www.sudzibas.lv Straujupīte Slikts serviss klātienē, ignorē epastus

Straujupīte - Slikts serviss klātienē, ignorē epastus

Uz sūdzībām un e-pastiem neatbild - ignorē.

Šodien braucu no Jūrmalas uz Tukumu, tēvam bija “jāpielaiž” auto, tad nu pa ceļam plānoju iebraukt jūsu uzpildes stacijā aiz Smārdes iegādāties “kokodilus”. Konstatēju, ka pagrieziens pa kreisi nav iespējams, apspēlēju domu braukt tālāk kuršos pie Tukumā apļa, bet nē.. Toktoks strādā un atbalstīšu straujupītes konceptu - apgriezos pirmajā iespējā un iebraucu iegādādies “krokodilus” un bulciņas ap 18: 00, tālāk devos uz Tukumu piešķilt tēva auto.

Tad piedzīvojums sākās…

1. Ar jaunajiem “krokodiliem” dodos pie tēva, izvelku greznos vadus, liekam klāt, bet nē - “mīnusa” vada gals nosūzt (bilde pielikumā) . Auto nepiešķiļam…neko.

2. Atceļā uz jūrmalu dodos uz to pašu degvielas uzpildes staciju ap 19: 30, lai izstāstītu sāpi. Ierodos - smaidīga darbiniece man prasa vai mani ir čeks? Čeka nav, bet maksāju ar matercard un visu varu pierādīt + cik zinu šiem kases aparātiem ir visi pirkumi sistēmā, lai apskatītu iepriekšējos darījumus.

3. Pārdevēja atbild, ka man jābrauc darba laikā. Jautāju vai tad tagad nav darba laiks, uz ko saņēmu atbildi, ka darba laiks ir kad uzpildes stacijas vadība ir darbā līdz 17: 00. Šajā momentā bija nepieciešami “krokodili”, nevis gaidīt nākamo darba dienu. Jautāju vai iespējams apmainīt pret jauniem - saņēmu atbildi, ka tas nav iespējams, jo tad darbiniecei pašai būs par viņiem jāmaksā. Jautāju vai sistēmā nevar atrast manu pirkumu, kas bijis pirms 1,5h - tas esot iespējams tikai vadībai un lai es atbraucu darba laikā.

4. Nesaņēmu ne atbilstošu produktu, ne attiecīgu servisu par nekvalitatīviem produktem + speciāli braukt vēlreiz “darba laikā”

Komentāri (3)

D desumaize 07.03.2025

saglabajam čeku

Labdien!

Ja Straujupīte atteicās apmainīt bojātu preci un ignorē e-pastus, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jums ir tiesības atgriezt nekvalitatīvu preci un pieprasīt tās apmaiņu vai atmaksu, pat ja čeks nav saglabāts, jo maksājums veikts ar karti un darījums ir izsekojams.

Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un preces apmaiņu no uzņēmuma, un, ja viņi turpina ignorēt sūdzību, iesniegt sūdzību PTAC. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Silgailis 08.03.2025

Ar tik skaistu nosaukumu nevar būt slikts serviss!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes