BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

12%
Sūdzības
1008
Atrisinātas
35
Ar atbildēm
369
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

Bite - не верно высталены счета, добавлены чужие карточки

не верно высталены счета, добавлены чужие карточки Добрый день. Bite присоединила мне карточки, которые я не заказывала,и не пользуюсь. Я попросила эти номера удалить и сделать перерасчет. Переписку веду с менеджером уже 5 месяцев, то она заболела, то сбой в системе, как она написала. В общем карточки не заблокированы, я их оплачиваю, чтобы не отключили мне телефоны. Теперь она сказала, что их отключит, но перерасчет сделать она не может. И вот что получается, я 5 месяцев платила за то, чем я не пользуюсь. Подробную информацию я изложила в своем письме.

Bite - Krāpnieku telefona zvans no neīsta “BITE LV” darbinieka

Krāpnieku telefona zvans no neīsta “BITE LV” darbinieka Saņēmu telfona zvanu no numura +371 2 4881916 jeb 24881916 Priekšā stājās kāda itkā Bite darbiniece, kura vēlas runāt par GO3 abonamenta termiņa atjaunošanu, jo drīz tas beigšoties. Tika paziņots, ka zvans tiek ierakstīts un jautāts, vai man ir pāris minūtes laika īsai sarunai. Vispirms tika jautāts klienta numurs, kuru arī diemžēl sniedzu, jo pāiecinoši tika sacīts, ka tas saņemts SMS ziņā no Bites, saņemot rēķinus. Nosaucu klienta numuru, bet tad sekoja balss paroles prasība. To gan diva...

Bite - Krāpšanās līguma ietvaros

Krāpšanās līguma ietvaros Noslēdzu līgumu internetam Baltija neierobežots uz 2gadiem. Atnāk sms ka no marta būs jāmaksā vairāk, bet līguma term. Tikai beidzās septembrī! Biju bite skaidroties. Atbildēja ka neko nevarot darīt un mainīt netīk! Nu tad lūdzu nečakarējiet cilvēkiem smadzenes ar saviem "" super lētiem piedāvājumiem! Man šis nav vienīgais gadījums ar bite.lv kad beigsies šīs saistības, pāriešu pie cita operatora!

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki Vēlos informēt cilvēkus Bite sadarbojas ar tādu krāpnieku SIA "LTD International"(savādāk nezinu ka noformēt jo rēķini iet caur Bite) https://www.laikamobile.com/#payments telefona numurs-67881528 Man pie rēķina pieskaitīja 5 maksājumus ar šo kompāniju, kūra jau 2015 gada aizvērta, zvanīju uz šo numuru tur atbild lauzta latviešu valoda ,nu to var saprast ka nav kautkas labi. Pakalpojums saucas-Dynamix izklaide. Izslēgt: STOP MX uz numuru 1868,kas tas ir nav ne saprašanas, neesmu pat...

Bite - Krāpšana

Krāpšana ‼️‼️‼️neuzķeraties uz bites atlaižu piedāvājumiem ‼️‼️‼️ ja gribēsiet lauzt līgumu, tad būs jamaksā milzu soda naudas. Pārgāju uz lmt par tādu pašu cenu (jo jaunajā adresē bitei nebija tīkla) , neredzu viņu noteikumos nekur tādu punktu. Kad bites laipnie menedžeri zvana par atlaižu piedāvājumiem, tad nevienā brīdī nepiemin, ka ja gada laikā gribēsi lauzt līgumu, tad būs jāmaksā ‼️‼️‼️soda nauda 72 eur ‼️‼️‼️ par katru numuru un interneta pieslēgumu. Tas ir iepīts iekšā 2 lpp. Garā vēstulē, ko atsūta uz epastu.

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Bite man sagādājusi galvassāpes ne reizi vien, bet tagad kad esmu pārgājusi jau mēnešiem, pēkšņi saņemu sms, no parādu piedzinējiem, ka ir bitei parāds! Sviests! Viņi nevarēja piezvanīt, padot ziņu, ka ir kaut kas jāsamaksā? Iegāju bites portālā, tur decembrī 8 eiro, bet viņi tik klusē, un tagad jāmaksā 20 eiro parādu piedzinējiem. Milzīgs fuj bitei, nevienam nekad neieteikšu tur iet. Zagļu banda.

Bite - Bite - Krāpšana

Bite - Krāpšana Lūdzu, iesakiet, kur vērsties ar oficiālu sūdzību par Bite? Bijusi Baltcom kliente, vēlāk mūs negaidīti pārņēma Bite. Mana pakalpojuma nosaukums bija Televīzija + Internets. Janvārī Bite nosūtīja e-pastu, informējot, ka tiek paaugstināta cena televīzijai. Devos uz viņu biroju un paziņoju, ka vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem. Viņi lūdza atdot dekoderi. Atdevu. Atbildē viņi man piedāvāja parakstīt dokumentu par televīzijas pakalpojuma izbeigšanu, bet attiecībā uz interneta atteikumu teica...

Bite - Потеря доверия

Потеря доверия Моё личное мнение о компании после более чем 10 лет использования её услуг На мой взгляд, компания давно утратила клиентоориентированность. За годы сотрудничества я неоднократно сталкивался с тем, что условия договоров менялись в одностороннем порядке, игнорируя прежние соглашения. В условиях рыночных изменений это ещё можно было понять, но в последнее время её политика стала откровенно агрессивной. Особенно тревожит передача персональных данных клиентов третьим лицам, что считаю абсолютно...

Bite - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Nevienam neiesaku ko jautāt Bite klientu centrā,Bauskā. Radušās neskaidrības par rēķiniem kāpēc katru mēnesi ir mainīga summa. Bites centrā konsultante Madara nespēj atbildēt, sāka stāstīt brīnumus par PVN procentiem(fiziskai personai,ne juridiskai). Kad tika pateikts kad lieta nav PVN ,vienkārši atcirta "kas man vēk rēķinus jāizprintē?". OK ,izprintējam pēdējos 4 lai salīdzinātu un saprastu kur vaina. Uz šo gan palika vēl neapmierinātāka un rupja. Vienkārši nostādot fakta priekšā kad ja ka...

Bite - Krāpšana, naudas rekets

Krāpšana, naudas rekets 29.01.2025. ierados Bites apkalpošanas centrā pārtraukt līgumu par Baltcom i-netu un televīziju. Tika iedoti visas viedkartes ar CAM. Saņemot parakstīt pakalpojuma atteikuma veidlapu pamanīju līguma laušanas datumu: 28.02.2025! Uz jautājumu, kādēļ jāmaksā par februāra pakalpojumu, ja to vairs nevārs neizmantošu. Atbilde ir fascinējoša: tādēļ, ka atteikums bija jāuzraksta līdz 25.01.2025. Nu labi, tad atteikšos 25.02.2025, līdz tam laikam tiks izmantots pakalpojums. Izrādās, tā arī nevar, jo...

Bite - Reputācijas bojāšana

Reputācijas bojāšana Biju strādājusi aptuveni mēnesi šajā uzņēmumā aizgāju prom dēļ nepietekamās algas, bet tas nav tik svarīgi, kā tas, kad atradu jaunu darba vietu burtiski blakus veikalā pēc neilga laika mani vēlējās atlaist tāpēc ka bites priekšniecība piezvanīja manai uz to brīdi esošai priekšniecībai un sarunāja par mani muļķības, paldies bite par darba iespējām:)

Bite - Krāpšana, nerealizējami solījumi, briesmīga attieksme pret klientiem

Krāpšana, nerealizējami solījumi, briesmīga attieksme pret klientiem Dārga abonēšanas maksa virs 30 eiro mēnesī, sazvanīt klientu apkalpošanas centru neiespējami, sarakstoties Ilona no bites piedāvā esošo pakalpojumu par 14 eiro mēnesī. Vēlāk zvana cilvēks no bites, kurš atsakās teikt savu vārdu, piedāvā to pašu pakalpojumu par 18 eiro mēnesī, informējot, ka nav ne jausmas, kā iepriekšējā summa rēķināta. Ar vienaldzību uzklausa, ka šīs nesekmīgās komunikācijas ar bites pārstāvjiem dēļ, iešu pie cita operatora. Kā varu ticēt kompānijai bite, ja pat savstarpēji...

Bite - Psiholoģisks terors

Psiholoģisks terors Uzņēmumam vairākus gadus bija domēns, par kura uzturēšanu maksājām bitei. 2024. Gada beigās nosūtījām paziņojumu, ka domēnu vairs nepagarinām un attiecīgi līgums vairs nav spēkā. Sākās "riņķa dancis": 1. Praktiski nebija konkrēta cilvēka, kas varētu šo lietu atrisināt – mētāja no viena pie otra, tad prasīja vēl kaut kādus bites sistēmas pieejas datus, kas mūsu uzņēmumam nemaz nav. 2. Rēķins tik un tā tika izrakstīts. 3. Ar neapskaužāmu regularitāti (vismaz 1 x dienā) bite “atgādina” par...

