L

LVJURISTS.LV

Adrese: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 28132935
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts

Sazināties ar ekspertu

LVJURISTS.LV - Atbildes un komentāri

IK A.E.SERVICES - Neatsūta preces un neceļ telefonu ( Komentārs)

Labdien! Jūsu situācija ir klasisks patērētāju tiesību pārkāpums. Ja esat veicis maksājumu, bet preces nav piegādātas un uzņēmums neceļ telefonu, tas var liecināt par negodprātīgu komercpraksi. Jums ir visas tiesības pieprasīt vai nu tūlītēju pasūtījuma izpildi, vai pilnīgu naudas atmaksu. Lai aizsargātu savas tiesības, varat: 1) Nosūtīt uzņēmumam oficiālu pretenziju, pieprasot izpildīt pasūtījumu vai atgriezt naudu. 2) Ja atbildes nav, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC...

Wolt - Negodīgums ( Komentārs)

Negodīgums Labdien! Jūsu situācija ir saprotama, un rodas pamatoti jautājumi par taisnīgu atlasi darbam Wolt platformā. Ja uzņēmums atklāti dod priekšroku noteiktai cilvēku grupai nevis pēc profesionāliem kritērijiem, bet pēc citiem faktoriem, tas var būt diskriminācijas jautājums. Latvijā Darba likums un Vienlīdzīgas attieksmes likums aizliedz darba devējam vai sadarbības platformai diskriminēt cilvēkus pēc tautības, valodas vai citiem neatbilstošiem kritērijiem. Jums ir tiesības pieprasīt Wolt...

Kolonna - krāpšana ( Komentārs)

krāpšana Situācija, kuru aprakstāt, ir nopietns darba tiesību pārkāpums. Ja par Jums nav maksāti nodokļi, darba devējs ir rīkojies nelikumīgi, un Jums ir tiesības rīkoties, lai aizsargātu savas intereses. Jums ir tiesības pieprasīt Valsts ieņēmumu dienestam (VID) pārbaudīt, vai darba devējs tiešām nav veicis nodokļu maksājumus. To var izdarīt, iesniedzot iesniegumu VID vai pārbaudot savu darba stāžu un nodokļu iemaksas Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS). Ja netiek konstatētas sociālās iemaksa...

SPA & WELLNESS - Krāpšana, slikta centra vadība ( Komentārs)

Jūsu situācija ir skaidrs patērētāju tiesību pārkāpums. Iegādājoties abonementu, Jums bija jāsaņem pilnīga un patiesa informācija par pakalpojuma pieejamību. Ja par remontdarbiem netika brīdināts, SPA centrs ir rīkojies negodīgi, jo Jūs nevarat pilnvērtīgi izmantot apmaksātos pakalpojumus. Jums ir tiesības pieprasīt abonementa pagarināšanu vai daļēju naudas atmaksu, jo pakalpojums netiek sniegts atbilstoši sākotnēji solītajam. Papildu samaksas pieprasīšana par abonementa pārcelšanu ir...

Netvision - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Labdien, Ja uzņēmums "Netvision" nepilda savas saistības, jums kā patērētājam ir tiesības prasīt kvalitatīvu pakalpojumu atbilstoši līgumam un likumam. Šādā situācijā vispirms ieteicams nosūtīt uzņēmumam rakstisku pretenziju (e-pastā vai ierakstītā vēstulē), norādot radušos problēmu, traucējumu ilgumu un pieprasot kompensāciju par pakalpojumu nepieejamību. Ja uzņēmums neatbild vai atsakās risināt situāciju, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC – www.ptac.gov.lv), kas var...

Kristine Fedjakova - Negodprātīga īrniece ( Komentārs)

Labdien, Ja īrnieks nemaksā īri un ir palicis parādā, jums kā izīrētājam ir tiesības rīkoties, lai aizsargātu savas intereses. 1. Parāda piedziņa – Ja īres līgumā ir noteikts maksājumu grafiks un īrnieks to nav ievērojis, varat rakstiski pieprasīt parāda nomaksu, nosakot konkrētu termiņu. Ja samaksa netiek veikta, varat vērsties tiesā ar prasību par parāda piedziņu. 2. Līguma izbeigšana – Ja līgumā ir paredzēts, ka nemaksāšana ir pamats līguma izbeigšanai, varat to izbeigt, nosūtot rakstisku...

sait (Atbilde uz jautājumu)

Добрый день, Вы имеете полное право на получение товара, который соответствует вашему заказу. В соответствии с законодательством о защите прав потребителей, если продавец отправил вам не тот товар, он обязан либо заменить его на правильный, либо вернуть деньги. Поскольку вы уже три месяца безуспешно ожидаете решения, рекомендую предпринять следующие шаги: 1. Официальная претензия – направьте продавцу письменное заявление (лучше заказным письмом с уведомлением) с требованием заменить товар или...

Taisnigums (Atbilde uz jautājumu)

Labdien! Jūsu situācijā ir svarīgi saprast, ka inhalatora izrakstīšana ir saistīta ar ārstu noteiktām medicīniskām prasībām un valsts noteikumiem par kompensējamo medikamentu izsniegšanu. Ja inhalators ir kompensējamo zāļu sarakstā, tad ģimenes ārstam vai speciālistam jāievēro konkrētas prasības, lai to izrakstītu. Parasti tas nozīmē, ka nepieciešama diagnoze un ārstēšanas plāns. Ja jūsu ģimenes ārsts atsakās izrakstīt inhalatoru un jūs nesaprotat atteikuma iemeslu, jums ir tiesības pieprasīt...

Itella - slikts serviss ( Komentārs)

slikts serviss Labdien! Jums ir tiesības saņemt sūtījumu tieši tajā adresē, kuru norādījis nosūtītājs, ja vien nav skaidri atrunāti citi nosacījumi. Ja uz pakas ir norādīta piegāde uz mājas adresi, bet tā tomēr tika novirzīta uz pakomātu, tad tas var būt uzņēmuma iekšējās loģistikas kļūdas vai līguma noteikumu interpretācijas jautājums. Ja SmartPosti atsaucas uz nosūtītāja izvēlēto piegādes veidu, Jūs varat vērsties pie nosūtītāja un noskaidrot, kāds tieši piegādes veids tika norādīts pasūtīšanas brīdī. Ja...

Netvision - Плохой сервис. ( Komentārs)

Плохой сервис. Здравствуйте! Вы имеете право на стабильное предоставление оплаченной услуги, и если интернет регулярно отключается, особенно в одно и то же время, это может быть нарушением договора. Рекомендуем направить провайдеру письменную претензию с указанием всех случаев сбоя и требованием устранить проблему. Если ответа не последует или он вас не устроит, можно обратиться в защиту прав потребителей или проконсультироваться с юристом. Если потребуется помощь, мы готовы вам её оказать. С уважением

Rd Electronics - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Labdien,Jums ir tiesības uz kvalitatīvu garantijas servisu un saprātīgiem remontdarbu termiņiem, kā to nosaka Patērētāju tiesību aizsardzības likums. Ja prece tiek nodota garantijas remontam, tad remontam vai preces apmaiņai jānotiek saprātīgā termiņā, un veikalam jānodrošina skaidra un precīza informācija par procesa gaitu. Ja remonts tiek nepamatoti vilcināts un jūs nesaņemat konkrētus termiņus, jums ir tiesības pieprasīt: 1.rakstisku skaidrojumu par remonta kavēšanās iemesliem, 2.prece...

Evelostore.com - Slikts serviss ( Komentārs)

Labdien,Ja veikals Evelostore.com nav izpildījis pasūtījumu un neatgriež naudu par bojātu vai nepieejamu preci, Jums ir tiesības pieprasīt naudas atgriešanu, pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Rakstisks pieprasījums – nosūtiet veikalam oficiālu pretenziju (vēlams e-pastā vai vēstulē ar saņemšanas apstiprinājumu), kurā norādiet pasūtījuma informāciju un termiņu, līdz kuram sagaidāt naudas atgriešanu (parasti 14 dienas). Sūdzība Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) –...

OSA GROUP - Nostrādāju tikai 4 dienas ,jo… ( Komentārs)

Cienījamā,Jūsu situācija, kur darba attiecības tika izbeigtas pēc tikai četru dienu nostrādāšanas bez pienācīgas apmācības un skaidrojuma, rada jautājumus par darba devēja pieeju darbinieku apmācībai un taisnīgumu darba tiesībās. Lai gan darba devējam ir tiesības izbeigt darba attiecības, tam jābūt pamatotam un godprātīgam procesam, īpaši attiecībā uz jaunajiem darbiniekiem. Jūs esat tiesīga saņemt skaidrojumu par atbrīvošanas iemesliem, kā arī prasīt pienācīgu apmācību, ja darba uzdevumi...

LVJURISTS.LV 28.02.2025
Komentāri 4

220.lv - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Jūsu situācija ar 220.lv veikalu ir nepieļaujama un skaidri liecina par patērētāja tiesību pārkāpumu. Jūs esat veicis pasūtījumu, bet veikals nav izpildījis savas saistības - ne tikai atkārti kavēta piegāde, bet arī kavēta naudas atgriešana pēc pasūtījuma atcelšanas. Tas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Jūs esat tiesīgs saņemt savu naudu noteiktajā termiņā, un veikalam nav tiesību nepamatoti kavēt atgriešanu. Ja nauda netiek atmaksāta nekavējoties, Jums ir iespēja vērstie...

Tukuma Auto - Autobusu vadītāja drošas vadīšanas pārkāpums un attieksme pret pasažieriem ( Komentārs)

Cienījamais, Jūsu aprakstītā situācija par Tukuma Auto autobusa vadītāja rīcību un attieksmi ir nopietns jautājums, kas skar pasažieru drošību un pienācīgu apkalpošanu. Vadītājam ir pienākums ievērot darba noteikumus un nodrošināt, lai brauciens būtu drošs un patīkams visiem pasažieriem. Ja vadītājs braukšanas laikā skatās videoklipus, tas apdraud gan pasažieru, gan citu ceļu satiksmes dalībnienku drošību. Tāpat atteikšanās korekti pieņemt un izdot naudu ir nepieļaujama, jo pasažieriem ir...

SCM LATVIA - Обман, мошенничество ( Komentārs)

Cienījamais, Jūs aprakstātā situācija ir nopietns darba tiesību pārkāpums. Jums ir tiesības uz taisnīgu attieksmi, darba līgumu un algu par padarīto darbu. Darba devējam bija jānodrošina reģistrācija Valsts ieņēmumu dienestā un jānodrošina atbilstoši darba apstākļi. Jūs varat vērsties Valsts darba inspekcijā un Valsts ieņēmumu dienestā, lai aizsargātu savas tiesības un pieprasītu nesamaksāto algu. Arī Datu valsts inspekcija var izskatīt jautājumu par Jūsu personas datu neatbilstošu apstrādi...

Rīgas Psihiatrijas un Narkoloģijas Centrs - Nolaidiba ( Komentārs)

Nolaidiba Jūs norādāt, ka Rīgas Psihiatrijas un Narkoloģijas Centrā urīna analīžu trauki netiek marķēti, kas rada risku rezultātu sajaukšanai un nepatiesiem testa rezultātiem. Tā kā analīžu rezultāti var tieši ietekmēt personas tiesības, reputāciju un pat juridisko statusu, jebkāda nolaidība medicīnisko pārbaudu procesā ir nepieļaujama. Iespējamie tiesiskie pārkāpumi: Pacientu tiesību pārkāpums: Saskaņā ar Latvijas Pacientu tiesību likumu ikvienam pacientam ir tiesības uz kvalitatīvu un drošu...

Autoskola Gross - Krāpšana ( Komentārs)

Krāpšana Šajā gadījumā ir svarīgi izvērtēt, vai autoskolas "Gross" darbības atbilst Latvijas Republikas likumdošanai un vai patērētāju tiesības nav pārkāptas. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, patērētājiem ir tiesības saņemt skaidru un patiesu informāciju par pakalpojumu saturu un izmaksām. Ja autoskola nepamatoti sadārdzina izmaksas, mākslīgi pagarina apmācību vai nesniedz skaidru uzskaiti par braukšanas stundām, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir aizliegta...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes