Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Piegādes kvalitāte
Apmaksāta piegāde no piegādātāja - tiešā piegāde ar kurjeru. Kurjers patvaļīgi atstāj sūtījumu pakomāta, kaut gan sarunā ar viņu ir informēts, ka sūtījuma saņemšana esošajā adresē nav iespējama un paciņa būtu jānogādā uz adresi Rīgā.
Iepriekšējā reizē kurjers līdzīgi atstāja sūtījumu pakomātā, izrādījās prece bojāta transportēšanas laikā. Konstatēts atverot iepakojumu.
Ieteikums - pasūtiet trausla rakstur apprecēs ar tiešo piegādi un atveriet iepakojumu kurjera klātbūtnē.
DPD - Slikts serviss
Paciņu ievietoja 3. februārī Varakļānu terminālī. Man līdz tai ir jābrauc 40 km uz vienu pusi. Zvanīju tajā par dienā, Palūdzu, lai pārsūta uz tuvāko pilsētu Madonu. Pateica ka nav iespējams pārsūtīt paciņu. Aizbraucu vakarā pakaļ, pakomātā uzrādīja ka tādas paciņas nav. Zvanīju nākamajā dienā, izstāstīju situāciju, pateica ka paciņa vēl atrodas pakomātā, bet pārsūtīs uz Madonu. Zvanīju 5. februārī painteresēties, kur ir Mana paciņa. Pateica ka tika aizsūtīta atpakaļ sūtītājam. Ka Manas problēmas, ka neizņēmu laicīgi, kaut arī Man varēja paciņu izņemt līdz 7. februārim.
DPD - Slikts serviss
Tātad 23.01 ievietoju paciņu pakomata lai izsūtītu uz marupi, kad saņēmējs saņēma kodu devās izņemt paciņu, kura izrādas nebija ievietota paku skapī, zvanot uz dpd saņēma atbildi ka kurjers ir kļūdījies un tiks 2 darba dienu laika ievietots un viņa saņems jaunu ziņu, pēc 2 dienām atkal zvanīja un atkal teica vēl nav piegādāta lai gaida ziņu ar durvju kodu, šodien 04.02 viņa saņem ziņu ar durvju kodu pakomata kur tika atgriezta paka, šoreiz zvanīju pati un visu ko saņemu ir ka varu rakstīt...
DPD - Bojāti pasūtījumi
Jau otro reizi pāris mēnešu laikā Dpd piegādā bojātus pasūtījumus, ko esmu sūtījis citām personām, iepakojumi bija labi iepakoti! Izskatās, ka tās kastes viņu kurjeri spārda ar kājām...
DPD - Slikts serviss
Jau otro reizi pasūtu sev preces (smagumā ap 20kg) uz Lielvārdes dpd pakomātu "kumelītes", jo tas ir man dzīvesvietai tuvākais pakomāts. Bet dpd bez nekādas ziņas, e-pasta vai zvana jau otro reizi pēc kārtas nedēļas laikā manu sūtījumu vienkārši uz savu prātu aizved uz citu dpd pakomātu, kur man no savas dzīvesvietas kājām jāmēro vairāk kā stunda vienā virzienā, un vēl vairāk kā stunda atpakaļ ar tādu smagu sūtījumu, jo auto man pašai nav un sabiedriskais transports šeit nekursē šajā maršrutā...
DPD - Slikts serviss
07.01. tika saņemta īsziņa ka DPD piegādja preci uz DpD Ilūkstes pakomātu, 08.01. ievadot kodu uzrādīja, ka pakomāta durvīm ir tehniska problēma. Sazinājos pa pakomātā norādīto tālruni, kur teica, ka nākošajā dienā saņemšu īsziņu ar jaunu kodu. Līdz šai dienai 22.01. esmu jau 5 reizes telefoniski sazinājusies par pakas piegādi, katru reizi saņemot atbildi, ka nodos noliktavai ziņu, bet tā arī savu paku neesmu saņēmusi.
DPD - Slikts serviss
Pasūtīju veļasmašīnu caur samsung.lv ar piegādi caur DPD, kur NAV iespējams vienoties par veļasmašīnas uznešanu līdz dzīvoklim.
Atnāk īsziņa, ka DPD piegādās laika posmā no 8 līdz pl.18.
Zvanu un jautāju, vai nevar tomēr precīzāku laiku pateikt 2-3h intervālā, jo ņemt brīvu dienu no darba un 10h gaidīt veļasmašīnas piegādi vismaz 2 cilvēkiem, tas nav normāli!
Atbilde - nav iespējams sazināties ar kurjeru, kas vedīs paku! ka nevar neko pateik, jāgaida, kad zvanīs un tad 5 min laikā piegādās!
Whaaat?!? Tiešām mūsdienu pasaulē nav iespējams precizēt laiku 2-3h intervālā?!?
DPD - Krāpšana, slikts serviss
No rīta atnāca sms ka šodien notiks piegāde. Sēžu gaidu, uz telefona parādās info, ka izlaists zvans. Zvans ilga 2 sekundes, telefonā pat nebija opcijas atbildēt, bet uzreiz "izlaists zvans". Pēc mirkļa atnāk sms ka mana paka ievietota pakomātā.
Nu forši, man pārvietošanās grūtības, nevaru pat miskasti iznest, tāpēc arī biju sūtījusi piegādi līdz mājām, bet pakomāts man ir 40 minūšu attālumā un nav neviena, kam palūgt lai aiziet pakaļ. Zvanu viņiem, saka ka mēģinās pārvirzīt, pēc tam atzvana...
DPD - Ļoti slikts serviss
Ja ir izvēle neieteiktu izmantot DPD pakalpojumus. Paka 20kg ceļo jau mēnesi un nav vēl piegādāta saņēmējam. Jau kādu 10to reizi zvanu uz DPD un neviens nemāk atbildēt kas ar to paku, kur viņa ir pazudusi... Katrs saka kaut ko savu, sola ka noskaidros un sazināsies, bet klusums un skaidrības nekādas...
DPD - Slikts serviss
No 2.janvāra mēģinu sarunāt lai pārvirzīt paku 05818054807766 no Salaspils uz Ulbroku, zvanīju sešas reizes, bet paka vēl jo projām atrodas Salaspilī. DPD operatori atbildot uz manu jautājumu kāpēc paka nav pārvirzīta un Ulbroku sniegt skaidrojums nevar, vai negrib, atbilde ir viena mēs neesam vainīgi, paku pāsūtis uz Ulbroku, 9.janvāri operatore bija tik pieklājīga, ka nolika klausuli
DPD - Pārvirzot paku DPD nepiegādā
Man sūta paku interneta veikals 23.01.2024. Pakas dpd nr. 05757992223675
pasūtījumā saglabāju noklusējuma pakomātu.
Kad to sapratu, lūdzi veikalam samainīt piegādēs pakomātu, kas arī tika izdarīts un var redzēt Dpd lapā.
Un kopš tā brīža esmu sarunājies ar Dpd elektroniski ar vēstulēm, un saņemu tik apgalvojumus, paka nav pazaudēta, paka nodota kurjeram piegādei, pakomāts pilns.
Un kā nesaņemu, tā nesaņemu sms ar to, ka paciņa klāt.
DPD - Loti slikts serviss
Labdien! Gribu uzrakstit jau sen par Dpd pakalpojumu, bet pedeja reizi jau bija pedeja pili. Bija pasutijuma adrese saharova 16, darba dienas no 10 lidz 17. Visai valstei bja parnesta 30.12 uz 29.12. Dpd strada tikai darba dienas. Zvana kurjers 30.12 un Saka, ka esmu jau pie jums saharova 16. Piedodiet ludzu, bet ta ir manas darba vietas adrese! Un 30.12 es nestradaju, jo 30.12 ir oficiali brivdiena! Bet dpd strada! Murgs kautkads…. Un vel viena lieta: atnaca izzina, ka sodien 06.01 saharova 16...
DPD - Drausmīgs serviss
Apkalpošana uz visiem 200%, stāsta pasaciņas ka paciņa katru dienu tiks piegādāta (tika ielikta 23.12.24-šodien ir 07.01.2025) jā bija svētki un brīvdienas bet tāpēc dzīve un paciņu piegāde neapstājās - tukši solījumi paka noteikti nozaudēta tāpēc meklē visādus aizbildinājumus, Saka ka atzvanīs kolēģis un protams jau 2 dienas neviens nav atzvanījis. Piedāvāju paku ielikt citā pakomātā ja manis izvēlētais ir tik briesmīgi pilns, Saka ka nē būšot vēl ilgāk jāgaida, būšot rīt gaidiet, tā arī to...
DPD - Slikts serviss
27.12.2024. vakarā saņēmu ziņu par paciņu, kura bija jāpiegādā Ādažos, Rīgas gatvē 5, pie TC Apelsīns, taču kompānijas vienpusīgas ar klientu nesaskaņotas rīcības dēļ, tā ievietota paku skapī Vecmīgrāvī, A. Dombrovska 23! Un jāizņem man tā divu dienu laikā! Un viņiem pie pakaļas vai es vispār varu turp nokļūt! Ja nav vietas norādītajā skapī, tad piegāde jāveic tad, kad tā ir pieejama nevis jānosūta uz nēģera pakaļu! Tik pat labi varēja nosūtīt uz Latgali!
DPD - Обман
От компании Dpd получил сообщение, что в пакомат пришла посылка, которую необходимо выбрать до 25.12.2024 вклбчительно. 25.12.2024 в 14.20 был у пакомата, код не срабатывал и ящик не открывался. Позвонил по контактному телефону в 14/27 (звонок зафиксирован в записной книжке телефоне) , оператор попробовал помочь, но ящик не открывался. Тогда оператор сказала, что в течении 2 дней пришлют новый код. Не 26.12 не 27.12 код не прислали. 27.12 в 17 часов я позвонил компанию и мне сообщили, что моя...
DPD - Bojāta paka, par ko nenes nekādu atbildību
Dpd uzņēmums neuzņemas nekādu atbildību par mantas sabojāšanu, pat tad, kad paka pēc viņu teiktā ir apdrošināta.
Nosūtīju ap 300 eiro vērtu paku uz franciju, kas galamērķī ir nokļuvusi sabojāta/salauzta. Iesniedzot sūdzību, viņi izdomāja, ka apdrošināšana man nepienākas (lai gan visas pakas ir apdrošinātas līdz 520 eiro) , jo sūtījuma saņēmēja paprasīja paku nolikt pie mājas. Kādā veidā manis apmaksāts pakalpojums ar iekļautu apdrošināšanu var ietekmēt 3. Personas izvēle? Man pat nav iespēja...
DPD - Vilcināšanās
Speciāli paliku mājās lai saņemtu gaidīto un piepildīšu apsolītu 27.12.2024 bet piegādes nav tagad Sola piegādi tikai uz 30.12.2024 Dpd mani jau mēneša Pteo reizi šādi apmana pirmo reizi piegādo solīju uz pakomatu citam sūtījumam taču piegādāja ar četru dienu kavēšanos paka bija vajadzīga ātrāk nu nekas saprotu svērki var kavēt bet nu jau otro reizi man sāk apbikt atkap jāpaliek mājās lai gaidītu paku jo to nevar kest pāri sētai.
DPD - Vilcināšanās
Sveiki. 20.12. No Andele mandele pasūtīji blūzi, viss Skaisti super. Paka ievietota pakomātā jau 21.12. Bet….. Pasūtīju caur Dpd. Andelē redzu, ka paka atrodas šķirošanas punktā, bet dpd aplikācijā redzu, ka paka vēl ir ceļā. Šodien 27.12. Un kā par brīnumu, pakas nav.
DPD - Slikts serviss
Biju veikusi pasūtījumu, protams pakomāts ir norādīts.
Saņemot sms, paka ir pavisam citur, ne tur kur vajag būt. Uzreiz zvanīju dpd, darbiniece minēja, ka pakomāts ir pilns un tāpēc ievietoja citā vietā, uz ko es pateicu, ka pakomātu papildināšana ir katru dienu, un varēja atvest ielikt kad būtu bijis brīvs skapītis, nevis likt citur, tpc jau ir pakomāts norādīts, kur vēlme ir to saņemt. Darbiniece pateica, ka kurjers pārliks uz korekto pakomātu un savā sistēmā visu atzīmēja. Ok, paiet pāri...
DPD - Piegāde
Man izsūtīja paku radi, 19.12.24. Piegādes datums bija 20.12.24. Aplikācija radīja ka atgriezts terminālī, jo neizdevās piegādāt. Kā arī aplikàcijā katru dienu mainījās piegādes datums, ka paka pie kurjera un tiks piegādāta. 23.12.24 zvanīju, un skaidrojos, kad jautāju kur mana paka, atbildēja ka Jēkabpils terminālī, un nākamā piegāde paredzēta 27.12.24. Ieskaitot ka viena zvana laikā cilvēks knapi prata atbildēt uz jautājumu latviski. Vēl viņi strādāja 5/6/7dienās, un vēl jo projām saka ka visi skapji aizņemti. Nevienam neiesaku dpd pakalpojumus, ir arī pazaudējuši paku, un nolieguši