Lats Veikals - Slikta apkalpošana
Piedzīvoju diezgan nepatīkamu situāciju mazajā latā Augšlīgatnē, tur strādā diezgan iedomīga pārdevēja Inga Ozoliņa, tik augsprātīgu izturēšanos pret klientu vēl nebiju pieredzējusi, šēž tur visu dienu un neko nedara, bet kad pieej pie kases, izturēšanās tāda, ka kā redz princesi te iztraucēja, strādā lēni un ļoti nelaipni.
Nesasveicinās, nav ieenteresēta savā darbā, uzdodot kādu jautājumu par produktu vai derīguma termiņu, tad nāk nopūta un tad tikai ar lielu piepūli sniedz atbildi. Nerunājot jau par atsveicināšanos.
Es ieteiktu tomēr pārrunāt ar darbinieci par darbu ar klientiem.
Komentāri (5)
Izrunājām. Teica, lai rīt ar merci konfektēm nāc ciemos.
Zināt vārdu, uzvārdu protams ir stipri.
Augstprātīga pārdevēja :))))))
Nju augsts līmenis nevar būt strādājot par pārdevēju mazā veikaliņa
Varbūt neapmierināta pārdevēja?
Labdien!
Ja Lats veikala pārdevēja izturas rupji un nelaipni, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un veikalam būtu jānodrošina atbilstoša attieksme pret pircējiem.
Jūs varat iesniegt sūdzību veikala vadībai, aprakstot situāciju un pieprasot paskaidrojumu, un, ja attieksme nemainās, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par nekvalitatīvu apkalpošanu, kas negatīvi ietekmē patērētāju pieredzi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Varbūt pamēģini citu pieeju pardevējai..