Sveiki! Ja nekustamā īpašuma aģente sniegusi nepatiesu vai maldinošu informāciju par īpašumu, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma vai pat Civillikuma pārkāpums. Pircējam ir tiesības uz patiesu informāciju par īpašuma stāvokli, un, ja pārdevēja pārstāvis to apzināti sagrozījis, jūs varat pieprasīt atbildību no aģentūras vai vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Jūsu ieteikums pārbaudīt informāciju no citiem avotiem ir ļoti vērtīgs, jo šādi gadījumi diemžēl nav reti. Ja...
Sveiki! Jūsu pieredze ir skumja un sāpīga, un šādās situācijās no veterinārās klīnikas ir jāsaņem ātra un kvalitatīva palīdzība. Ja dzīvniekam netika sniegta savlaicīga aprūpe, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no klīnikas vadības un ziņot par iespējamu nolaidību Latvijas Veterinārārstu biedrībai vai Pārtikas un veterinārajam dienestam.
Jūs rīkojaties pareizi, daloties ar savu pieredzi, jo tas var palīdzēt citiem dzīvnieku īpašniekiem pieņemt informētus lēmumus. Ja jums nepieciešama palīdzība tālākās darbībās vai juridiska konsultācija, droši varat vērsties pēc atbalsta!
Sveiki! Jūsu neapmierinātība par nodokļu pārmaksas summu ir saprotama, jo izmaiņas bez skaidra pamatojuma var radīt neizpratni. Nodokļu pārmaksas apjoms var atšķirties atkarībā no dažādiem faktoriem, piemēram, likumdošanas izmaiņām, attaisnoto izdevumu apmēra vai darba devēja iesniegtajiem datiem. Ja summa šogad ir ievērojami mazāka nekā iepriekš, ieteicams pārbaudīt VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS), vai visi jūsu dati ir korekti un vai ir izmantotas visas attaisnoto izdevumu...
Sveiki! Jūsu pieredze ir ļoti svarīga un skar nozīmīgu problēmu – vai pacientam tiek sniegta patiesa un individuāli pielāgota ārstēšana, vai arī tiek piedāvāts vienveidīgs risinājums bez padziļinātas situācijas izvērtēšanas. Psihiatrijā īpaši svarīgi ir regulāri pārskatīt ārstēšanas plānu un ņemt vērā pacienta pašsajūtu, ne tikai palielināt zāļu devas pēc standarta pieejas.
Jums kā pacientam ir tiesības uz kvalitatīvu un individuāli pielāgotu ārstēšanu, kā arī uz skaidru un godīgu informāciju...
Sveiki! Ja iegādātā ierīce neatbilst aprakstam un nenodrošina solītās funkcijas, jums kā patērētājam ir tiesības pieprasīt preces atgriešanu vai maiņu. Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam pārdevējam jāsniedz patiesa un pilnīga informācija par preci. Ja prece neatbilst aprakstam un jūs par to informējāt pārdevēju jau pirmajā dienā, jums ir tiesības to atdot atpakaļ un saņemt atpakaļ naudu.
Ja pārdevējs atsakās pieņemt preci un neatrisina situāciju, varat iesniegt sūdzību...
Šāda situācija ir ārkārtīgi sāpīga, un no veterinārās klīnikas ir sagaidāma profesionāla un tūlītēja rīcība, īpaši neatliekamos gadījumos. Ja personāls ir ignorējis jūsu bažas un dzīvnieks nav saņēmis nepieciešamo palīdzību laikā, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no klīnikas vadības un, ja nepieciešams, vērsties Latvijas Veterinārārstu biedrībā vai Pārtikas un veterinārajā dienestā, lai ziņotu par iespējamu nolaidību.
Ja vēlaties noskaidrot savas tālākās iespējas vai nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc atbalsta.
Sveiki! Jūsu aprakstītā situācija Maxima veikalā norāda uz nepamatoti agresīvu un nekorektu pārdevējas attieksmi. Klientam ir tiesības uz cieņpilnu apkalpošanu, un darbiniekiem ir jāievēro profesionāla komunikācija neatkarīgi no situācijas. Jūsu rīcība, noliekot maisiņu atpakaļ tam paredzētajā vietā, nevar būt iemesls aizskarošai attieksmei vai paaugstinātam tonim.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Maxima vadībai, pieprasot paskaidrojumu un informāciju par uzņēmuma nostāju šādās situācijās. Ja...
Sveiki! Jūsu situācija Virši-A degvielas uzpildes stacijā liecina par nekorektu un klientam neizdevīgu apkalpošanu. Jums kā patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu atbilstoši tā darbalaikam un kvalitatīvai apkalpošanai. Ja uzpilde netika nodrošināta nepamatotu iemeslu dēļ un jums atteicās izsniegt sūdzību grāmatu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums.
Jūs varat iesniegt oficiālu sūdzību Virši-A vadībai, pieprasot paskaidrojumu un atbildi par radušos situāciju. Ja uzņēmum...
Sveiki!
Jūsu nepatīkamā pieredze Caffeine ir saprotama un pamatoti rada neapmierinātību. Klientam ir tiesības saņemt kvalitatīvu apkalpošanu un produktus, kas atbilst higiēnas un drošības standartiem. Ja pasūtījums tiek sajaukts un piesārņots, darbiniekiem tas ir jānomaina bez liekiem jautājumiem. Šāda attieksme no personāla nav pieņemama.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, lai vērstu uzmanību uz servisa kvalitāti un pieprasītu atbilstošu attieksmi pret klientiem. Ja...
Sveiki!
Jūsu aprakstītā situācija ar ZZ pakalpojumiem izklausās negodprātīga. Ja esat samaksājis par bezlimita sarunām uz mēnesi un bezlimita internetu uz nedēļu, tad viena pakalpojuma izbeigšanās nedrīkst atslēgt otru. Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likums aizsargā jūsu tiesības saņemt apmaksātos pakalpojumus pilnā apmērā. Šādā gadījumā jums ir tiesības pieprasīt pakalpojumu sniedzējam skaidrojumu un risinājumu, iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja ZZ...
Labdien!
Jūsu situācija ir klasisks patērētāju tiesību pārkāpums. Ja esat veicis maksājumu, bet preces nav piegādātas un uzņēmums neceļ telefonu, tas var liecināt par negodprātīgu komercpraksi. Jums ir visas tiesības pieprasīt vai nu tūlītēju pasūtījuma izpildi, vai pilnīgu naudas atmaksu.
Lai aizsargātu savas tiesības, varat:
1) Nosūtīt uzņēmumam oficiālu pretenziju, pieprasot izpildīt pasūtījumu vai atgriezt naudu.
2) Ja atbildes nav, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC...
Labdien!
Jūsu situācija ir saprotama, un rodas pamatoti jautājumi par taisnīgu atlasi darbam Wolt platformā. Ja uzņēmums atklāti dod priekšroku noteiktai cilvēku grupai nevis pēc profesionāliem kritērijiem, bet pēc citiem faktoriem, tas var būt diskriminācijas jautājums. Latvijā Darba likums un Vienlīdzīgas attieksmes likums aizliedz darba devējam vai sadarbības platformai diskriminēt cilvēkus pēc tautības, valodas vai citiem neatbilstošiem kritērijiem.
Jums ir tiesības pieprasīt Wolt...
Situācija, kuru aprakstāt, ir nopietns darba tiesību pārkāpums. Ja par Jums nav maksāti nodokļi, darba devējs ir rīkojies nelikumīgi, un Jums ir tiesības rīkoties, lai aizsargātu savas intereses.
Jums ir tiesības pieprasīt Valsts ieņēmumu dienestam (VID) pārbaudīt, vai darba devējs tiešām nav veicis nodokļu maksājumus. To var izdarīt, iesniedzot iesniegumu VID vai pārbaudot savu darba stāžu un nodokļu iemaksas Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS). Ja netiek konstatētas sociālās iemaksa...
Jūsu situācija ir skaidrs patērētāju tiesību pārkāpums. Iegādājoties abonementu, Jums bija jāsaņem pilnīga un patiesa informācija par pakalpojuma pieejamību. Ja par remontdarbiem netika brīdināts, SPA centrs ir rīkojies negodīgi, jo Jūs nevarat pilnvērtīgi izmantot apmaksātos pakalpojumus.
Jums ir tiesības pieprasīt abonementa pagarināšanu vai daļēju naudas atmaksu, jo pakalpojums netiek sniegts atbilstoši sākotnēji solītajam. Papildu samaksas pieprasīšana par abonementa pārcelšanu ir...
Labdien, Ja uzņēmums "Netvision" nepilda savas saistības, jums kā patērētājam ir tiesības prasīt kvalitatīvu pakalpojumu atbilstoši līgumam un likumam. Šādā situācijā vispirms ieteicams nosūtīt uzņēmumam rakstisku pretenziju (e-pastā vai ierakstītā vēstulē), norādot radušos problēmu, traucējumu ilgumu un pieprasot kompensāciju par pakalpojumu nepieejamību. Ja uzņēmums neatbild vai atsakās risināt situāciju, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC – www.ptac.gov.lv), kas var...
Labdien, Ja īrnieks nemaksā īri un ir palicis parādā, jums kā izīrētājam ir tiesības rīkoties, lai aizsargātu savas intereses.
1. Parāda piedziņa – Ja īres līgumā ir noteikts maksājumu grafiks un īrnieks to nav ievērojis, varat rakstiski pieprasīt parāda nomaksu, nosakot konkrētu termiņu. Ja samaksa netiek veikta, varat vērsties tiesā ar prasību par parāda piedziņu.
2. Līguma izbeigšana – Ja līgumā ir paredzēts, ka nemaksāšana ir pamats līguma izbeigšanai, varat to izbeigt, nosūtot rakstisku...
Добрый день,
Вы имеете полное право на получение товара, который соответствует вашему заказу. В соответствии с законодательством о защите прав потребителей, если продавец отправил вам не тот товар, он обязан либо заменить его на правильный, либо вернуть деньги.
Поскольку вы уже три месяца безуспешно ожидаете решения, рекомендую предпринять следующие шаги:
1. Официальная претензия – направьте продавцу письменное заявление (лучше заказным письмом с уведомлением) с требованием заменить товар или...
Taisnigums (Atbilde uz jautājumu)
Labdien!
Jūsu situācijā ir svarīgi saprast, ka inhalatora izrakstīšana ir saistīta ar ārstu noteiktām medicīniskām prasībām un valsts noteikumiem par kompensējamo medikamentu izsniegšanu. Ja inhalators ir kompensējamo zāļu sarakstā, tad ģimenes ārstam vai speciālistam jāievēro konkrētas prasības, lai to izrakstītu. Parasti tas nozīmē, ka nepieciešama diagnoze un ārstēšanas plāns.
Ja jūsu ģimenes ārsts atsakās izrakstīt inhalatoru un jūs nesaprotat atteikuma iemeslu, jums ir tiesības pieprasīt...
Labdien!
Jums ir tiesības saņemt sūtījumu tieši tajā adresē, kuru norādījis nosūtītājs, ja vien nav skaidri atrunāti citi nosacījumi. Ja uz pakas ir norādīta piegāde uz mājas adresi, bet tā tomēr tika novirzīta uz pakomātu, tad tas var būt uzņēmuma iekšējās loģistikas kļūdas vai līguma noteikumu interpretācijas jautājums.
Ja SmartPosti atsaucas uz nosūtītāja izvēlēto piegādes veidu, Jūs varat vērsties pie nosūtītāja un noskaidrot, kāds tieši piegādes veids tika norādīts pasūtīšanas brīdī. Ja...
Здравствуйте!
Вы имеете право на стабильное предоставление оплаченной услуги, и если интернет регулярно отключается, особенно в одно и то же время, это может быть нарушением договора. Рекомендуем направить провайдеру письменную претензию с указанием всех случаев сбоя и требованием устранить проблему. Если ответа не последует или он вас не устроит, можно обратиться в защиту прав потребителей или проконсультироваться с юристом. Если потребуется помощь, мы готовы вам её оказать.
С уважением