L

LVJURISTS.LV

Adrese: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 28132935
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts

Sazināties ar ekspertu

LVJURISTS.LV - Atbildes un komentāri

Citadele banka - krāpnieki riktīgie ( Komentārs)

krāpnieki riktīgie Labdien! Paldies par viedokli. Ja klients vēlas cīnīties par taisnīgumu un uzskatāmi pierādīt, ka bankas piemērotā maksa ir nesamērīga, mēs esam gatavi šo lietu uzņemties arī tiesvedības līmenī bez atlīdzības (pro bono). Vienīgais, kas klientam pašam jāsedz – tās ir valsts nodevas un faktiskie tiesas izdevumi (piemēram, izrakstu iegāde, iespējama ekspertīze u.c.). Ja ir vēlme šo jautājumu risināt nopietni, aicinām sazināties ar mums personīgi, lai izskatītu situāciju un lemtu par turpmāko rīcību.

Remseriss - Nekvalitatīvs pakalpojums ( Komentārs)

Jūsu aprakstītā situācija ar SIA “Remserviss” liecina par iespējamu garantijas saistību nepildīšanu un patērētāju tiesību pārkāpumu. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu pakalpojuma sniedzējam ir pienākums nodrošināt, lai darbs tiktu veikts atbilstoši līgumam un normatīvajiem aktiem, tai skaitā kvalitatīvi un ar pienācīgu rūpību. Ja pēc uzstādīšanas saprātīgā laikā rodas noplūde, tas var būt uzskatāms par pakalpojuma nekvalitatīvu izpildi, uz kuru attiecas garantija vai atbildība...

Pie Ilzes un Ķepaiņu Klīnika - Slikts darbs ( Komentārs)

Šāda pieredze ar veterināro klīniku ir ārkārtīgi smaga un emocionāli sāpīga, īpaši, ja runa ir par mājdzīvnieku zaudējumu pēc, iespējams, nepietiekami kvalitatīvas ārstēšanas. Ja pastāv aizdomas, ka klīnika nav nodrošinājusi pienācīgu aprūpi, ir būtiski zināt, ka veterinārmedicīnas iestādes Latvijā darbojas saskaņā ar Veterinārmedicīnas likumu, kā arī tiek uzraudzītas Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD) un Latvijas Veterinārārstu biedrībā (LVB). Ja uzskatāt, ka veterinārārsts nav rīkojie...

Paus Konsults SIA , Ferratum Banka - Krāpšana, dārdējumi ( Komentārs)

Jūsu aprakstītajā situācijā var būt pārkāptas vairākas Latvijas Republikas tiesību normas, kas regulē parādu piedziņu un patērētāju aizsardzību. Saskaņā ar Parādu ārpustiesas atgūšanas likumu un Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, parādu piedziņas uzņēmumiem, tostarp SIA "Paus Konsults", nav atļauts pielietot draudus, psiholoģisku spiedienu vai citu agresīvu uzvedību, tostarp neatbilstošu zvanīšanu vai morālu ietekmēšanu. Jums ir tiesības piedāvāt saprātīgu maksājumu grafiku un, ja tas tiek...

Skuvekļi - Slikts serviss ( Komentārs)

Jūsu aprakstītā situācija liecina par iespējamu maldinošu komercpraksi, ja uz preces plaukta bija norādīta cena 3,59 EUR, bet pie kases tika iekasēta cita – vairāk nekā 8 EUR. Saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu tirgotājam ir pienākums nodrošināt patērētājam skaidru, precīzu un nepārprotamu informāciju par cenu, un, ja norādītā cena nesakrīt ar to, kas tiek prasīta pie kases, šī atšķirība var tikt uzskatīta par patērētāja maldināšanu. Tajā pašā laikā jāņem vērā, ka saskaņā ar...

Banknote.lv - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Šādā gadījumā var būt runa par negodīgu komercpraksi, jo saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu jebkuram maksas pakalpojumam ir jābūt skaidri definētam un jāatbilst patērētāja saprātīgām gaidām. Ja jums tika piedāvāts paātrinātas izskatīšanas pakalpojums par 100 eiro, bet solītais rezultāts – kredīta piešķiršana tajā pašā dienā – netika izpildīts, tad šī samaksa iespējams neatbilst sniegtajam pakalpojumam. Arī Komerclikums un Civillikums nosaka, ka pakalpojumu sniedzējam ir pienākum...

Avotours - Вымогательство дополнительной оплаты ( Komentārs)

Pēc pievienoto dokumentu izskatīšanas ir redzams, ka Avotours līguma 8.1. punkts paredz līgumsoda piemērošanu klienta atteikuma gadījumā, tomēr piemēroto 30% apmēru var uzskatīt par nesamērīgu, ņemot vērā, ka tika atcelts tikai viens no diviem ceļojuma dalībniekiem. Līguma noteikumiem jābūt saprotamiem un nedrīkst tikt interpretēti tikai komersanta interesēs. Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 6. un 8. pantam komersantam ir pienākums ievērot godīgu komercpraksi un informēt...

