Labdien!
Ja InCredit Group darbinieks izturas rupji pret klientiem, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam ir pienākums nodrošināt profesionālu attieksmi. Jūs varat iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot paskaidrojumu, un, ja reakcijas nav, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Ja slikts serviss atkārtojas, iespējams, jāapsver sadarbības pārtraukšana ar šo uzņēmumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
Labdien!
Ja Bite ir bez brīdinājuma pievienojusi jaunu komisijas maksu rēķinam, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jebkādas izmaiņas tarifos ir jākomunicē klientiem caur oficiāliem kanāliem, un slēpta maksa var tikt uzskatīta par negodīgu komercpraksi.
Jūs varat:
1. Pieprasīt skaidrojumu no Bite klientu apkalpošanas, kā arī pieprasīt maksas atcelšanu, ja tā netika iepriekš paziņota.
2. Ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja Bite atsakās sniegt...
Labdien!
Ja jurmalasauto.lv pārdod automašīnas ar koriģētiem odometriem vai slēpj avāriju vēsturi, tas var būt krāpšana un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jūs varat ziņot PTAC par negodīgu komercpraksi, informēt CSDD, kas var pārbaudīt odometra manipulācijas un reģistrācijas datus, kā arī vērsties Valsts policijā, jo odometra attīšana ir noziedzīgs nodarījums. Lai pasargātu sevi un citus, pirms auto iegādes ieteicams pārbaudīt tā vēsturi CSDD, carVertical vai autoDNA. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
Labdien!
Ja smarttimberhouse.lv nav izpildījis līgumā noteiktos termiņus, pieļāvis būvniecības kļūdas un atteicies tās labot, tas ir līguma pārkāpums.
Jums ir tiesības pieprasīt:
1. Defektu novēršanu par uzņēmuma līdzekļiem, jo saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Civillikumu, pakalpojums jāsniedz atbilstoši līgumam.
2. Atlīdzību par zaudējumiem, ja uzņēmums atteicas novērst savas kļūdas.
3. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai, ja līgums noslēgts starp...
Здравствуйте!
Если SIA „Park Expert” требует оплатить штраф, но отказывается предоставить доказательства нарушения, это нарушение ваших прав. Вы имеете полное право запросить официальные документы, включая фотографии, дату и место фиксации.
Рекомендуем:
1.Письменно потребовать доказательства от SIA „Park Expert”, так как без них штраф недействителен.
2.Обратиться в Центр защиты прав потребителей (PTAC) Латвии, если компания игнорирует запрос.
3.Проконсультироваться с юристом в Эстонии, чтобы...
Labdien!
Ja CarsOutlet.lv pārdeva jums auto ar slēptiem defektiem un atsakās segt remonta izmaksas, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Pārdevējam ir pienākums pārdot auto bez būtiskiem trūkumiem, par kuriem neesat ticis informēts.
Tā kā pārdevējs ignorē jūsu iesniegumu, pareizi esat vērsies PTAC – viņi var palīdzēt panākt kompensāciju vai pat anulēt darījumu. Ja pārdevējs turpina atteikties sadarboties, varat vērsties arī tiesā ar prasību par zaudējumu atlīdzību.
Lai...
Labdien!
Ja Maxima ir ieviesusi ierobežojumus taromāta čeku izmantošanai pašapkalpošanās kasēs, bet vienlaikus nenodrošina alternatīvu risinājumu, tas rada klientu tiesību ierobežojumu.
Jums ir tiesības vērsties pie Maxima klientu servisa ar rakstisku iesniegumu, pieprasot skaidrojumu un iespēju izmantot taromāta čekus pašapkalpošanās kasēs vai pieskaitīt summu Paldies kartei. Ja veikals neatbild vai neatrisina situāciju, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par...
Labdien!
Ja fotogrāfe sniedza maldinošu informāciju par bilžu glabāšanas termiņu un tās tika dzēstas agrāk, nekā solīts, tas ir nepienācīgi izpildīts pakalpojums. Jums bija tiesības paļauties uz solīto termiņu, un, ja bildes tika izdzēstas pirms 2024. gada beigām, tā ir pakalpojuma sniedzējas atbildība.
Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un iespējamos risinājumus no fotogrāfes. Ja viņa atteiksies risināt situāciju, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību...
Labdien!
Ja autoskolā tiek nodrošināts nepilnvērtīgs apmācību process un slikta attieksme no personāla, jums ir tiesības vērsties ar sūdzību pie autoskolas vadības un pieprasīt paskaidrojumu. Autoskolām jānodrošina kvalitatīva apmācība, un, ja norādītās 90 minūtes nodarbībā tiek dalītas starp vairākiem audzēkņiem, tas var būt līguma nosacījumu pārkāpums.
Ja autoskola neatbild uz jūsu sūdzību vai problēma netiek risināta, varat vērsties CSDD vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ka...
Labdien!
Ja veikala darbinieks uzvedas agresīvi vai draud apkārtējiem, tas ir nopietns drošības jautājums, kas būtu jārisina veikala vadībai. Jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no TOP veikalu administrācijas, kā arī vērsties Valsts darba inspekcijā (VDI), ja ir aizdomas par nelegālu nodarbinātību vai darba drošības pārkāpumiem.
Ja šī persona rada draudus klientiem vai darbiniekiem, par to būtu jāinformē policija, īpaši, ja ir bijuši konkrēti vardarbības vai uzbrukuma gadījumi. Ikvienam ir...
Labdien!
Jūsu situācijā redzami vairāki nopietni pārkāpumi – darba devēja maldināšana, nepamatotu pienākumu uzspiešana, psiholoģiska ietekmēšana un draudi, kā arī autortiesību aizskārums.
Ja darba intervijā tika solīts viens amats, bet realitātē nācās pildīt citus pienākumus, tas ir darba tiesību pārkāpums, un jūs varējāt atteikties no šāda darba. Tāpat darba devējam ir pienākums nodrošināt cieņpilnu vidi, un jebkāda veida draudi vai pazemojumi var tikt kvalificēti kā mobings un bosings. Ja jū...
Labdien!
Jūsu situācija norāda uz iespējamu Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumu. Ja prece atkārtoti bojājas un garantijas remonts nenovērš problēmu, jums ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai jaunu ierīci. Tāpat, ja garantijas remonts veikts nekvalitatīvi vai prece bojāta transportēšanas laikā, uzņēmumam par to jāuzņemas atbildība.
Jums ieteicams rakstiski iesniegt pretenziju 220.lv, pieprasot situācijas risinājumu. Ja veikals atsakās sadarboties, varat vērsties Patērētāju...
Labdien!
Sabiedriskās ēdināšanas iestādēm ir pienākums nodrošināt tīrību un higiēnas prasību ievērošanu. Ja Čili Pizza telpās esat redzējis prusakus, tas ir nopietns Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) noteikumu pārkāpums.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību PVD, kas var veikt pārbaudi un pieprasīt uzņēmumam novērst pārkāpumus. To var izdarīt:
1)Aizpildot sūdzības formu PVD mājaslapā (www.pvd.gov.lv);
2)Rakstot e-pastu [slēpt]@pvd.gov.lv;
3)Zvanot uz PVD informatīvo tālruni 67027402.
4)Tāpat...
Labdien!
Ja jūsu Tele2 mājas interneta ātrums ir būtiski samazinājies, jums ir tiesības pieprasīt pakalpojuma kvalitātes atjaunošanu atbilstoši līgumam. Vispirms ieteicams sazināties ar Tele2 klientu apkalpošanas centru un pieprasīt skaidrojumu. Ja interneta ātrums neatbilst solītajam un Tele2 nesniedz risinājumu, jūs varat:
1)Iesniegt rakstisku pretenziju Tele2, pieprasot problēmas novēršanu vai līguma izmaiņas.
2)Pieprasīt līguma laušanu bez soda sankcijām, ja pakalpojums ilgstoši neatbilst...
Labdien!
Jums kā pircējam ir tiesības iegādāties preci par cenu, kas ir norādīta pie produkta plaukta. Ja pie kases tiek pieprasīta augstāka cena, nekā norādīts, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums.
Jūs varat pieprasīt, lai veikals pārdod preci par norādīto cenu. Ja veikala darbinieki atsakās to darīt, jums ir tiesības iesniegt sūdzību Maxima klientu apkalpošanas centram, kā arī vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas var izskatīt šo pārkāpumu un piemērot...
Labdien!
Ja jūs bijāt iepriekš sazinājies ar Banknote un vienojies par maksājuma termiņa pagarinājumu, bet viņi tomēr jūs iekļāva parādnieku datu bāzē, pastāv iespēja, ka uzņēmums ir rīkojies nepamatoti.
Jums ir tiesības pieprasīt rakstisku skaidrojumu no Banknote, kāpēc šāda rīcība tika veikta, ja vienošanās bija panākta un maksājums tika veikts noteiktajā datumā. Turklāt, ja jūs uzskatāt, ka esat nepamatoti iekļauts parādnieku reģistrā, varat iesniegt pretenziju gan pašam uzņēmumam, gan...
Labdien! Ja veikala apkalpošana ir slikta un darbinieki nepilda savus pienākumus, jums kā patērētājam ir tiesības vērsties pie uzņēmuma vadības ar sūdzību. To var izdarīt gan rakstiski, gan mutiski, pieprasot paskaidrojumu un situācijas uzlabošanu.
Ja veikals ignorē jūsu sūdzību un problēma atkārtojas, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas uzrauga uzņēmumu atbilstību patērētāju tiesību aizsardzības normām. Tāpat varat atstāt atsauksmi par veikalu publiskā...
Jums kā pacientam ir tiesības uz informētu piekrišanu jebkurai medicīniskai procedūrai, tostarp anestēzijai, un uz drošu, profesionālu ārstēšanu. Ja anestēzija tika veikta bez Jūsu ziņas un bija aizdomas par neatbilstošu rīcību, Jūs varat vērsties klīnikā ar prasību sniegt paskaidrojumu, kā arī iesniegt sūdzību Veselības inspekcijā par iespējamiem pārkāpumiem un pacienta tiesību neievērošanu. Ja pēc operācijas netika nodrošināta pienācīga pēcoperācijas aprūpe, tas ir būtisks trūkums. Ja apsverat tālākas darbības, varat konsultēties ar juristu. Ja nepieciešama palīdzība, droši rakstiet!
Jums ir tiesības saņemt kvalitatīvu un baudāmu pārtiku, un, ja produkts neatbilda Jūsu gaidām vai šķita neatbilstošas kvalitātes, varat vērsties Rimi veikalā ar čeku un produktu, lai pieprasītu naudas atmaksu vai iesniegtu sūdzību. Tāpat varat sazināties ar SIA "Lāči", lai informētu par neapmierinošo kvalitāti un iespējami saņemtu skaidrojumu vai kompensāciju. Ja ir aizdomas par neatbilstošu sastāvu vai kvalitāti, varat ziņot Pārtikas un veterinārajam dienestam (PVD). Ja nepieciešama palīdzība, droši rakstiet!
Jums ir tiesības saņemt kvalitatīvu un drošu pārtiku, un, ja iegādātā zivs bija bojāta, Jūs varat vērsties Rimi veikalā ar čeku un produktu, lai pieprasītu apmaiņu vai naudas atmaksu. Ja veikals atsakās risināt situāciju, varat iesniegt sūdzību Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD), jo neatbilstoši uzglabāta vai bojāta pārtika var radīt veselības riskus. Ja nepieciešama palīdzība, droši rakstiet!