Labdien!
Ja Balticom vienpusēji mainījis līguma nosacījumus un palielinājis maksu, neskatoties uz solīto fiksēto cenu, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums un nepamatota līguma maiņa, tāpēc jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un līguma izpildi sākotnējos nosacījumos, un, ja uzņēmums atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC par negodīgu komercpraksi un pieprasīt līguma laušanu bez soda sankcijām. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja 1a.lv nepiedāvā smagu preču piegādi līdz durvīm ārpus noteiktām pilsētām, bet šī informācija nebija skaidri norādīta pasūtīšanas brīdī, tas var būt negodīgas komercprakses pārkāpums.
Jūs varat sazināties ar 1a.lv klientu apkalpošanu, pieprasot risinājumu vai kompensāciju, ja pakalpojums netika skaidri izskaidrots. Ja uzņēmums atsakās risināt situāciju, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Здравствуйте!
Если Bite навязала вам услугу или номер, за который вы вынуждены платить, это может быть нарушением договора и недобросовестной коммерческой практикой, поэтому вы можете официально запросить отключение услуги, проверить договор на наличие этой услуги и, если Bite отказывается отключить её, подать жалобу в Центр защиты прав потребителей (PTAC). Если нужна помощь в составлении жалобы, обращайтесь!
Labdien!
Ja Netvision nesniedz stabilu interneta un televīzijas pakalpojumu, neizpilda solīto diennakts tehnisko atbalstu un ignorē klientu vēlmi lauzt līgumu, tas ir līguma un patērētāju tiesību pārkāpums.
Jūs varat nosūtīt oficiālu pretenziju Netvision, pieprasot skaidrojumu par sniegto pakalpojumu kvalitāti un līguma laušanas procedūru. Ja uzņēmums turpina ignorēt jūsu prasības, iesniedziet sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par negodīgu komercpraksi un atteikšano...
If you believe that Caroline Uhrig (Силвия Ясновидец) is engaging in fraudulent activities through tarot readings, you can report her Facebook account for misleading practices, contact your bank to request a chargeback if you made a payment, and report the case to authorities in Bulgaria if there is evidence of fraud. If you need help filing a complaint, feel free to ask for legal guidance!
Labdien!
Ja Bebru.lv maldina klientus par preces materiālu un kvalitāti, tā ir negodīga komercprakse un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jums ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā un pieprasīt pilnu naudas atmaksu, ja prece neatbilst aprakstam.
Jūs varat nosūtīt oficiālu pretenziju uzņēmumam, pieprasot atmaksu, un, ja viņi atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Bigbank darbinieks izturējās nepieklājīgi un neprofesionāli, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un jums ir tiesības pieprasīt korektu attieksmi. Jūs varat iesniegt sūdzību bankas vadībai, aprakstot situāciju un pieprasot paskaidrojumu, kā arī, ja uzskatāt, ka jūsu tiesības kā patērētājam ir pārkāptas, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Citadele banka pieprasa nesamērīgu samaksu par jūsu konta pārskatu, tas var būt negodīgas komercprakses gadījums. Lai gan bankām ir tiesības noteikt maksu par arhīva datiem, tai jābūt samērīgai un pamatotai, tāpēc varat pieprasīt bankai oficiālu skaidrojumu, vērsties PTAC, ja uzskatāt, ka maksa ir nepamatota, vai sazināties ar Finanšu un kapitāla tirgus komisiju (FKTK), kas var izvērtēt, vai banka rīkojas taisnīgi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja CSDD tehniskās apskates laikā jūsu automašīnai tika veikti pārmērīgi testi, kas, iespējams, izraisīja bojājumus, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu un atbildību. Jūs varat iesniegt oficiālu sūdzību CSDD, pieprasot izmeklēšanu par inspektora rīcību, veikt diagnostiku servisā, lai apstiprinātu bojājumus, un, ja tie radušies tehniskās apskates dēļ, prasīt kompensāciju. Ja CSDD atsakās atzīt kļūdu, varat vērsties PTAC vai tiesā. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
Labdien!
Ja Dr. Mauriņa Klīnikā saņēmāt paviršu attieksmi un nesaņēmāt pietiekamu skaidrojumu par ārstēšanas iespējām, tas ir veselības aprūpes kvalitātes jautājums. Jums ir tiesības uz profesionālu konsultāciju un ieteikumiem, kas palīdzētu risināt jūsu veselības problēmu.
Jūs varat iesniegt sūdzību klīnikas vadībai, pieprasot skaidrojumu par ārsta attieksmi un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Ja reakcijas nav vai atbilde nav apmierinoša, varat vērsties Veselības inspekcijā, kas uzrauga...
Labdien!
Ja eLingo sniedzis nekvalitatīvu valodas kursu ar kļūdām, kas padara apmācību neefektīvu, tas ir nekvalitatīvs pakalpojums, un jums ir tiesības pieprasīt kompensāciju vai kursa atcelšanu.
Jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atmaksu, norādot uz būtiskajām kļūdām un to, ka pakalpojums neatbilst solītajai kvalitātei. Ja uzņēmums atsakās sadarboties, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja DPD ir pazaudējis jūsu paku un nesniedz atbilstošu risinājumu, tas ir līguma saistību neizpilde un jums ir tiesības prasīt kompensāciju.
Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un atlīdzību par pazudušo sūtījumu, atsaucoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Ja uzņēmums nesadarbojas, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai vērsties tiesā, ja ir nodarīti finansiāli zaudējumi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja ModaJūrmala neatbild uz e-pastiem un liedz jums iespēju atgriezt preci, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana. Jūs varat nosūtīt rakstisku pretenziju ierakstītā vēstulē, pieprasot atbildi un naudas atmaksu, vērsties PTAC ar sūdzību par uzņēmuma bezdarbību, kā arī ziņot bankai, ja maksājāt ar karti, lai pieprasītu maksājuma atgriešanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
Labdien!
Ja VTU Valmiera šoferis izturējās nepieklājīgi un atteicās sniegt nelielu palīdzību, tas gan nav tiešs pakalpojuma pārkāpums, bet norāda uz klientu apkalpošanas kvalitātes problēmu. Lai gan vadītājiem ir jāievēro darba noteikumi, elementāra atsaucība uzlabotu uzņēmuma tēlu un pasažieru pieredzi.
Jūs varat iesniegt atsauksmi vai sūdzību VTU Valmiera vadībai, aicinot uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apmācīt personālu pieklājīgai komunikācijai ar pasažieriem. Ja šāda attieksme...
Labdien!
Jums ir likumīgas tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā pēc saņemšanas, jo pirkums veikts internetā, un ModaJūrmala.lv atteikums to pieņemt ir nelikumīgs saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Jūs varat nosūtīt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot naudas atmaksu, un, ja viņi atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC, kas var piespiest uzņēmumu ievērot jūsu tiesības. Piedāvātā atlaide ir tikai mēģinājums novērst uzmanību no likuma pārkāpuma. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Cityparks jums izrakstīja sodu par nenozīmīgu pārkāpumu un atteicās ņemt vērā situācijas apstākļus, jums ir tiesības iesniegt apelāciju. Stāvvietas noteikumiem jābūt saprātīgiem, un sods jāpiemēro godprātīgi, nevis tikai peļņas gūšanai.
Jūs varat iesniegt oficiālu sūdzību Cityparks, pieprasot soda anulēšanu, norādot situācijas apstākļus un laika īsumu. Ja uzņēmums atsakās sodu atcelt, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par negodīgu komercpraksi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Eko Energo uzstādīja nekvalitatīvus saules paneļus, nepamatoti pieprasīja pilnu samaksu pirms Eiropas atbalsta saņemšanas un ilgstoši nepabeidza darbus, tas ir līguma un patērētāju tiesību pārkāpums.
Jūs varat rakstiski pieprasīt situācijas risinājumu un kompensāciju no uzņēmuma, ja viņi atsakās sadarboties, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai tiesā, lai panāktu līguma saistību izpildi un zaudējumu atlīdzināšanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja VetVesta sniedza neprecīzu vai nepietiekamu medicīnisko izmeklējumu jūsu sunim un citi veterinārārsti apstiprina, ka CT nav izmantojams, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu un kompensāciju par nekvalitatīvu pakalpojumu. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un kompensāciju, ziņot Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD), kas var veikt pārbaudi, vai vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ja uzņēmums atsakās risināt situāciju. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
Здравствуйте!
Если в магазине SKY сотрудники проявляют грубость и некорректное отношение к клиентам, это нарушение стандартов обслуживания. У вас есть право на вежливое и уважительное обращение.
Вы можете:
1. Написать жалобу в руководство магазина, описав ситуацию и требуя разъяснений.
2. Оставить отзыв на официальных платформах SKY, чтобы руководство обратило внимание на проблему.
3. Обратиться в Центр защиты прав потребителей (PTAC), если систематически сталкиваетесь с некачественным обслуживанием.
Если вам нужна помощь в составлении жалобы, обращайтесь!
Labdien!
Ja PBU Grupa nav ievērojusi līgumā noteiktos termiņus un darbu izpildi kavē bez pamatota iemesla, tas ir līguma pārkāpums, un jums ir tiesības prasīt situācijas risinājumu. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un konkrētu darbu izpildes termiņu, nosūtot oficiālu pretenziju uzņēmumam, pieprasīt līguma laušanu un avansa atmaksu, ja saistības netiek pildītas, vai vērsties PTAC vai tiesā, lai aizsargātu savas intereses un pieprasītu zaudējumu kompensāciju. Ja nepieciešama palīdzība juridisko dokumentu sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!