Bite salons, Jelgava Pasaža - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos telefonu Samsung Jelgavas pasāžas bites salonā ar defektu - nav sakari ārpus Latvijas, kad pirmo reizi aizgāju ar problēmu uz salonu, man lika pārlikt sim uz citu telefonu un aizbraukt uz lietuvu pārbaudīt vai sim darbojās, tā bija mana nauda, laiks-karte darbojas. Tad nesu jauno telefonu atpakaļ, man piedāvāja opciju kā saglabāt datus, vajag tikai 25euro samaksāt, un visi dati pie remonta nepazudīs, uzskatu ka tā ir krapnieciba, jūs pārdevāt bojātu telefonu un man pieprasāt naudu lai mani dati netiktu izdzēsti pie remonta

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzība par bite uzņēmuma apkalpošanas kvalitāti daudzus gadus esmu izmantojusi dažādu operatoru pakalpojumus, tostarp bite, lmt un tele2. Šajā laikā es vienmēr cerēju uz augsta līmeņa servisu un uzticējos jūsu uzņēmuma menedžeriem un operatoriem. Taču manas problēmas regulāri tiek risinātas mēnešiem ilgi, un šī situācija ir kļuvusi nepieņemama. 1. Problēma ar televizoru pasūtījumiem divas reizes tika pasūtīts televizors par summu, kas pārsniedz 3000 €. Pirmais televizors tika piegādāt...

Bite Latvija - Slikts serviss, apmāns

Slikts serviss, apmāns Bite Latvija noteiktajā kārtībā esmu atteicies no viena no saviem trim numuriem. Reaģējot uz to, bite no manis iekasēja līgumsodu 347 eiro. Tas ir tik vienkārši! Un es ar viņiem likumīgi cīnos jau piecus mēnešus. Protams, ka izdevās, patiesība ir stiprāka! Jo bite nav ne patiesības, ne goda, ne sirdsapziņas. Šis ir „ ragu un nagu” kantoris. - uzņēmums bite Latvija ir neuzticams, jo netur vārdu un manipulē ar saviem reklāmas piedāvājumiem. - interneta vietne mana bite nav pietiekami...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Decembrī saņēmu bite akcijas piedāvājumu (tv, internets, planšete) , līgums ecom/1237910/2024. Nākošajā dienā visu komplektu atgriezām, jo internets bija lēns, arī līgumā bija norādīta 14 dienu atgriešana. Bet apmēram pēc 2 nedēļām saņēmām rēķinu par 319,78 eiro. Gan zvanot, gan rakstot ar lūgumu precizēt, kas tas par rēķinu, darbinieki Saka, ka soda nauda nevar būt, jo planšete atgriezta laikā, atteikums saņemts, bet nevar paskaidrot, kas tas par rēķinu, vienīgais viņu lūgums ir to apmaksāt...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Labdien! 11. Janvārī braucu atpakaļ uz latvju (pēc 4 mēnešu prombūtnes) caur Londonu. Protams, kā jau ar biti parasti notiek - bez brīdinājuma, uzreiz tika piestādīts rēķins par 8 euro, par internetu, kurš netika izmantots. Vai tiešām tā jums liekas godīga komercprakse? Protams, šo vēl var novelt uz mani, vajadzēja iedomāties, ka bite izmantos izdevību izkāst naudu deļ tā, ka neesmu iepazinusies ar noteikumiem. Paķers uz neuzmanību. (tāds bites darbības stiliņš) otrkārt, šobrīd, jau piekto...

Bite - Krāpšana, slikts kantoris

Krāpšana,  slikts kantoris Kad lūdzu uzrādīt līguma kopiju, nevar uzrādīt jau divas nedēļās. Kaut kāda Ramona man visu laiku atrakstās ar muļķībām. Vai tiešām vadībai po?

Bite - Maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu; maldināšana

Maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu; maldināšana Septembrī Bite klusi nomaina tarifu plānu, dabiski, uz augstāku cenu. Novembrī Bite atslēdza omei izejošos zvanus. Servisa centrā teica ka "ziņa noteikti bija, vēstulei bija sūtīta". Vēstuli mēs nesaņēmām. Nu ok, tātad, jauns tarifu plāns, jauna cena. Jaunajā tarifu plānā ir iekļauts maksas antivīruss. Pirmie 3 mēneši bez maksas, pēc tam par maksu. Ja neatslēgsi, pats vainīgs, jāmaksā. Servisa centrā šo atslēdzām, domājām ar to viss beidzies. Bet - nākamajā rēķinā ir iekļauta maksa par...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes