Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Adrese: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67104800
+371 20361862
Fakss: +371 67104802
Kategorija: Auto / Transports  •  Sabiedriskais transports
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

4%
Sūdzības
857
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
106
Apskatīt statistiku

Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes

Rīgas Satiksme - Pretīgs sabiedriskā trolejbusa vadītājs

Pretīgs sabiedriskā trolejbusa  vadītājs 13. janvārī 12:55 trolejbusa vadītājs pieturēja centrā, 23 trolejbusa vadītājs pēc apstāšanās uzgaidīja, lai visi pasažieri izkāpj un pēc tam pēc 3 sekundēm durvis demonstratīvi aizvēra un brauca tālāk apstāties pie sarkanās luksafora gaismas, kaut visi pasažieri neekāpa, tika uzspiesta arī poga "atver pats" uz ko vadītājs nereaģēja. 23. trolejbusa numurs-27178

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 16.autobusa maršruts Mucinieki - Abrenes iela. Nepietiek ar to ka tas ir vienīgais sabiedriskais transports no Mucinieki līdz Mežciemam, tad viņš vēl bieži kavē, vai aizbrauc par ātru. Šodien autobuss Nr 78942. Viņam pieturā Brekši bija jābūt 15:13 ieradās 15:29 ar 16 minūšu kavēšanos.

Rīgas Satiksme - Kontrolieru darbs

Kontrolieru darbs No Rīgas satiksmes neko negaidu, ir savi plusi un mīnusi, vienkārši maksā un brauc kur vajag. Izmantoju labu piedāvājumu un katru mēnesi pērku mēnešbiļeti. Šorīt, braucot uz darbu, kontrolieris veica pārbaudi un izsedināja mani, jo es aizmirsu reģistrēt braucienu. Saprotu savu vainu, bet turpmākas piedāvātas iespējas ir absurdas. Maksā sodu, sniedz dokumentus vai kāpj ārā. Es godīgi maksāju par sabiedriska transporta izmantošanu un uzskatu ka ir jāļauj cilvēkiem reģistrēt mēnešbiļete arī pārbaudes laikā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss un rupja attieksme

Slikts serviss un rupja attieksme 4. Janvārī 2025. Gadā, plkst.17: 25 sēdos 35 trolejbusa maršrutā nr.29200. Iekšā kāpu Ilūkstes ielas pieturā ceļā uz centru. Trolejbusa vadītāja, apaļīgas miesasbūves sieviete, ar pusi no trolejbusa pabrauca garām pieturai. Esmu bārenis, lai nopirktu biļeti man jāiet pie vadītājas. Kad ļoti pieklājīgi uzjautāju: "man lūdzu vajadzēs biļetīti. " parādīju arī bāreņu apliecību. Šajā brīdī trolejbuss vēl stāvēja pieturā. Vadītāja atcirta: "man arī vajag biļeti. " un uzsāka braukt. Es biju...

Rīgas Satiksme - Timing

Timing Mans maršruts mājās no darba - 21: 15 izbraucu no Doles ar 7. Tramvaju, 21: 35 esmu centrāltirgu precīzi 5 min, lai aizietu uz 13. Janvāra ielu 2. Tramvaju, kas ierodas 21: 40. Citi varianti man ir vairāki km no mājām, kas nav komforti. Tramvaji stāv savā galapunktā līdz pēdējam brīdim kavējot laiku vai arī ierodas par ātru un pat neuzgaida…paldies par fantastisko servisu 👍🏻

Rīgas Satiksme - Kā tad cilvēkam saprast, kas šoferim galvā. Izkātos, ka jālasa domas! Gas tiešām ir neadekvāti.

Kā tad cilvēkam saprast, kas šoferim galvā. Izkātos, ka jālasa domas! Gas tiešām ir neadekvāti. 48.autobusa vadītājs. (78114) 28.12.2024 vakarā Mežaparkā piebrauca pieturā un nevērā vaļā priekšējās durvis, neskatoties uz to, ka poga tika spiesta. Aizgāju uz citam durvīm, atkal, neskatoties uz to ka rakstīts iekāpšana tikai pa priekšējām durvīm, un viņš vēl speciāli sāka acu priekšā tos taisīt ciet neļaujot mierīgi iekāpt. Es jau kuru reizi ar šo sastopos. Varbūt šī problēma beidzot jāsāk risināt, kas tā par attieksmi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss autobuss nr 10

Slikts serviss autobuss nr 10 Uz pieturu atnācām 10 min pirms autobusa izbraukšanas. Autobuss nebija vel klāt pēc 5 min bija klāt, atbrauca un atvēra durvis, kad tuvojos tad durvis aizvēra ciet. Stāvu un gaidu kad durvis atvers bet šoferis iesēžas telefonā. Ik pa brīdim skatās uz mums bet durvis never vaļā. Un aizbrauc prom. Nokavēju svarīgu pasākumu.

Rīgas Satiksme - 10 autobus slikts servis

10 autobus slikts servis Autubus redzot ,ka mēs stāvam un gaidam viņu bet viņš acu priekšā aizver durvis un pēc 5minūtēm aizbrauc projām [ šoferis mūs redzēja un skatijās virsū un pēctam sēdēja telefonā!]

Rīgas Satiksme - Trolejbusu attiešana

Trolejbusu attiešana Sveiki! Jaunie attiešanas laiki ir garīgi garām, tagad trolejbusi brauc daudz retāk kā pirmsstam, liekot cilvēkiem saspiesties līdz pat pēdējam. Pieturās labi ja 1-2 cilvēki izkāpj, bet tai vietā atkal 4-5 iekāpj un rāpjas vai citiem virsū uz galvas. Kontrolieri arī pieturās stāv un smejas kā visi saspiedušies, daži pat iekāpj un tad cenšas izgrūstīties cauri lai varētu pārbaudīt tās biļetes. Lūdzu pārskatiet visus sabiedriskos transportus un ieviešat papildus reisus kur vairāk pieprasījum...

Rīgas Satiksme - Kontrole

Kontrole Gribēju vērst uzmanību, cik kontrolieri ir necilvēcīgi. Mana meita, nepilngadīga, kurai ir bezmaksas e-talons, iekāpa pārpildītā 1. Maršruta tramvajā, ceļā uz Juglu, šodien 29.11.2024. Bērns netika reģistrēt savu e-talonu, jo bija vienkārši pārpildīts viss. Nākošajā pieturā iekāpa kontrole, kas lika izkāpt ārā un samaksāt sodu. Meitai nebija līdzi naudiņas, uz ko tika atbildēts, ka tad tiks iedota kvīts, ko apmaksāt vēlāk caur internetbanku. Sods gan nav liels - 5.00 eur, bet fakts kā tāds -...

Rīgas Satiksme - 6.autobuss

6.autobuss Es sūdzības par 6. Autobusu rakstīšu tik ilgi, kamēr man neapniks, jo 6. Autobusa atiešanas laiks no pieturas jau ir apnicis. Autobusam svētdienas rītā pieturā bija jāpienāk 5: 39, cilvēki stāvēja 15 min, lai 5: 54 to sagaidītu. Cilvēki kavē darbu, ja uz darbu jātiek ar pārsēšanos, tas nozīmē to, ka arī otru transportlīdzekli viņš ir nokavējis un līdz ar to arī ierašanos darbā. Es strādāju darbavietā, kur nedrīkstu atļauties kavēt, jo jāpabaro 80 cilvēki. Kas par šo atbildēs? Kad šis vi...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Cienījamie Rīgas satiksmes pārstāvji, Vēlos informēt par situāciju, kas radīja neērtības, izmantojot sabiedrisko transportu. Šodien (23.11.2024) gaidīju autobusu Mangaļsalas virzienā uz Abrenes ielu. Saskaņā ar sarakstu autobusam bija jāierodas pieturā plkst. 15:59, taču tas nepienāca. Nākamais autobuss, kas saskaņā ar grafiku bija paredzēts plkst. 16:23, ieradās norādītajā laikā. Pieturā ierados jau plkst. 15:35, tāpēc varu apstiprināt, ka 15:59 paredzētais autobuss nepienāca un man nebija...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, īpašuma bojājumi

Slikts serviss, īpašuma bojājumi Vakar 21.11.24 braucu ar 16 trolejbusu uz Pļavnieku pusi, neadekvāts vadītājs, kurš nemāk braukt, agresīvi veda trolejbusu, viena momentā viņš strauji bremzēja un krita sieviete, kura man izsita no rokām telefonu, telefons viss sasists no abām pusēm, pusi ekrāna melna. Ar sievieti viss kārtībā, piecēlās un apsēdās. Uzdevu vadītājam jautājumu, kas nesis atbildību par sasisto telefonu un neadekvātu braukšanu? Uz ko man tika atbildēts, ka ir vainīgs cits auto. Tā nav pirmā reize, kad braucot ar 16...

Rīgas Satiksme - Kavējumi!

Kavējumi! Labu dienu, braukāju ar 53. Autobussu katru darba dienu un no rītiem autobussu nebrauc pēc grafika, kavē regulāri, arī vakaros sākot no pl. 17.00! Runāju ar cilvēkiem, kas arī pieturās gaida autobussu, sanāk kavēt darbu, skolēniem stundas skolā! Varbūt pa šo maršrutu varētu palaist braukt vēl kādu autobussu! Maršruts esplanāde - zolitūde 53 autobuss!

Rīgas Satiksme - Neadekvāta autobusu vadītāja rīcība

Neadekvāta autobusu vadītāja rīcība Šodien 21.11.2024 ap pulkstens 15: 10 braucot pa Brīvības ielu, 3. Autobusa vadītājs brutāli izspieda mani no braukšanas joslas, izstumjot mani pretējā braukšanas virzienā, pāri divām nepārtrauktajām līnijām. Labi, ka pretējā virzienā nebrauca automašīnas, tad man bija iespēja izvairīties no sadursmes ar autobusu. Bail pat iedomāties kāda avārija varēja notikt, ja pretējā joslā uz to momentu brauktu automašīnas. Panākot autobusu, šoferis tā vietā, lai man parādītu kādu atvainošanās zīmi...

Rīgas Satiksme - Trolejbusa vadītāja nelaiž transportā, vnk acu priekšā aiztaisa durvis , pat īsti neapstajoties

Trolejbusa vadītāja nelaiž transportā, vnk acu priekšā aiztaisa durvis , pat īsti neapstajoties 20.11.2024 23:22 17. Trolejbusa vadītāja nevienu nelaida iekšā sabiedriskajā transportā.(Cēsu ielā) Piebrauca ātri atvēra un ātri aizvēra durvis. Vispār nereaģēja ka cilvēki grib iekāpt! Un aci priekšā aizbrauca! Ļoti necilvēciski , naktī visi steidzas mājas un es arī braucu no darba ir jāciena cilvēki!

Rīgas Satiksme - Nekādas reakcijas

Nekādas reakcijas Milzīgs fuj 25. Trolejbusa šoferei kura vadīja 27134 trolejbusu laikā 18: 34. Iekāpu trolejbusā un tur divi džeki guļ, neko traku nedomāju apsēdos aiz muguras, trolejbusa vadītāja pie nacionālā teātra piegāja pie šīm divām personām un pateica " jūs jau esat atbraukuši, vajag kāpt ārā" šīs divas personas kuras bija redzamā alkohola un psihotropo vielu ietekmē ātri šo trolejbusa vadītāju atšuva, trolejbuss turpināja ceļu pāri vanšu tiltam. Tur arī sajutu smirdoņu kas sāka nākt no šiem diviem...

Rīgas Satiksme - Stāvvietas apmaksa

Stāvvietas apmaksa Nu gan uztaisījuši naudas kāšanas sistēmu. 02.11.2024 noparkoju mašīnu Lāčplēša ielā un uzsāku apmaksu mobilly aplikācijā. Savas kļūdas dēļ nospiedu tarifu zonu b, nevis a. Protams, vēlāk atrodu soda kvīti uz loga, uz kuras pat arī norādīts, ka ir aktīvs maksājums zonā b. Tur jau vajadzētu būt skaidram, ka pieļāvu kļūdu, un nekāds nelāgs nodoms man nebija. Bet redziet, tā pat nav labākā daļa. Drusku sašutusi zvanīju uz norādīto info tālruni, kur man darīja zināmu, ka es varot rakstīt...

Rīgas Satiksme - Pateicība

Pateicība Paldies 18 trolejbusa vadītājai par cilvēcīgumu! 2024. G.1. Novembrī plks.15.12, (trolejbusa. Nr 27243) pieturā gaiļezerā, redzot, ka es skrienu, uzgaidīja mani. Pēc darba slimnīcā un lietus laikā, biju patīkami pārsteigta. Esam pieraduši pie situācijām, ka deguna priekšā aizver durvis. Liels liels paldies, lai veiksme tevi pavada!

Rīgas Satiksme - 51. Autobuss 31.10.24.

51. Autobuss 31.10.24. 31.10.2024 no rīta, skatoties cikos būs 51. Autobuss iegāju "Timey", konstatējot to, ka autobuss būs nevis 9: 11, bet 9: 04 iestājas šoks. Par laimi vienmēr laicīgi izeju no mājām, ierodoties pieturā pēc pāris minūtēm autobuss atbrauca, kaut gan viņam bija jābūt 9: 11, tas ieradās 9: 03 pārbaudīju arī mājaslapa vai tik tiešām kustību sarakstā kaut kas ir mainījies, mājaslapa arī radīja 9: 11. Zinot, ka ir dažāda vecuma cilvēki, sanāk, ka ierodoties pieturā, gaidot transportu cilvēks tiek maldināts, jo beigās autobuss nemaz neatbrauc.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes