Adrese: |
K.Valdemāra ielā 38 k-1, Rīga Latvia - LV – 1010 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67021744 |
Fakss: | +371 67021806 |
Informācija: | NVA FILIĀLES Rīga Jēzusbaznīcas iela 11 F.Sadovņikova iela 20 Talejas iela 1 Klientu konsultācijas (Zemgales iela 33, Olaine) Klientu konsultācijas (Skolas iela 7, Salaspils) Aizkraukle Lāčplēša iela 1 Alūksne Helēnas iela 52 Balvi Bērzpils iela 2a Bauska Rātslaukums 4 Cēsis Pļavas iela 3a Daugavpils Varšavas iela 18 Dobele Zaļā iela 27 Gulbene Ābeļu iela 8 Jēkabpils Jaunā iela 79e Jelgava Skolotāju iela 3 Jūrmala Viestura iela 6 Krāslava Grāfu Plāteru iela 9 Kuldīga Pilsētas laukums 4a Liepāja Graudu iela 50 Limbaži Vecā Sārmes iela 10 Ludza Stacijas iela 44 Madona Upes iela 3 Ogre Rīgas iela 14 Preiļi Raiņa bulvāris 19 Rēzekne Atbrīvošanas aleja 155 Saldus Avotu iela 12 Sigulda Dārza iela 2a Talsi K. Valdemāra iela 2a Tukums Šēseles iela 3 Valka Raiņa iela 16 Valmiera Meža iela 7 Ventspils Lakstīgalu iela 1 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:00
8:30 - 17:00 8:30 - 17:00 8:30 - 17:00 8:30 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Karjera / Darbs |
Sociālie tīkli: |
NVA - Sūdzības un atsauksmes
NVA - Slikts serviss / neprofesionāli darbinieki
Nva reģistrējos ar domu, ka vismaz bezdarbnieka pabalstu saņemšu, bet man to atteica. No sociālā dienesta atlaides nekādas man arī nepienākas. Vakar 29.10 pirmo reizi devos atzīmēties pie savas jaukās konsultantes lauras kalvānes, rēzeknē. Vārds pa vārdam, izstāstīju situāciju, uz kuru dabūju uzbraucienu - kāpēc tad es vispār esot pie viņās atnākusi? ! (mana atbolde: atnācu, jo viņa bija nozīmēJusi šo termiņu un laiku.) darbu arī piedāvāja, kā kurjeram (refood) , kad rakstīja datorā piedāvāto...
NVA - Nekorekta attieksme no darbinieces puses
Nekorekta attieksme no darbinieces Pranaites. Konsultācijā runāja paceltā balss tonī un ar tādu nepieklājīgu attieksmi. Jebkurš var nonākt bezdarbnieka statusā un diez vai šai kundzei ir tikpat daudz augstākās izglītības kā konkrētajā situācijā monētajam klientam. Ieteiktu apdomāt šādiem darbiniekiem savu nostāju pret klientu, jo nekad nevar zināt, vienu dienu arī NVA darbinieks var sēdēt klienta vietā. Šķiet NVA būtu jāstrādā empātiskiem darbiniekiem, kas tiešām uzklausa, saprot un spej ar...
NVA - Slikts serviss
Nevienam vairs nav noslēpums par attieksmi pret klientiem un darbu valsts iestādēs. Kā minimums - neprofesionāli. Negribīgi par negatīvo... Uzaicinājums uz vizīti klātienē. Vizītes mērķis? Darba inscenācija. Resursi - laiks, degviela, darbaspēks u. C. Prieškam? Neviens īsti nezin. Norāda, ka var palasīt mājaslapā. Priekšlaicīgi informē par laiku un vietu. Vieta nemainīga, laiks mainīgs. Pases nav - neapkalopojam un iepriekš nebrīdinam - pašam jāzin. Apzināti ieņem pozīciju, kas ir vienpusēji...
NVA - Darbs
Vai jums nešķiet ka pēdējais laiks veikt iestādes reorganizāciju? Daudzi darbinieki nav savā vietā, ir ļoti daudz sūdzību. Darba meklētājiem bieži nav vēlmes sadarboties ar rupjiem un nekompetentiem darbiniekiem un tā vietā nereģistrējas pie jums, bet cīnās paši. Tomēr kaut kā neredz ka viņi meklētu jaunus darbiniekus. Labprāt pieteiktos un palīdzētu cilvēkiem meklēt darbu, bet tās, kas tur gadiem aizsēdējušās laikam savu vietu tik drīz neatdos. Ļoti žēl, jo viņu darba stils neatbilst pat...
NVA - Sāka kliegt uz manis krievu valodā, jo atnācu agrāk nekā vajadzēja
Šodien man bija ieplānota vizīte plkst 15: 40, taču pati savas aizmāršības dēļ neatradu dokumentu ar noteikto laiku un datumu, kā arī e-pasts kaut kur nozuda. Diemžēl doto dzīves apstākļu dēļ pašai prāts kājām gaisā dēļ pārvākšanās uz ārzemēm, tāpēc ierados uz vizīti plkst 10: 00. Sākuma aizgāju līdz infromatīvajam lodziņam noskaidrot gan laiku, kad man ir jāierodas, gan kabinetu. Konsultante nosauca kabinetu un laiku, kurā man vajadzēja būt un pabrīdināja, ka Gunta Grante ir ļoti stingra un...
Nodarbinātības Valsts Aģentūra - Neefektivitāte
Palieku vecāks. Jaunajiem vairs līdzi izskriet nevar. Fiziskā darba vietā jāskatās kas cits, bet ar domu, ka ienākumu līmenis nesamazināsies. Paskatījos Nodarbinātības Aģentūras mājas lapā un nopriecājos - ir izvēle. Ir tas, ko es varu apgūt un iegūt kvalifikāciju. Respektīvi būt pieprasītam darba tirgū. Nu, un protams, izmantot Eiropas fondu un valsts budžeta finansējumu. Realitātē es var dabūt to, ko man dod un ne to, kas būtu piemērots atbilstoši manām interesēm un profesionālajai...
NVA - Neprofesionāls darbinieks
Darbinieks Rodrigo Jansons ir absolūti neprofesionāls darbinieks, jo vispār neprot komunicēt ar klientu. Izturās agresīvi, pazemojoši, necienīgi, runā uzbrūkošā tonī. Situācijā vispār neiedziļinās, tikai draud, ka atņems bezdarbnieka pabalstu. Man šķiet, ka šai iestādei ir jābūt uz klientu orientētai, pretimnākošai, kas izprot, atbalsta, palīdz. Taču pēc šīs tikšanās jutos pazemota un šokēta un vispār nevēlos tur ne ar vienu vairs komunicēt. Kauns par šādu valsts iestādi!
NVA - Slikta attieksme
Iestāde kopumā strādā tikai ķeksītim, ka it kā sniedz atbalstu bezdarbniekiem. Reālā interese palīdzēt ir nulle vai pat negatīva. Nodarbinātības organizatore Inguna Bērziņa diezgan izsmējīgi pastāsta, ka klients ir kļūdījies, vispirms mācoties tiešsaistes platformās, un pēc tam piesakoties Nva. Jā, kļūdījos, nenoliedzu. Bet attieksme, maigi sakot, izbrīnīja. Ar neslēptu gandarījumu šī ierēdne paziņoja, ka nekāda atbalsta nebūs. Gribētos novēlēt nva ierēdnīšiem padomāt, pirms atšuj savus klientus. Dzīvē visādas situācijas var būt, ka neiznāk pašiem arī vilkties uz Nva un pazemoties.
NVA - Rīcībnespējīga un bezjēdzīga iestāde
Gadu esmu bez darba un regulāri atzīmējos Nva, līdz nolēmu vairs ar šo iestādi nesadarboties (izdienas pensijas dēļ man bezdarbnieka pabalstu nemaksā, tā ka jēgas nav) , neredzu jēgu tērēt naudu ceļam, lai atrādītos un uzlabotu iestādes statistiku. Kursos es nevaru pieteikties, jo izrādos pārāk izglītota un kritērijiem neatbilstoša, piemēram, mazā biznesa organizācijai pieteikties nevaru, jo esmu strādāJusi darba aizsardzības speciālista Amatā (kas ir ielicis šādu kritēriju, no teikti ir biji...
NVA - Informāciju trūkums
Pieteicos uz grāmatvedības kursiem caur NVA un neviens nepabrīdīnāja, kā ceļa izdevumus segs tikai gadījumā, ja dzīvesvietas deklarēšana ir 6 mēneši. Nekompetentie darbinieki! Viss, kas saistīts ar Valsts iestādēm-vienkārši murgs! Mēs maksājam algu Valsts iestādes darbiniekiem ar saviem nodokļiem lai saņemt šādu attieksmi? NVA aģenta vārds Diāna Sauka. Visas sarunas pa telefonu ir saglabātās.
NVA - Neskaidrības
Labdien! Man nav skaidri kritēriji, pēc kādiem tiek sadalītas grupas angļu valodas kursiem, tādēļ vēlos noskaidrot, ko NVA izpratnē nozīmē ''kursi bez priekšzināšanām''. Apgūstot valodu ir visai liela atšķirība, ja valodu neprot vispār, vai arī kursu dalībnieks atsvaidzina skolā iegūtās zināšanas! Nav skaidrs, kur attālinātajās mācībās iegūt mācību materiālus papīra formātā darbam
NVA - Slikta attieksme
Biju ieradusies Nva Jēzusbaznīcas ielā pirmo reizi uz konsultāciju, tā vietā lai sagaidītu pretimnākošu attieksmi, no 204. Kab. Darbinieces Diānas Agurjanovas sagaidīju uzbrūkošu un negatīvu attieksmi! Konsultācijas laikā manī neieklausījās, tikai draudoši atbildēja, ka, ja neaizpildīšu dienasgrāmatu man var atņemt pabalstu, beigās vēl ierakstītās darba vakances neatbilda manai meklētajai profesijai, uz manu jautājumu kāpēc tika norādīta šāda profesija - Dāma atbildēja, ka tiek pazemināts man...
