Adrese: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 25850600 +371 25851601 |
Fakss: | +371 25850610 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
BITE - Sūdzības un atsauksmes
Bite - Slikts serviss
Slikts serviss. Jāmaksā par pakalpojumiem kuri nav vajadzīgi. Go3, internets telefonā, kā lai no ta visa tiek vaļā".
Bite - Krāpšana
Будьте очень осторожны с Bite. Теперь если вы подключили номер телефона и вдруг решите его отключить, то это сделать не возможно. Они всем без исключения ставят автоматом минимум на 2 года договор без возможности его разорвать или приостановить. Плюс ко всему, обещали цену ниже чем у других поставщиков этих услуг, в начале так и сделали, но через 3 месяца цену подняли и не возможно с этим ничего сделать. Менеджеры меняются каждые 2-3 месяца, ни на один из отправленых им вопросов не пришло...
Bite - Klientu apmuļķošana
Jau daudzus gadus biju bite Latvija klients. Pēdējā pusgada laikā konstatēju, ka rēķins turpina pieaugt (reģistrēti 2 nr.) , bet pakalpojumu kvalitāte ir bēdīga. Lai to risinātu, devos uz tuvāko bite centru, izstāstīju situāciju konsultantei, kura piedāvāja vairāku pieslēgumu maiņu. Rezultātā pēc mēneša un nākamajā mēnesī rēķins vēl lielāks! Sazinājos ar citu operatoru un pieņēmu viņu piedāvājumu, kas par to pašu pakalpojumu bija 2 reizes lētāks! Bet te nu bija pateicība par to, ka daudzu...
Bite - Negodīga kompānija
Esiet uzmanīgi, ja vēlaties aiziet prom no BITES. Ja darat to kaut vai mēneša pirmajā datumā, tad būs jāmaksā pilns rēķins par visu mēnesi. Katrs grib nopelnīt, to es saprotu itkā, bet BITE nu jau pārspēj visu. Sazvanīt kā klients un noskaidrot neskaidrības - maksas zvans (netraucējiet mūs vai arī maksājiet). Automātiskā rēķinu apmaksa - maksas pakalpojums (acīmredzot negrib savlaicīgu rēķinu nomaksu). Paldies BITE! No forša operatora esi kļuvusi par tādu, kura klients nevēlos vairāk būt!
Bite - Slikts serviss
No februāra mēneša mēģinu viņus sazvanīt bet neviens klausuli neceļ. Manam onkulim bija pieslēgts pakalpojums internets un kabeļtelevīzija, gribam atteikties no pakalpojuma jo janvārī onkulis nomira.
Bite - Krāpšana
Vēršos pie Jums ar sūdzību, izbeigt līgumu ar mājas internetu un go3. Klientei, kurai ir 80 gadi un uztveres, veselības, atmiņas problēmas, tika iesmērēts mājas internets un go3. Vēlos dzirdēt audio ierakstu, veicot šo pakalpojumu pieprasīšanu. Mājas internets līdz 150mb, kurš izbeigtos jau pēc paris dienām lietojot go3. Esmu mazmeita un izbijusi bites darbiniece, zinu, visus jūsu trikus un veco cilvēku apkrāpšanu. Ja līgums netiks izbeigts no Jūsu puses, tad vērsīšos pie PTAC, gan ar šo...
Bite - Krāpšana
2025. Gada 11. Martā telefoniski ar mani sazinājās SIA Bite Latvija darbiniece. Sarunas laikā vienojāmies par pakalpojuma mājas internets turpmāko pakalpojuma saņemšanas periodu un izcenojumu. Ar šo pakalpojuma daļu viss kārtībā.
Sarunas turpinājumā no darbinieces puses izskanēja piedāvājums par iespēju noslēgt līgumu par diviem pakalpojumiem: tv + filmas paketi ar 100% pakalpojuma apmaksas atlaidi uz trim mēnešiem, ar iespēju šo trīs mēnešu laikā rakstiski no pakalpojuma atteikties un hbo ar...
Bite - Krāpšana
Pārgāju no Bites uz citu operatoru, 6.02.2025 sāku izmantot jau jauno operatoru. Martā no bites rēķins par pilnu februāri (19.09 eiro), kaut bites klients biju tik pāris dienas februārī. Konkrēti izskaidrot nevarēja ne bites salonā, ne telefoniski sazvanoties ar bites konsultatīvo tālruni. Salonā teica, ja būtu līdz 5. Februārim pārgajis, tad būtu tik pa 5 dienām rēķins, tā kā es vēlāk (1 diena) pārgāju pie cita operatora, tāpēc ir par pilnu mēnesi. Telefoniski skaidroja, ka rēķins praktiski ir...
Bite - Neiesaku biti. Izmanto 7as dienas -maksā par visu menesi
Atteicos no viena nr. Jāmaksā par pilnu mēnesi (ja pus mēnesi izmanto tad maksā pilnu)
tagad atsakos un izmantotas 7as dienas (maksā par pilnu mēnesi)
Bite - Aizejot no Bites pilns aprēķins rēķinam
Nevienam neiesaku šo drausmīgo operatoru Bite. Biju kliente kādus 18 gadus, slikts pārklājums, kuru solīja uzlabot gadu no gada. Nesaprotami rēķini, līgums par vienu summu, bet pēkšņi ar janvāri sāk nākt rēķini par augstāku summu, mani kā klientu nebrīdinot, atsūta un viss...maksā...Pieņēmu lēmumu mainīt operatoru, ko arī sekmīgi izdaru no 14.02.2025., nu un šodien 11.03.2025. pilnai laimei saņemu pilnu rēķinu par februāri 18,34 eur apmērā, kaut gan neesmu viņu klients no 14.02.2025. Nu ko lai...
Bite - Отвратительный интернет
Если у вас есть выбор между bite, tet и balticom, выбирайте balticom или tet, но ни в коем случае не bite — это худший интернет-провайдер. Проблемы с качеством связи, интернета, как мобильный интернет, так и домашний, никто не решает, и если у вас запланирован онлайн-звонок, лучше заранее подготовить мобильный интернет, чтобы раздать его. В течение дня интернет соединение может пропадать несколько раз.
Bite - Krāpšana
Šodien atnāca rēķins 16,15eur, protams, tas nav kosmiks, bet dēļ tā, ka bite man liek maksāt lielu naudas sodu par to, ka nevaru no viņiem aiziet, man šie padsmit eur ir no svara. Pagājuša mēneša rēķins bija 12.20eur par go3.
Sarunas laikā uzzināju, kam man 2023. Augustā, gadā tika pieslēgts hbo, kuru izmaksas ir 0,00eur, tagad man par šo hbo ir katra mēneša maksa 3,99eur, par kuru pat netiki informēta, ka par šādu paku man tagad ir jāmaksā.
Šobrīd klausīsies šo 23. Gada sarunu ar mani...
Bite - Negodīga politika un slēpti noteikumi
Esiet piesardzīgi, iepērkoties uzņēmumā Beite. Šī kompānija nepieņem atpakaļ preces un neatmaksā naudu, pat ja pirkums tika veikts tikai pirms piecām minūtēm.
Vissliktākais ir tas, ka nekur nav norādīta informācija par šādiem noteikumiem – ne veikalā, ne pirkuma brīdī. Šī situācija bija ļoti nepatīkama, un es jutos apmānīta.
Neiesaku šo uzņēmumu, ja vēlaties godīgu un caurspīdīgu apkalpošanu.
Bite - Par iekārtu atgriešanās. Dabūju maksāt 10.14. Euro
14 dienās izmēģinājums. Tā kā Siguldā filiāle nevarēja pieņemt ierīci. Dabūju atgriezt ar omnivo .par kuru vajadzēja samaksāt 10.14 euro .Fui .pat neesmu pieslegusi . Nevienam neieteiktu Bite .Kad pieteicos pamēģināt Bite internetu un TV . Operators teica .kā bez problēmām varēšu atgriezt Siguldā filiāle!
SIA BITE - staigajat pa dzvivokliem
Pārtrauciet veikt aptaujas un vadīt cilvēkus uz adresēm. Šī ir otrā reize, kad no jums nāk kāds cilvēks un lūdz to pašu informāciju. Beidziet darīt muļķības un traucēt cilvēkiem!
Bite - Krāpšana, Cenas, Meli
Šodien zvanīju Bitei un prasīju kāpēc cenas paceļ un ka mani tas neapmierina.
Man klientu apkalpošanas operatore sāka melot, ka man esot bijis Bite Neierobežots Baltijā un tagad esot Bite Neierobežots Baltijā 5G. Man pat ir e-pasts kur jau 2024 gadā jūs man piedāvājāt šo versiju pa krietni mazāku summu, bet melojat ka tas ir tikai no marta. Viņi pat savā manabite mājaslapā ir nomainījuši, lai melotu klientiem. Iesaku visiem iet prom un nekad neslēgt 24 mēnešu līgumus ar nevienu operatoru.
Šodien tā jūs zaudējot divus klientus, ceru ka zaudēsiet vēl un vēl.
Bite - Обман
Самая плохая компания в мире,один обман,я попался на разводы от них. Телефон привязали к телефону,который я брал на год, теперь другой номер,не хотят отключать,тойсь обратно,плачу за то что навязали,да за пустоту. Писец,нет ни Сибирский пушной зверёк. Быстрее бы закончился договор. Но я их позже,накажу.
Bite - Rēķina izmaiņas pa kluso, maksa par rēķinu
Esiet uzmanīgi. Pārbaudiet rēķinus. Izradās bite tagad ņem naudu (0.30EUR) par rēķina sūtīšanu automātiskai apmaksai..
Interesanti, ka automātiska apmaksa caur banku ir ērti ne tikai klientam, bet arī operatoram, jo ir praktiski garantēta laicīga rēķina apmaksa.. bet nē.
Otrais - jauna komisija tika pievienot rēķinam pa kluso, nesūtot brīdinājuma e-pastu par cenrāža izmaiņām. Arī oficiālajā cenrādī nav atrodama šī summa.
Vienkārši pievienoja pa kluso rēķinā. Tādā veidā tā varēja būt jebkura summa. Pa cik rēķins bija uz automātiskās apmaksas, tad tos neskatos, jo uzticējos operatoram.
Bite - не верно высталены счета, добавлены чужие карточки
Добрый день. Bite присоединила мне карточки, которые я не заказывала,и не пользуюсь. Я попросила эти номера удалить и сделать перерасчет. Переписку веду с менеджером уже 5 месяцев, то она заболела, то сбой в системе, как она написала. В общем карточки не заблокированы, я их оплачиваю, чтобы не отключили мне телефоны. Теперь она сказала, что их отключит, но перерасчет сделать она не может. И вот что получается, я 5 месяцев платила за то, чем я не пользуюсь. Подробную информацию я изложила в своем письме.
Bite - Krāpnieku telefona zvans no neīsta “BITE LV” darbinieka
Saņēmu telfona zvanu no numura +371 2 4881916 jeb 24881916
Priekšā stājās kāda itkā Bite darbiniece, kura vēlas runāt par GO3 abonamenta termiņa atjaunošanu, jo drīz tas beigšoties. Tika paziņots, ka zvans tiek ierakstīts un jautāts, vai man ir pāris minūtes laika īsai sarunai.
Vispirms tika jautāts klienta numurs, kuru arī diemžēl sniedzu, jo pāiecinoši tika sacīts, ka tas saņemts SMS ziņā no Bites, saņemot rēķinus. Nosaucu klienta numuru, bet tad sekoja balss paroles prasība. To gan diva...