AtrisinātaPBU Grupa - Neiesaku sadarboties ar PBU Grupa! ⚠
Noslēdzām līgumu par 45 m² moduļu karkasa mājas būvniecību. Saskaņā ar līgumu mājai bija jābūt pabeigtai līdz 30.11.2024, pēc tam būvnieks pagarināja termiņu līdz 15.12.2024. Tad viņš atrunājās ar automašīnas bojājumu, kā dēļ paneļus nevarēja piegādāt – tos atveda tikai 18.01.2025, un pēc tam uzstādīja karkasu.
Tika sastādīts jauns darbu grafiks, bet arī tas netiek ievērots. Avanss tika samaksāts, bet uz 1. marta 2025. gadu ir uzstādīts tikai karkass. Jumtu ar metālu sedza veselu mēnesi, vejkaste joprojām nav uzstādīta.
Pēc būvnieka vārdiem, logi tika pasūtīti jau novembrī, bet joprojām nav piegādāti – it kā vainīgs rūpnīcas kavējums. Ir pagājuši vairāk nekā trīs mēneši, bet rezultāta nav.
🔴 Galvenā problēma – bezatbildīga attieksme pret termiņiem. Būvniekam ir pārāk daudz objektu, viņš netiek galā, regulāri pazūd un neatbild uz zvaniem. Līgumsaistības netiek pildītas.
❌ Ļoti neiesaku sadarboties ar PBU Grupa! ❌
Gribēju mainīt nosaukumu, bet sanāca tā, ka sūdzība tika publiskota divas reizes.
Šobrīd notiek sadarbība ar būvniecības uzņēmumu, un tas cenšas izpildīt savas saistības.
Komentāri (4)
Labdien!
Ja PBU Grupa nav ievērojusi līgumā noteiktos termiņus un darbu izpildi kavē bez pamatota iemesla, tas ir līguma pārkāpums, un jums ir tiesības prasīt situācijas risinājumu. Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un konkrētu darbu izpildes termiņu, nosūtot oficiālu pretenziju uzņēmumam, pieprasīt līguma laušanu un avansa atmaksu, ja saistības netiek pildītas, vai vērsties PTAC vai tiesā, lai aizsargātu savas intereses un pieprasītu zaudējumu kompensāciju. Ja nepieciešama palīdzība juridisko dokumentu sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
SIA "PBU Grupa" komentārs:
Jā ar šo klienti ir noslēgts līgums, kura izpilde kavējās ne tikai uzņēmēja vainas dēļ, bet arī pasūtītāja vainas dēļ. Līdz ar to šī sūdzība un negatīvā kampaņa ir uzskatāma nevis par iespēju risināt jautājumu līguma noteiktajā kārtībā, bet sava veida uzņēmuma nomelnošana.
Ja PBU Grupa uzskata, ka līguma izpildes kavēšanās notikusi arī pasūtītāja vainas dēļ, tad šis strīds būtu jārisina, balstoties uz līgumā noteiktajiem nosacījumiem. Ja klients nav ievērojis savas saistības, uzņēmumam ir tiesības to pamatot ar dokumentāriem pierādījumiem.
Tomēr, ja darbi kavējas un uzņēmums nav sniedzis skaidrus termiņus vai risinājumu, pasūtītājam ir tiesības pieprasīt izpildi atbilstoši līgumam vai lauzt līgumu, ja pārkāpumi ir būtiski. Ja puses nevar vienoties, strīdu var risināt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai, ja nepieciešams, tiesā.
Ir panākta vienošanās, paldies