Gintaro Mēbeles - Slikts serviss un produktu kvalitāte
Brīdinu par sliktu pieredzi ar dīvānu Zurich un uzņēmuma attieksmi!
Vēlos brīdināt visus par savu ļoti negatīvo pieredzi ar dīvānu Zurich un absolūti nepieņemamo attieksmi no pārdevēja puses pēc pirkuma veikšanas.
Dīvānu iegādājos 2024. gada septembrī, un jau pēc neilga laika sāka parādīties defekti – audums vairākās vietās burtiski izšķīst un atdalās no šuvēm. Nekādas agresīvas darbības ar dīvānu nav veiktas – tas ticis lietots saudzīgi un atbilstoši paredzētajam mērķim.
Iesniedzu reklamāciju, bet pēc diviem mēnešiem(!) saņēmu formālu atteikumu, kurā uzņēmums cenšas visu vainu novelt uz mani, apgalvojot, ka bojājumi radušies mehāniskas iedarbības dēļ – it kā dīvāns būtu tīrīts ar kaut kādu superjaudīgu putekļsūcēju vai pakļauts citai „ārējai iedarbībai". Pilnīgs absurds!
Uzņēmums piesedza sevi, iesaistot ražotāju un auduma piegādātāju, kuri, kā jau varēja gaidīt, „apstiprināja”, ka nekādu ražošanas defektu nav. Klientam, protams, jātic uz vārda, jo nekādas reālas pārbaudes vai testus neviens neveica.
Realitāte ir tāda, ka tiklīdz uzņēmums ir saņēmis samaksu, klientu liktenis viņus vairs neinteresē. Ja kaut kas notiek ar preci, vari gaidīt mēnešiem ilgi un beigās saņemt atbildi „tā nav mūsu problēma”. Kā vienīgo „risinājumu” piedāvāja samaksāt 302,50 EUR par jauniem pārvalkiem, turklāt meistara darbs vēl papildus jāapmaksā.
Tā ir klasiska shēma – pārdot, saņemt naudu un pēc tam ignorēt visas problēmas. Esmu gatavs vērsties patērētāju tiesību aizsardzības iestādēs, jo šāda attieksme ir klajš patērētāju tiesību pārkāpums.
Pievienot komentāru