Atjaunot akauntu

Labdien,
Vakardien meģināju izvietot sludīnājumu bet nesānāca.
Sēn neesmu lietojūsi savu akauntu un neatceros ne savu pasword un var būt arī
e -mail bija cits, bet tas jau neeksistē.
LŪDZU palīdzēt man iejet manā akaunta kurš ir reģistrēts uz tālr Nr. +371 29812***
Es jau esmu sūtijūsi isziņu uz Nr.1851 ar burtim AP, pat 4. reizes, bet nekādu ziņojumu ne uz mob.29812*** vai e-mailu tatjana.sobolevska.lv neesmu nesaņēmusi.
Lūdzu izrisīnāt manu problēmu lai es varētu izvietot savu sludīnājumu.
Ar cieņu
Tatjana Soboļevska

S SunnyWind 11.12.2024

Atbildes (2)

S SunnyWind 11.12.2024

ss.com

Sudzibas.lv Admin 19.12.2024

Paldies, ka sazinājāties ar mums! Mēs saprotam, ka piekļuves zaudēšana savam kontam var būt ļoti neērta.

Mūsu platforma ir domāta sūdzību un atsauksmju publicēšanai, tāpēc diemžēl mēs nevaram tieši palīdzēt ar ss.com konta problēmām. Tomēr, lai atrisinātu šo situāciju, iesakām jums:

Pārbaudīt ss.com lapu “Aizmirsta parole” vai līdzīgu sadaļu – tur bieži vien var pieprasīt paroles atjaunošanu, izmantojot tālruņa numuru vai e-pastu.
Sazināties ar ss.com klientu atbalsta komandu – iesakām viņiem nosūtīt detalizētu situācijas aprakstu, norādot jūsu tālruņa numuru (+371 29812***) un, ja iespējams, iesniedzot īsziņu pierādījumus, kas sūtīti uz 1851.
Pārbaudīt, vai tālruņa iestatījumos nav bloķētas īsziņas vai reklāmu paziņojumi, jo tas var ietekmēt atbildes saņemšanu.
Mēs ceram, ka ss.com drīz atrisinās jūsu problēmu.

Pievienot atbildi

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes