L

LVJURISTS.LV

Adrese: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 28132935
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts

Sazināties ar ekspertu

LVJURISTS.LV - Atbildes un komentāri

Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - Полохoе отношения к больным ( Komentārs)

Полохoе отношения к больным Если медицинский персонал ведёт себя грубо по отношению к пациентам, особенно послеоперационным, это может рассматриваться как неэтичное и ненадлежащее выполнение служебных обязанностей. Согласно Закону о правах пациентов Латвии, каждый пациент имеет право на уважительное и профессиональное отношение со стороны медицинского персонала, а также на получение необходимой помощи в повседневных нуждах, если его состояние не позволяет справляться самостоятельно. Важно понимать, что приносить кофе или...

Rīgas Satiksme - Necienīga vadītāja attieksme ( Komentārs)

Necienīga vadītāja attieksme Vadītāja rupja un necienīga attieksme pret pasažieriem ir nepieņemama, jo sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem ir pienākums nodrošināt ne tikai drošību, bet arī cieņpilnu komunikāciju. Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumu un Rīgas satiksmes iekšējiem noteikumiem, uzņēmuma darbiniekiem ir jāievēro pieklājība un jāsniedz pasažieriem precīza informācija. Jums ir tiesības iesniegt oficiālu sūdzību Rīgas satiksmei, pievienojot fotoattēlus un norādot precīzu laiku un...

Raigo Putns, Viļa mēbeles atjaunošana un izgatavošana - Krāpšana, naudas piesavināšanās ( Komentārs)

Ja Raigo Putns un uzņēmums "Viļa mēbeles, atjaunošana un izgatavošana" pieņēmis avansu, bet nav izpildījis pakalpojumu, tas var tikt kvalificēts kā līguma saistību nepildīšana un pat krāpšana saskaņā ar Krimināllikuma 177. pantu. Turklāt, ja uzņēmums pieprasa maksājumus uz privātu bankas kontu, neizsniedzot juridiski noformētu rēķinu, tas var radīt nodokļu apiešanas riskus, kas ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) kompetencē. Jūs jau esat veikusi pareizos soļus, nosūtot pirmstiesas brīdinājumu...

Daudzmebeles.lv - Slikts serviss ( Komentārs)

Cienījamais žurcis, klientu tiesību aizsardzība nav tikai darījumu jautājums, bet arī sabiedrības kopējā labklājība. Mēs nesniedzam palīdzību tikai tiem, kas to aktīvi meklē – mēs reaģējam uz netaisnību un pārkāpumiem, piedāvājot risinājumus situācijās, kurās cilvēki nereti jūtas bezspēcīgi. Juridiskā palīdzība nav privilēģija, bet gan cilvēktiesību sastāvdaļa, un mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai likums darbotos visiem vienlīdzīgi. Ja jums kādreiz radīsies situācija, kurā būs nepieciešama...

NTG Latvia, SIA - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki ( Komentārs)

Ja NTG Latvia, SIA sniedz nepatiesus solījumus, piedāvā neatbilstošas kvalitātes tehniku, slikti organizē loģistiku un neievēro norunātos naudas izmaksas termiņus, tas var būt Darba likuma, Komercdarījumu regulējuma un pat Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, ja viena puse nepilda līguma saistības, otrai pusei ir tiesības prasīt līguma izpildi vai kompensāciju. Ja uzņēmums maina izmaksu datumus bez pamatota iemesla, tas var būt arī darba samaksa...

Maxima - Slikts serviss ( Komentārs)

Slikts serviss Ja Maxima Alūksne veikalā nav pieejamas nevienas kases, bet veikals turpina darboties, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo uzņēmumam ir pienākums nodrošināt iespēju klientiem veikt pirkumus un samaksāt par precēm. Ja veikals nav slēgts, taču tehnisku vai organizatorisku problēmu dēļ klientiem nav iespējas norēķināties, tas rada neērtības un iespējamu maldināšanu, jo patērētājiem var nākties velti tērēt laiku, gaidot iespēju norēķināties vai meklējot...

Banknote.lv - Melnais sarakst ( Komentārs)

Melnais sarakst Ja Banknote.lv bez tiesiska pamata ir iekļāvusi jūs "melnajā sarakstā", tas var būt Datu aizsardzības regulas (GDPR) un Fizisko personu datu apstrādes likuma pārkāpums, jo negatīvas kredītvēstures dati drīkst tikt apstrādāti tikai ar tiesisku pamatojumu, un jums ir tiesības pieprasīt informāciju un tās labošanu, ja dati ir nepatiesi. Vispirms pieprasiet rakstisku paskaidrojumu no Banknote.lv, pamatojoties uz Datu regulas 15. pantu, noskaidrojot, kāpēc esat iekļauts "melnajā sarakstā", un...

ModaJūrmala - Briesmīga kvalitāte, nepieņem atgriešanu ( Komentārs)

Labdien! Ja ModaJūrmala pārdod zemas kvalitātes preces un neatļauj preču atgriešanu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, pircējam ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā bez paskaidrojumiem, ja tā pirkta attālināti, un uzņēmumam ir pienākums atmaksāt naudu 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot naudas atmaksu...

NVA - Sāka kliegt uz manis krievu valodā, jo atnācu agrāk nekā vajadzēja ( Komentārs)

Sāka kliegt uz manis krievu valodā, jo atnācu agrāk nekā vajadzēja Labdien! Ja Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) darbinieki uzvedās rupji, neprofesionāli un emocionāli aizskaroši, tas ir Valsts pārvaldes iekārtas likuma, Ierēdņu ētikas kodeksa un Labas pārvaldības principu pārkāpums. Saskaņā ar Latvijas Republikas Satversmes 104. pantu, ikvienam ir tiesības uz cieņpilnu attieksmi un atbildi no valsts iestādes. Turklāt Valsts valodas likuma 5. pants nosaka, ka valsts iestādēs klientu apkalpošanai jānotiek valsts valodā, un darbinieku pienākums ir...

Daudzmebeles.lv - Slikts serviss ( Komentārs)

Labdien! Ja SIA "DP Concept" (Daudzmebeles.lv) piegādāja dīvānu ar defektiem, neveica pienācīgu remontu un pēc PTAC lēmuma par labu jums atteicās atgriezt naudu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Civillikuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1635. pantu, ja pārdevējs piegādā bojātu preci un nespēj to salabot, patērētājam ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai preces apmaiņu. Tā kā PTAC jau ir pieņēmis lēmumu jūsu labā, bet uzņēmums to ignorē, jūs varat vērsties tiesā ar...

NJ Media - Maldināšana un krāpšana ( Komentārs)

Labdien! Ja SIA "NJ Media" mutiski solīja vienus pakalpojuma nosacījumus, bet realitātē tos nepildīja, turklāt pieprasīja papildu maksājumus, kas netika skaidri norādīti sākotnējā līgumā, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, līguma saistības ir jāpilda atbilstoši tam, kas ticis panākts starp pusēm, un uzņēmumam nav tiesību patvaļīgi mainīt nosacījumus pēc naudas saņemšanas. Jūs varat...

Sushicrab.lv - Serviss ( Komentārs)

Serviss Labdien! Ja Sushicrab.lv piegādāja pasūtījumu ar 2 stundu kavēšanos, sniedza neprecīzu informāciju par piegādes laiku un ēdiena kvalitāte neatbilda gaidītajam, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo pakalpojums netika sniegts atbilstoši solītajiem nosacījumiem. Saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu, uzņēmumam jāsniedz skaidra un patiesa informācija par piegādes termiņiem. Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību uzņēmumam, pieprasot paskaidrojumu un, iespējam...

Lulu Pica - Slikta kvalitāte ( Komentārs)

Slikta kvalitāte Labdien! Ja Lulu Pica piegādāja nekvalitatīvu un, iespējams, nepareizi pagatavotu ēdienu, kas radīja veselības problēmas, tas var būt Pārtikas aprites uzraudzības likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Saskaņā ar ES Regulu Nr. 178/2002, pārtikas uzņēmumam jānodrošina, ka pārtika ir droša lietošanai, un jebkuras sūdzības par iespējamām saindēšanās pazīmēm jāizmeklē. Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību Lulu Pica vadībai, pieprasot paskaidrojumu un kompensāciju par slikto...

Kafijas Draugs - Slikta apkalpošana ( Komentārs)

Slikta apkalpošana Labdien! Ja Kafijas Draugs garantijas remontā pieņemts kafijas automāts pēc pirmās lietošanas reizes pārstāja darboties un uzņēmuma darbiniece izturējās rupji, kā arī nejauši vai apzināti sabojāja ierīci, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Civillikuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, patērētājam ir tiesības uz kvalitatīvu garantijas remontu, apmaiņu vai naudas atmaksu, ja prece atkārtoti nedarbojas. Jūs varat pieprasīt rakstisku paskaidrojumu...

Izsekosanasierices.lv - Krāpšana ( Komentārs)

Labdien! Ja izsekosanasierices.lv pārdeva preci, kas neatbilst pasūtījumam, un pēc tam ignorē jūsu mēģinājumus sazināties, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, ja interneta veikals piegādā preci, kas neatbilst aprakstam, pircējam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu vai preces nomaiņu. Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot atgriezt naudu vai apmainīt...

DPD - Slikts serviss, Meli ( Komentārs)

Slikts serviss, Meli Labdien! Ja DPD kurjers nepiegādāja paku un nepatiesi apgalvoja, ka neesat bijis mājās, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Pasta likuma pārkāpums, jo uzņēmumam ir pienākums nodrošināt pakalpojumu atbilstoši līgumā vai pirkuma nosacījumos noteiktajam. Regulāra šāda prakse var tikt uzskatīta par negodīgu komercpraksi, kas ir aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību DPD, pieprasot izskaidrot notikušo un nodrošināt piegādi...

220.lv - Krāpšana ( Komentārs)

Krāpšana Labdien! Ja 220.lv pārdeva neoriģinālu preci un atsakās uzņemties atbildību par tās atgriešanu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums un iespējama negodīga komercprakse. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām un Latvijas likumdošanu, ja prece neatbilst solītajai kvalitātei vai aprakstam, patērētājam ir tiesības to atgriezt pārdevējam Latvijā un saņemt pilnu naudas atmaksu. Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju 220.lv, pieprasot naudas atgriešanu, un, ja...

N1home - Slikts serviss ( Komentārs)

Labdien! Ja N1home ilgstoši kavēja pasūtījuma piegādi un pēc vairākiem solījumiem to vienkārši atcēla, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana un negodīga komercprakse. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām uzņēmumam ir pienākums ievērot līguma nosacījumus, tostarp piegādes termiņus. Ja tie netiek izpildīti, patērētājam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu saprātīgā termiņā. Jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atmaksu, atsaucoties uz līgumu un normatīvajiem...

Vidzemes slimnīca - Sūdzība par personāla neētisku attieksmi ( Komentārs)

Sūdzība par personāla neētisku attieksmi Labdien! Ja Vidzemes slimnīcas darbiniece izturējās neētiski un aizvainojoši, tas ir pacientu tiesību un medicīnas ētikas pārkāpums, un jums ir tiesības pieprasīt atbildību par šādu rīcību. Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību slimnīcas vadībai, pieprasot situācijas izskatīšanu un darbinieces disciplināru izvērtēšanu, un, ja slimnīca nereaģē, ziņot Veselības inspekcijai, kas uzrauga ārstniecības iestāžu darbību un pacientu tiesības. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Negodīgs īrnieks - Manuprāt tie bija meli ( Komentārs)

Labdien! Ja īrnieks bojāja īpašumu, kavēja maksājumus un pārkāpa līguma noteikumus, jums ir tiesības prasīt zaudējumu atlīdzināšanu un vērsties tiesā, tāpēc varat rakstiski pieprasīt parāda un zaudējumu segšanu, un, ja īrnieks nesadarbojas, iesniegt prasību tiesā, ja ir pierādījumi (fotogrāfijas, liecinieki, līgums), kā arī ziņot policijai, ja nodarīti tīši bojājumi, kas radījuši būtiskus finansiālus zaudējumus; ja nepieciešama palīdzība prasības sagatavošanā vai juridisks padoms, droši varat vērsties!

LVJURISTS.LV 07.03.2025
Komentāri 8

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes