Labdien,Jums ir tiesības uz kvalitatīvu garantijas servisu un saprātīgiem remontdarbu termiņiem, kā to nosaka Patērētāju tiesību aizsardzības likums. Ja prece tiek nodota garantijas remontam, tad remontam vai preces apmaiņai jānotiek saprātīgā termiņā, un veikalam jānodrošina skaidra un precīza informācija par procesa gaitu.
Ja remonts tiek nepamatoti vilcināts un jūs nesaņemat konkrētus termiņus, jums ir tiesības pieprasīt:
1.rakstisku skaidrojumu par remonta kavēšanās iemesliem,
2.prece...
Labdien,Ja veikals Evelostore.com nav izpildījis pasūtījumu un neatgriež naudu par bojātu vai nepieejamu preci, Jums ir tiesības pieprasīt naudas atgriešanu, pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
Rakstisks pieprasījums – nosūtiet veikalam oficiālu pretenziju (vēlams e-pastā vai vēstulē ar saņemšanas apstiprinājumu), kurā norādiet pasūtījuma informāciju un termiņu, līdz kuram sagaidāt naudas atgriešanu (parasti 14 dienas).
Sūdzība Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) –...
Cienījamā,Jūsu situācija, kur darba attiecības tika izbeigtas pēc tikai četru dienu nostrādāšanas bez pienācīgas apmācības un skaidrojuma, rada jautājumus par darba devēja pieeju darbinieku apmācībai un taisnīgumu darba tiesībās. Lai gan darba devējam ir tiesības izbeigt darba attiecības, tam jābūt pamatotam un godprātīgam procesam, īpaši attiecībā uz jaunajiem darbiniekiem.
Jūs esat tiesīga saņemt skaidrojumu par atbrīvošanas iemesliem, kā arī prasīt pienācīgu apmācību, ja darba uzdevumi...
Jūsu situācija ar 220.lv veikalu ir nepieļaujama un skaidri liecina par patērētāja tiesību pārkāpumu. Jūs esat veicis pasūtījumu, bet veikals nav izpildījis savas saistības - ne tikai atkārti kavēta piegāde, bet arī kavēta naudas atgriešana pēc pasūtījuma atcelšanas. Tas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
Jūs esat tiesīgs saņemt savu naudu noteiktajā termiņā, un veikalam nav tiesību nepamatoti kavēt atgriešanu. Ja nauda netiek atmaksāta nekavējoties, Jums ir iespēja vērstie...
Cienījamais,
Jūsu aprakstītā situācija par Tukuma Auto autobusa vadītāja rīcību un attieksmi ir nopietns jautājums, kas skar pasažieru drošību un pienācīgu apkalpošanu. Vadītājam ir pienākums ievērot darba noteikumus un nodrošināt, lai brauciens būtu drošs un patīkams visiem pasažieriem.
Ja vadītājs braukšanas laikā skatās videoklipus, tas apdraud gan pasažieru, gan citu ceļu satiksmes dalībnienku drošību. Tāpat atteikšanās korekti pieņemt un izdot naudu ir nepieļaujama, jo pasažieriem ir...
Cienījamais,
Jūs aprakstātā situācija ir nopietns darba tiesību pārkāpums. Jums ir tiesības uz taisnīgu attieksmi, darba līgumu un algu par padarīto darbu. Darba devējam bija jānodrošina reģistrācija Valsts ieņēmumu dienestā un jānodrošina atbilstoši darba apstākļi.
Jūs varat vērsties Valsts darba inspekcijā un Valsts ieņēmumu dienestā, lai aizsargātu savas tiesības un pieprasītu nesamaksāto algu. Arī Datu valsts inspekcija var izskatīt jautājumu par Jūsu personas datu neatbilstošu apstrādi...
Jūs norādāt, ka Rīgas Psihiatrijas un Narkoloģijas Centrā urīna analīžu trauki netiek marķēti, kas rada risku rezultātu sajaukšanai un nepatiesiem testa rezultātiem. Tā kā analīžu rezultāti var tieši ietekmēt personas tiesības, reputāciju un pat juridisko statusu, jebkāda nolaidība medicīnisko pārbaudu procesā ir nepieļaujama.
Iespējamie tiesiskie pārkāpumi:
Pacientu tiesību pārkāpums: Saskaņā ar Latvijas Pacientu tiesību likumu ikvienam pacientam ir tiesības uz kvalitatīvu un drošu...
Šajā gadījumā ir svarīgi izvērtēt, vai autoskolas "Gross" darbības atbilst Latvijas Republikas likumdošanai un vai patērētāju tiesības nav pārkāptas.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, patērētājiem ir tiesības saņemt skaidru un patiesu informāciju par pakalpojumu saturu un izmaksām. Ja autoskola nepamatoti sadārdzina izmaksas, mākslīgi pagarina apmācību vai nesniedz skaidru uzskaiti par braukšanas stundām, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir aizliegta...