Balticom - Мошенники ( Komentārs)

Мошенники Paldies, ka padalījāties ar pieredzi. Jūsu aprakstītajā situācijā ir vairākas būtiskas nianses, kas var liecināt gan par patērētāju tiesību pārkāpumu, gan iespējamu negodīgu komercpraksi, ko regulē Patērētāju tiesību aizsardzības likums un Elektronisko sakaru likums. Saskaņā ar Elektronisko sakaru likuma 27. pantu, operatoram ir pienākums laikus un skaidri informēt patērētāju par jebkurām līguma izmaiņām, tostarp pakalpojuma cenas paaugstināšanu. Ja klients 30 dienu laikā no paziņojuma...

Hepsor - Saistību nepildīšana, slikts serviss ( Komentārs)

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) tiešām nav primārā iestāde būvniecības strīdu tehnisko aspektu izvērtēšanā, taču ir būtisks nianses: ja dzīvoklis ir iegādāts kā patērētājam – t.i., fiziskai personai savām vajadzībām, nevis komercdarbībai – tad darījums uzskatāms par patērētāju tiesību jautājumu, un PTAC kompetencē ir vērtēt: 1. vai pārdevējs ievēro godīgu komercpraksi; 2. vai patērētājam sniegta pilnīga, skaidra informācija par garantijas apjomu un noteikumiem; 3. vai netiek...

E.Gulbja Laboratorija - Briesmīga problēmu risināšana un apkalpošana ( Komentārs)

Briesmīga problēmu risināšana un apkalpošana Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi – šāda rīcība no medicīnas iestādes puses, īpaši ņemot vērā situācijas sensitīvo raksturu, ir nepieņemama. Jūsu aprakstītais attieksmes un komunikācijas veids no darbinieces puses neatbilst ne profesionālai ētikai, ne arī veselības aprūpes jomas klientu apkalpošanas standartiem. Saskaņā ar Pacientu tiesību likuma 4. pantu katram pacientam ir tiesības uz cieņpilnu, korektu un kvalitatīvu attieksmi neatkarīgi no viņa jautājuma būtības vai toni. Jūs kā...

Hepsor - Saistību nepildīšana, slikts serviss ( Komentārs)

Jūsu aprakstītā situācija ar Hepsor attiecas uz būtisku pienākumu nepildīšanu no pārdevēja puses, kas var būt pretrunā ar normatīvajiem aktiem, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Civillikuma noteikumiem par garantiju un saistību izpildi. Saskaņā ar Civillikuma 1629. pantu, pārdevējam ir jāatbild par visiem defektiem, kas bija lietai jau pārdošanas brīdī vai parādījās garantijas laikā. Ja pārdevējs piešķir 2 gadu garantiju, šajā termiņā viņam ir pienākums novērst konstatēto...

SIA "Arkan Serviss" - Krāpšana ( Komentārs)

SIA "Arkan Serviss" gadījumā, kur, kā apgalvots, autoserviss iesniedzis viltotu bankas maksājuma izziņu, lai iegūtu īpašumā dīzeļsprauslas, situācijai ir skaidras kriminālpārkāpuma pazīmes. Atbilstoši Latvijas Krimināllikuma 275. pantam par dokumenta viltošanu vai viltota dokumenta izmantošanu, kā arī 177. pantam par krāpšanu, šāda rīcība ir sodāma un var tikt kvalificēta kā kriminālnoziegums. Ja nav veikts reāls pārskaitījums un pakalpojums ir izmantots uz viltota maksājuma pamata, cietušajai...

Nekustamā Īpašuma Attīstībā Maksims Revunovs - Reketiska mājas sagrābšana ( Komentārs)

Situācija, kuru aprakstāt saistībā ar Maksima Revunova un SIA "Nekustamā īpašuma attīstībā" darbībām, liecina par iespējamu ļaunprātīgu dienesta stāvokļa izmantošanu, spiedienu uz dzīvokļu īpašniekiem, dokumentu nelikumīgu izmantošanu, necaurspīdīgiem finanšu darījumiem, interešu konfliktu un pat izspiešanas pazīmēm. Šāda rīcība var pārkāpt vairākus Latvijas normatīvos aktus, tostarp Dzīvokļa īpašuma likumu, Krimināllikumu, Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Godīgas komercprakse...

Konstantīns Akeldams - Slikta pārvaldīšana un iespējama naudas izkrāpšana ( Komentārs)

Šādā situācijā ir būtiski izvērtēt vairākus aspektus, kas skar gan Dzīvokļu īpašuma likuma, gan Komerclikuma, gan arī iespējamā noziedzīga nodarījuma aspektus. Ja Konstantīns Akeldams kā pārvaldnieks ir rīkojies pretēji kopīpašnieku interesēm, viltojis statūtus vai nelikumīgi manipulējis ar balsstiesību struktūru, tas var būt pamats tiesiskai atbildībai. Saskaņā ar Dzīvokļa īpašuma likuma 16. panta pirmo daļu, dzīvokļu īpašnieki kolektīvi pieņem lēmumus par pārvaldnieka iecelšanu un atcelšanu...

Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Darbinieks ( Komentārs)

Darbinieks Situācija, ko aprakstāt, ir ārkārtīgi satraucoša un prasa steidzamu reakciju no atbildīgajām institūcijām. Ja persona, kas ieņem amatu Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā, tiek vainota fiziskā un psiholoģiskā vardarbībā, tas nav tikai privāts jautājums – tas apdraud sabiedrības drošību kopumā, īpaši ņemot vērā, ka šādam darbiniekam ir tieša pieeja cilvēkiem krīzes situācijās. Saskaņā ar Darba likuma 101. panta pirmās daļas 1. punktu, darba devējam ir tiesības izbeigt darba attiecība...

Indexo bank - Slikts serviss ( Komentārs)

Situācija, ko aprakstāt, liecina par iespējamu nepamatotu maksājumu aizkavēšanu un ierobežojumu piemērošanu, kas var būt pretrunā ar Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likuma 74. panta pirmo daļu, kurā norādīts, ka maksājumu pakalpojumu sniedzējam ir jānodrošina lietotājam piekļuve saviem naudas līdzekļiem bez nepamatotas kavēšanās. Lai gan banka saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumu drīkst īslaicīgi iesaldēt...

Rīgas Valsts Tehnikums - Negodīgā attieksme pret audzēkni ( Komentārs)

Negodīgā attieksme pret audzēkni Šajā gadījumā ir pamats runāt par iespējamu profesionālās ētikas pārkāpumu, kā arī par izglītības procesa kvalitātes trūkumu, ko regulē Izglītības likums, īpaši tā 15. pants, kas nosaka pedagoga pienākumu veidot cieņpilnu un taisnīgu mācību vidi, nodrošināt objektīvu un saprotamu vērtēšanas kārtību, kā arī sadarboties ar izglītojamajiem. Ja skolotāja demonstrē augstprātību, atsakās sniegt korektu atgriezenisko saiti, liedz iespēju labot darbus un vērtē bez skaidriem kritērijiem vai arī maina...

220.lv - Krāpšana ( Komentārs)

Krāpšana Šāds gadījums parāda patērētāja tiesību būtisku pārkāpumu, jo pirkuma līgums, kas noslēgts, samaksājot par preci, uzliek pārdevējam pienākumu izpildīt pasūtījumu līgumā noteiktajā termiņā. Ja prece netiek piegādāta un klients atkārtoti netiek informēts, tas ir vērtējams kā līguma neizpilde, ko regulē Civillikuma 1587. pants, un vienlaikus arī kā klienta tiesību ignorēšana saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 5. pantu. Piegādes maksas neatgriešana par faktiski nesniegtu pakalpojumu...

Rīgas austrumu klīniska universitātes slimnīca - Slikta attieksme, krāpšana ( Komentārs)

Slikta attieksme, krāpšana Aprakstītā situācija ietver vairākus iespējamos pārkāpumus, kas skar gan darba attiecību regulējumu, gan valsts budžeta līdzekļu izmantošanu, ja virsmāsas amats RAKUS tiek apmaksāts no publiskajiem resursiem. Saskaņā ar Darba likuma 51. pantu, darba devējam ir pienākums nodrošināt, ka darba pienākumi tiek veikti faktiski un atbilstošā apjomā, kā arī uzraudzīt darba laika uzskaiti. Ja persona, kas ieņem vadošu amatu (piemēram, virsmāsa), nespēj pilnvērtīgi izpildīt amata pienākumus darba laikā...

ECCO Olimpia Outlet - Slikts serviss ( Komentārs)

Šādā situācijā pārdevēja attieksme un atteikums risināt problēmu, īpaši gadījumā, kad tiek pamatoti norādīts uz iespējamu defektu, ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. pantu, kur teikts, ka patērētājam ir tiesības uz preci, kas atbilst līguma noteikumiem, nav defektu un ir piemērota paredzētajam lietojumam. Ja apava konstrukcijā ir jūtams asas vai rupjas ādas griezums, kas rada sāpes vai ievainojumus, tas objektīvi var tikt kvalificēts kā ražošanas vai dizaina defekt...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes