana
Kā sabojāt svētkus. Veicot pasūtījumu laicīgi dāvanu bērnam uz Jauno Gadu -norādītais saņemšanas laiks 27.12.2024.-protams tas der. 27.12.2024 saņēmu epastu, ka piegādes laiks tiek pagarināts līdz 02.01.2025. Protams, ka vieta vairs iegādāties nav iespējams un bērns paliek bez dāvanas. Risinājums-atdos naudu, kam naudu, ja man bērns bez dāvanas. Pretīgs serviss, klientu maldināšana nožēlojama attieksme pret cilvēkiem. Lai Jums tik pat veiksmīgs gads kā es apmierināta ar 220.lv servisu.
220.lv - Maldināšana par piegādi
Tika pasūtīta prece, kurai bija jābūt piegādātai aptuveni nedēļas laikā. Sākotnējais piegādes termiņš tika pagarināts par 2 dienām, pēc tam tika vēlreiz pagarināts par vēl 7 dienām, un šodien atkal tika saņemta informācija, ka netiks piegādāta prece jaunajā termiņā. Ļoti iesaku neiegādāties preci no 220.lv, ja vien nevēlaties tikt baroti ar "rītdienas" piegādes solījumiem. Ļoti slikts internetveikals, kuru izvēlēties, jo nepilda savus solījumus. Pasūtot dāvanu kādam, ļoti veiksmi var nonākt...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju sauso barību kaķiem pakomātā, bet tā vietā saņēmu kaķu tualetes smiltis! Es rakstīju viņiem uz e-pastu atbalsta dienestam un lūdzu nosūtīt kurjeru, lai viņš paņemtu kļūdaini nosūtīto preci un atvestu man pareizo, jo kļūdu pieļāva viņi un radīja man neērtības! Taču veikala pārstāvis atteicās un piedāvāja divus citus, vienīgos variantus: vai man pašai vest smago iepakojumu ar kaķu smiltīm uz viņu veikalu krasta iela 52, pievienojot pie preces atteikuma veidlapu, vai nest to pašai uz...
220.lv - Atsūta ne pasūtīto preci
Prece nebija dārga, tāpēc atmetu ar roku. Pēc vairākām sarakstēm, man paziņoja, ka jāaizsūta, tā nepareizi atsūtītā prece viņiem, tad iesniegums jāuzraksta, tad vēl jābildē čeks, tad atskaitīs par sūtīšanu man to summu, bet kur mana samaksātā nauda par preci ar nav skaidrs. Man laiks ir dārgāks, lai tur cīnītos.
220.lv - Bārdas skuveklis skaitās kā higiēnas prece
Bārdas skuveklis skaitās kā higiēnas prece - uz to neattiecas 14 dienu atgriešana, ja iegādājas internetā. Interesanti, ka profilā var uztaisīt atgriešanu šim produktam - kuru nemaz nevar atgriezt! Vai tiešām neviens cilvēks neizņems no iepakojuma? Ir saprotami par hihiēnas prasību , bet, ja tev uzdāvina šādu dāvanu, kura ir tikai atvērta un aizvesta uz veikalu pēc 2 dienām- tā uzreiz neiet zem garantijas, tiklīdz ESI ATVĒRIS iepakojumu! Ja gribat aplūkot preci - labāk dodieties fiziski uz...
220.lv - Kavēšana / Briesmīgs serviss
Заказ был сделан 29.11.2024, приблезительная дата доставки планировалась на 06.12.2024, на сегодняшний день 18.12.2024 - 0 обновлений о статусе товара / доставки, 0 уведомлений. Отписал в поддержку в поисках какой либо информации - Поддержка тупо отписала класический ответ с 0 информации 0 интереса о проблеме. Задержка уже кучу раз под ряд но в этот раз всем уже просто наср... Если есть альтернатива даже если нужно немного доплотить то лучше покупайте в другом месте. На своём сайте оставляют...
220.lv - Kavēšanās
5. Decembrī veikcu pasutījumu ar piegādes datumu 12. Decembris. 11. Decembrī zvanīju pārliecināties, 220.lv teica, ka gatavs, būs divpadsmitajā. 12. Decembrī atsūta epastu, ka kavēsies līdz 16. Decembrim 16. Decebrī atsūta vēl vienu epastu, kavēsies līdz 18. Decembrim
220.lv - Atsauksme
Labdien. Gribu pateikt lielu paldies uzņēmumam. Man bija nepieciešams nopirkt divas ļoti specifiskas lietas - šaura leņķa ekrānu un konkrēta modeļa ziemas riepas. 220.lv bija labākā Cena Latvijā (ja neskaita nezināmus vienas dienas kantorus, ko atradu salidzini.lv) . Produktu apraksts ir precīzs. Iespēja sadalīt maksājumu 3 daļās ir ideāla. Paldies
220.lv - Krāpšana
Pasūtīju 2 lampas , bet atnāca tikai viena , uzrakstīju viniem jau 26 novembri (kad atnāca 1lampa)un līdz šim laikam (13.12) vēl nekas nav atrisināts, vienmēr raksta ka viņi sazināsies ar pārdevēju , bet vel ne reizi nav man uzrakstījuši.
220.lv - Отвратительный сервис, не уважение к покупателям
Как и многие заказывала иногда что-то, если больше нигде ничего небыло или цены были значительно выше. В 90% заказов случались проблемы с переносом доставки, часто разбивали 1 доставку на несколько дней, вынуждая пропускать работу по 2 раза за неделю, что не сильно хорошо сказывалось на моей з. П.. Но все это цветочки. 12.10.2024 заказала кофемолку по скидке за 186.39€ она была дорогая и должна быыла стать подарком от папы. Оплатили с его карты (укр банк) доставку переносили несколько раз...