L

LVJURISTS.LV

Adrese: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 28132935
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts

Sazināties ar ekspertu

LVJURISTS.LV - Atbildes un komentāri

Citadele banka - krāpnieki riktīgie ( Komentārs)

krāpnieki riktīgie Labdien! Ja Citadele banka pieprasa nesamērīgu samaksu par jūsu konta pārskatu, tas var būt negodīgas komercprakses gadījums. Lai gan bankām ir tiesības noteikt maksu par arhīva datiem, tai jābūt samērīgai un pamatotai, tāpēc varat pieprasīt bankai oficiālu skaidrojumu, vērsties PTAC, ja uzskatāt, ka maksa ir nepamatota, vai sazināties ar Finanšu un kapitāla tirgus komisiju (FKTK), kas var izvērtēt, vai banka rīkojas taisnīgi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

CSDD - Bojājums ( Komentārs)

Bojājums Labdien! Ja CSDD tehniskās apskates laikā jūsu automašīnai tika veikti pārmērīgi testi, kas, iespējams, izraisīja bojājumus, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu un atbildību. Jūs varat iesniegt oficiālu sūdzību CSDD, pieprasot izmeklēšanu par inspektora rīcību, veikt diagnostiku servisā, lai apstiprinātu bojājumus, un, ja tie radušies tehniskās apskates dēļ, prasīt kompensāciju. Ja CSDD atsakās atzīt kļūdu, varat vērsties PTAC vai tiesā. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!

Dr. Mauriņa Klīnika - Paviršība ( Komentārs)

Labdien! Ja Dr. Mauriņa Klīnikā saņēmāt paviršu attieksmi un nesaņēmāt pietiekamu skaidrojumu par ārstēšanas iespējām, tas ir veselības aprūpes kvalitātes jautājums. Jums ir tiesības uz profesionālu konsultāciju un ieteikumiem, kas palīdzētu risināt jūsu veselības problēmu. Jūs varat iesniegt sūdzību klīnikas vadībai, pieprasot skaidrojumu par ārsta attieksmi un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Ja reakcijas nav vai atbilde nav apmierinoša, varat vērsties Veselības inspekcijā, kas uzrauga...

eLingo - Nekvalitatīvs pakalpojums ( Komentārs)

Labdien! Ja eLingo sniedzis nekvalitatīvu valodas kursu ar kļūdām, kas padara apmācību neefektīvu, tas ir nekvalitatīvs pakalpojums, un jums ir tiesības pieprasīt kompensāciju vai kursa atcelšanu. Jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atmaksu, norādot uz būtiskajām kļūdām un to, ka pakalpojums neatbilst solītajai kvalitātei. Ja uzņēmums atsakās sadarboties, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

DPD - Pazaudē paku ( Komentārs)

Pazaudē paku Labdien! Ja DPD ir pazaudējis jūsu paku un nesniedz atbilstošu risinājumu, tas ir līguma saistību neizpilde un jums ir tiesības prasīt kompensāciju. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un atlīdzību par pazudušo sūtījumu, atsaucoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Ja uzņēmums nesadarbojas, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai vērsties tiesā, ja ir nodarīti finansiāli zaudējumi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

ModaJūrmala - Neatbild uz e pastiem,tāpēc nevaru atgriezt preci. prece neatbilst attēliem ( Komentārs)

Labdien! Ja ModaJūrmala neatbild uz e-pastiem un liedz jums iespēju atgriezt preci, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana. Jūs varat nosūtīt rakstisku pretenziju ierakstītā vēstulē, pieprasot atbildi un naudas atmaksu, vērsties PTAC ar sūdzību par uzņēmuma bezdarbību, kā arī ziņot bankai, ja maksājāt ar karti, lai pieprasītu maksājuma atgriešanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!

Vtu Valmiera - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Labdien! Ja VTU Valmiera šoferis izturējās nepieklājīgi un atteicās sniegt nelielu palīdzību, tas gan nav tiešs pakalpojuma pārkāpums, bet norāda uz klientu apkalpošanas kvalitātes problēmu. Lai gan vadītājiem ir jāievēro darba noteikumi, elementāra atsaucība uzlabotu uzņēmuma tēlu un pasažieru pieredzi. Jūs varat iesniegt atsauksmi vai sūdzību VTU Valmiera vadībai, aicinot uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apmācīt personālu pieklājīgai komunikācijai ar pasažieriem. Ja šāda attieksme...

ModaJūrmala - Briesmīga kvalitāte, nepieņem atgriešanu ( Komentārs)

Labdien! Jums ir likumīgas tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā pēc saņemšanas, jo pirkums veikts internetā, un ModaJūrmala.lv atteikums to pieņemt ir nelikumīgs saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Jūs varat nosūtīt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot naudas atmaksu, un, ja viņi atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC, kas var piespiest uzņēmumu ievērot jūsu tiesības. Piedāvātā atlaide ir tikai mēģinājums novērst uzmanību no likuma pārkāpuma. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Cityparks - Neatbilstoša noteikumu iztulkojums ( Komentārs)

Neatbilstoša noteikumu iztulkojums Labdien! Ja Cityparks jums izrakstīja sodu par nenozīmīgu pārkāpumu un atteicās ņemt vērā situācijas apstākļus, jums ir tiesības iesniegt apelāciju. Stāvvietas noteikumiem jābūt saprātīgiem, un sods jāpiemēro godprātīgi, nevis tikai peļņas gūšanai. Jūs varat iesniegt oficiālu sūdzību Cityparks, pieprasot soda anulēšanu, norādot situācijas apstākļus un laika īsumu. Ja uzņēmums atsakās sodu atcelt, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par negodīgu komercpraksi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

SKY - Slikts servis ( Komentārs)

Slikts servis Здравствуйте! Если в магазине SKY сотрудники проявляют грубость и некорректное отношение к клиентам, это нарушение стандартов обслуживания. У вас есть право на вежливое и уважительное обращение. Вы можете: 1. Написать жалобу в руководство магазина, описав ситуацию и требуя разъяснений. 2. Оставить отзыв на официальных платформах SKY, чтобы руководство обратило внимание на проблему. 3. Обратиться в Центр защиты прав потребителей (PTAC), если систематически сталкиваетесь с некачественным обслуживанием. Если вам нужна помощь в составлении жалобы, обращайтесь!

PBU Grupa - Neiesaku sadarboties ar PBU Grupa! ⚠ ( Komentārs)

Labdien! Ja PBU Grupa nav ievērojusi līgumā noteiktos termiņus un darbu izpildi kavē bez pamatota iemesla, tas ir līguma pārkāpums, un jums ir tiesības prasīt situācijas risinājumu. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un konkrētu darbu izpildes termiņu, nosūtot oficiālu pretenziju uzņēmumam, pieprasīt līguma laušanu un avansa atmaksu, ja saistības netiek pildītas, vai vērsties PTAC vai tiesā, lai aizsargātu savas intereses un pieprasītu zaudējumu kompensāciju. Ja nepieciešama palīdzība juridisko dokumentu sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!

InCredit Group - Slikta rupja attieksme ( Komentārs)

Slikta rupja attieksme Labdien! Ja InCredit Group darbinieks izturas rupji pret klientiem, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam ir pienākums nodrošināt profesionālu attieksmi. Jūs varat iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot paskaidrojumu, un, ja reakcijas nav, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Ja slikts serviss atkārtojas, iespējams, jāapsver sadarbības pārtraukšana ar šo uzņēmumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!

Bite - Rēķina izmaiņas pa kluso, maksa par rēķinu ( Komentārs)

Rēķina izmaiņas pa kluso, maksa par rēķinu Labdien! Ja Bite ir bez brīdinājuma pievienojusi jaunu komisijas maksu rēķinam, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jebkādas izmaiņas tarifos ir jākomunicē klientiem caur oficiāliem kanāliem, un slēpta maksa var tikt uzskatīta par negodīgu komercpraksi. Jūs varat: 1. Pieprasīt skaidrojumu no Bite klientu apkalpošanas, kā arī pieprasīt maksas atcelšanu, ja tā netika iepriekš paziņota. 2. Ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja Bite atsakās sniegt...

smarttimberhouse.lv - slikts serviss un attieksme.kvalitāte ( Komentārs)

Labdien! Ja smarttimberhouse.lv nav izpildījis līgumā noteiktos termiņus, pieļāvis būvniecības kļūdas un atteicies tās labot, tas ir līguma pārkāpums. Jums ir tiesības pieprasīt: 1. Defektu novēršanu par uzņēmuma līdzekļiem, jo saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Civillikumu, pakalpojums jāsniedz atbilstoši līgumam. 2. Atlīdzību par zaudējumiem, ja uzņēmums atteicas novērst savas kļūdas. 3. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai, ja līgums noslēgts starp...

SIA „Park Expert” - не предаставлены никакие докусенты или доказакельства ( Komentārs)

Здравствуйте! Если SIA „Park Expert” требует оплатить штраф, но отказывается предоставить доказательства нарушения, это нарушение ваших прав. Вы имеете полное право запросить официальные документы, включая фотографии, дату и место фиксации. Рекомендуем: 1.Письменно потребовать доказательства от SIA „Park Expert”, так как без них штраф недействителен. 2.Обратиться в Центр защиты прав потребителей (PTAC) Латвии, если компания игнорирует запрос. 3.Проконсультироваться с юристом в Эстонии, чтобы...

CarsOutlet.lv - Krāpšana, Meli, Liekulība ( Komentārs)

Krāpšana, Meli, Liekulība Labdien! Ja CarsOutlet.lv pārdeva jums auto ar slēptiem defektiem un atsakās segt remonta izmaksas, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Pārdevējam ir pienākums pārdot auto bez būtiskiem trūkumiem, par kuriem neesat ticis informēts. Tā kā pārdevējs ignorē jūsu iesniegumu, pareizi esat vērsies PTAC – viņi var palīdzēt panākt kompensāciju vai pat anulēt darījumu. Ja pārdevējs turpina atteikties sadarboties, varat vērsties arī tiesā ar prasību par zaudējumu atlīdzību. Lai...

Maxima - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Labdien! Ja Maxima ir ieviesusi ierobežojumus taromāta čeku izmantošanai pašapkalpošanās kasēs, bet vienlaikus nenodrošina alternatīvu risinājumu, tas rada klientu tiesību ierobežojumu. Jums ir tiesības vērsties pie Maxima klientu servisa ar rakstisku iesniegumu, pieprasot skaidrojumu un iespēju izmantot taromāta čekus pašapkalpošanās kasēs vai pieskaitīt summu Paldies kartei. Ja veikals neatbild vai neatrisina situāciju, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par...

Ance Bukatova - Slikts serviss ( Komentārs)

Labdien! Ja fotogrāfe sniedza maldinošu informāciju par bilžu glabāšanas termiņu un tās tika dzēstas agrāk, nekā solīts, tas ir nepienācīgi izpildīts pakalpojums. Jums bija tiesības paļauties uz solīto termiņu, un, ja bildes tika izdzēstas pirms 2024. gada beigām, tā ir pakalpojuma sniedzējas atbildība. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un iespējamos risinājumus no fotogrāfes. Ja viņa atteiksies risināt situāciju, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību...

Fortuna Autoskola - Attieksme, nodarbības ( Komentārs)

Attieksme,  nodarbības Labdien! Ja autoskolā tiek nodrošināts nepilnvērtīgs apmācību process un slikta attieksme no personāla, jums ir tiesības vērsties ar sūdzību pie autoskolas vadības un pieprasīt paskaidrojumu. Autoskolām jānodrošina kvalitatīva apmācība, un, ja norādītās 90 minūtes nodarbībā tiek dalītas starp vairākiem audzēkņiem, tas var būt līguma nosacījumu pārkāpums. Ja autoskola neatbild uz jūsu sūdzību vai problēma netiek risināta, varat vērsties CSDD vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ka...

TOP Partika - Psihais veikala darbinieks - Artūrs ( Komentārs)

Psihais veikala darbinieks - Artūrs Labdien! Ja veikala darbinieks uzvedas agresīvi vai draud apkārtējiem, tas ir nopietns drošības jautājums, kas būtu jārisina veikala vadībai. Jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no TOP veikalu administrācijas, kā arī vērsties Valsts darba inspekcijā (VDI), ja ir aizdomas par nelegālu nodarbinātību vai darba drošības pārkāpumiem. Ja šī persona rada draudus klientiem vai darbiniekiem, par to būtu jāinformē policija, īpaši, ja ir bijuši konkrēti vardarbības vai uzbrukuma gadījumi. Ikvienam ir...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes