🛒 1. Ja prece nokrīt vēl pirms pircējs to ir paņēmis:
Atbildība ir veikala pusē, jo līdz maksāšanas brīdim prece vēl juridiski pieder veikalam. Ja prece nokrīt no kases lentas, piemēram, kasiera darbības dēļ vai lentes kļūmes dēļ, tad pircējs nav atbildīgs.
🤲 2. Ja prece nokrīt pircēja dēļ (piemēram, to neuzmanīgi paņemot vai nometot):
Tad atbildība var būt pircējam. Tomēr arī šādā gadījumā veikali bieži izrāda sapratni un neuzliek pienākumu samaksāt, īpaši, ja tas notiek nejauši vai neapzināti. Tas ir vairāk veikala labas gribas jautājums.
⚖️ Saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu:
Līdz brīdim, kad pircējs ir samaksājis par preci, tā joprojām pieder pārdevējam.
Līdz ar to atbildība par preci parasti ir pārdevēja pusē līdz brīdim, kad pircējs to iegādājas.
👩💼 Ko darīt šādā situācijā?
Nekrītiet panikā. Pieklājīgi izskaidrojiet notikušo veikala darbiniekiem.
Pieprasiet protokolu, ja veikals mēģina piespiest samaksāt – viņiem ir jāspēj pamatot šo prasību juridiski.
Jautājiet, vai ir videoieraksts, ja rodas neskaidrības, kā notika bojājums.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Atbildes (1)
🛒 1. Ja prece nokrīt vēl pirms pircējs to ir paņēmis:
Atbildība ir veikala pusē, jo līdz maksāšanas brīdim prece vēl juridiski pieder veikalam. Ja prece nokrīt no kases lentas, piemēram, kasiera darbības dēļ vai lentes kļūmes dēļ, tad pircējs nav atbildīgs.
🤲 2. Ja prece nokrīt pircēja dēļ (piemēram, to neuzmanīgi paņemot vai nometot):
Tad atbildība var būt pircējam. Tomēr arī šādā gadījumā veikali bieži izrāda sapratni un neuzliek pienākumu samaksāt, īpaši, ja tas notiek nejauši vai neapzināti. Tas ir vairāk veikala labas gribas jautājums.
⚖️ Saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu:
Līdz brīdim, kad pircējs ir samaksājis par preci, tā joprojām pieder pārdevējam.
Līdz ar to atbildība par preci parasti ir pārdevēja pusē līdz brīdim, kad pircējs to iegādājas.
👩💼 Ko darīt šādā situācijā?
Nekrītiet panikā. Pieklājīgi izskaidrojiet notikušo veikala darbiniekiem.
Pieprasiet protokolu, ja veikals mēģina piespiest samaksāt – viņiem ir jāspēj pamatot šo prasību juridiski.
Jautājiet, vai ir videoieraksts, ja rodas neskaidrības, kā notika bojājums.