AtrisinātaNodarbinātības Valsts Aģentūra - Darbinieces vulgārisms
Griežos nodarbinātības valsts aģentūras Daugavpils nodaļā un saskāros ar darbinieces agresīvo attieksmi pret klientu, kad nācās apmeklēt konsultāciju. Darbiniece neatbilst savām ieņemamā amatam, pret klientu izturas vulgāri, kliedz, adekvāti nespēj atbildēt uz jautājumiem. Tāda darbiniece nav profesionāla un neprot komunicēt ar cilvēkiem, jo tos uzskata par niecīgām, izsmejoši un nievājoši uzturas, histēriski kliedzot. Vienkārši vairāk neapmeklēšu šo iestādi un tādā "speciālista" pakalpojumus nevēlos saņemt.
NVA - Агент мошенник
Агент по безработице Инта Капаниеце в городе лиепая постоянно требует заполнять бланк где и когда ты искал работу, если мне 54 года и мои резуме рассылаю по 30-40 электронной почте и езжу на встречи с работодателем которые посмотрят именно на мой возраст, говорят мы вам позвоним, это означает давайдосвидания и почему я должен ездить на собеседование тратить деньги за проезд в автобусе или на трамвае, сейчас на дворе 21 век. Неужели эти махинаторы-работодатели не могут общаться по ватсапу по...
NVA - Slikts serviss
Kāpēc vienmēr tikai valsts iestādēs saskaros ar šo problēmu? Elementāras pieklājības norma - pilnīgi sveša 103kab. Darbiniecei. Ienākot jau sagaida neapmierināta seja, kas sāk sarunu nejaukā tonī, sakot, ja darbs netiks meklēts tiks zaudēts bezdarbnieka statuss. Pārtrauc teikuma vidū, neklausas līdz galam ko saku, pati teikumus murmina zem deguna, līdz galam vispār nevar saprast ko Saka. Nva lūdzu dodiet darbu jauniem, pozitīviem darbiniekiem, šādiem darbiniekiem pašiem jāstājas bezdarbniekos.
NVA - Nevīžīgi
Kāpēc jūsu iestāde strādā tādi cilvēki kas nemāk valsts valodu un vēl uzdrošinās agresīvi runāt ar cilvēkiem. Jums liekas ka tas ir normāli vai jūs vadība ar tāda kam viss ir vienalga? Pārbaudiet savus darbiniekus uz valsts valodu it sevišķi kas pieņem bezdarbniekus. Tā jau nav pirmā sūdzība. Daugavpils
NVA - Slikts serviss
Dace Linuža agente ļoti nelaipni (ar sarkasmu) skaidro cilvēkiem kā rīkoties situācija. Manai mammai bija piedāvāts piedalīties projekta "mobilitātes atbalsts darba attiecību uzsākšanai", protams kā mamma paprasīja palīdzību aizpildīt dokumentus. Dokumentu aizpildīšanas gaita rodas jautājumi, uzzvanijāma Dacei, uzreiz ar nelaipnu intonāciju, kāpēc zvana trešā persona vai tas ir pārbaude, es sāku, kā mamma ir šeit un dodu viņai klausuli, bet intonācija neizmainījās un neko mēs detalizēti...
NVA - Nepamatoti nepielaida kursu apmācībām
Iegūstot bezdarbnieku statusu pieteicos uz kursiem mazā biznesa organizēšana, visi dokumenti tika jau sagatavoti, kad pēdējā brīdī eksperts atteica manu pieteikumu apmeklēt kursus, pamatojot to ar to, ka esmu ieguvusi augstāko izglītību, tas ir vienkārši marazms! Kurš tad var apmeklēt-cilvēki, kuri vispār nav gājuši skolā, nezin valodu utt? Mērķis bija iziet kursus, lai kā reiz atvērtu uznēmumu un samazinātu bezdarbnieku skaitu! Bet viņi uzskata, ka nevaru papildināt savas prasmes, pilnīg...
NVA - Paviršība
Labdien! Sakiet kopš kuriem laikiem aģentam ir tiesības rupji izturēties? Pašas jēdzīgi neko nemāk paskaidrot, izstāstīt parādīt. Visur prasa to valsts valodu, bet nez kāpēc pašas ļoti slikti runā un izsakās nekorekti. Nerunājot jau par karjeras konsultantiem kuras nespēj izstāstīt kādi ir tie kursi un ko tieši pasniedz. Vai tiešam nemāk izvērtēt cilvēka spējas.?
Nodarbinātības Valsts Aģentūra - Slikts serviss
Nodarbinātības aģentes ir ļoti neprofesionālas (ne visas) un neprot strādāt ar klientu. Cilvēkam, kurš jau tā ir izmisumā dēļ bezdarba un niecīgajiem pabalstiem, saņem papildus pazemojumus un rupju attieksmi. Nekāda palīdzība darba atrašanā netiek sniegta. Telefona sarunā tiek piedāvātas vakances, kuras jau tāpat ir redzamas Nva cv un vakanču portālā un pieteikums sen nosūtīts. Es atvainojos, bet par to viņām maksā algu? Es uzskatu, ka Latvija var mierīgi iztikt bez šīs iestādes, atsevišķu...