Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Неспособны выполнять свою работу
Две недели мариновали мой заказ, кидали в разные пакоматы, только не в нужный, загружен говорят. При этом пару более поздних заказов за это время мы получили легко и непринуждённо. Правда они были не моё имя, так может в этом причина. Теперь поставили перед фактом, либо там, куда запихнули заказ, либо возвращают к продавцу. Хотя я дважды предлагала доставить вместе с другим заказом, который должен будет доставлен на дом. Это они оба раза проигнорировали. Если вам не нравиться моё имя и фамилия...
DPD - Slikts serviss
Gribēju nosūtīt paku draudzenei uz vāciju. Pasūtīju L izmēra pakas sūtīšanu "no adreses uz adresi". Ne pirmo reizi to daru, bet jau ik pa laikam atbrauc kurjers, kurš nenāc pēc paciņas. Vienkārši zvana un Saka, lai iznesu ārā, kaut gan durvju kods ir norādīts, var atnākt pats. Man ka 157cm sievietei ir diezgan grūti pašai atnest 15kg paku no 3 stāvā (kā veciem cilvēkiem sūtīt smagas pakas šajā gadījumā?) . Nebūtu jau problēma, ja jūs kaut kur vismaz informētu, ka jūsu "no adreses līdz adresei"...
DPD - Во время доставки испортили товар ( трещина в чугунной кастрюле)
При доставке был повреждён товар. Огромная трещина в новой чугунной кастрюле. Я считаю, что при доставке курьер уронил товар или бросил . Мой товар испорчен. Кто вернёт мне потраченные деньги?
DPD - Slikts serviss
Nepatīkamas pieredzes ar kurjeriem no dpd. Salīdzinot ar citu piegādātāju kurjeriem, dpd kurjeriem nav pilnīgi nekādas cilvēcības. 18.12.2024. 80kg smagu preci noliek pie kāpņu telpas, ar tekstu, ka man jāmeklē pašai, kā līdz dzīvoklim smago pasūtījumu nogādāt. Cilvēcīgi palūdzu, vai ir iespējama palīdzība no kurjera puses, saņēmu visādus attaisnojumus. Ja veicu pasūtījumu, nav man bijusi opcija izvēlēties, ka paku būs jānogādā līdz dzīvoklim, tad kā man tieši norādīt to? Komentārā, kuru...
DPD - Slikts serviss nekompetenti darbinieki
Labdien! Klientu apkalpošanas speciāliste ļoti nekompetenta nemāk runāt normāli ar klientiem pa telefonu visas atbildes ir miglā tītas varbūt nevar sniegt konkrētu atbildi uz jautājumu. Vakar zvanot uz klientu apkalpošanas centru Teicapaka būs pakomātā , šodien Alise saka nē nebūs arī šodien. Ja melojiet, tad vismaz vienojieties savā starpā, lai nesanāk ,ka viens vienu otrs otru.
DPD - Slikts serviss
Slikts serviss. Dpd darbinieki strādā slikti, kad rodas problēmas, viņi Sola tās atrisināt tuvākajā laikā, bet tas nenotiek. Trīs - četras reizes jāzvana un jānoskaidro, viņi tikai Sola nodot informāciju kolēģiem, bet atkal nekas nenotiek. Man arī šī nav pirmā reize, kad problēmas ar šo uzņēmumu.
DPD - Bojājums - DPD
Labdien, saņēmu pasūtījumu izsekošanas kods 05757979113917, izņemot sūtījumu no skapīša bija redzams sabojāts iepakojums (iegriezums) , uzreiz pie pakomāta noforografēju pl 13: 32. Ne tikai bija sabojāts iepakojums, bet arī prece (igriezums jakā tajā pašā vietā kur iepakojumā) . Aizsūtīju uzreiz uz dpd inbox, bet jau pagājis laiks, bet problēma netika atrisināta ceru, uz atrisinātu problēmu. Paldies.
AtrisinātaDPD - Dezinformācija, ignorēšana, neapreiza piegādes adrese
Kopš 3.12. pie piegādātāja atrodas mana paka ( apskatot informāciju notino, jeb internetveikala kur veicu sūtījumu). 4.12. uzņēmums veic piegādi uz nekorektu adresi savas kļūdas dēļ, ko es konstatēju pati, man par to neviens neziņoja līdz pašam vakaram. Operatīvi parvirzu paku uz skapi telefoniski - bija divas sarunas, vienu reizi solīja paku rītdien otrā, teica ka pat šodien būs. Rezultātā ir pagājušas 6 dienas, katru dienu zvanu un satraucos - pakā ir priekšmeti kuri nevar atrasties salā, kā...
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Naca paciņa Sutitajs noradija nepareizu adresi tapec paciņu ielika Dobele.uzvaniju sarunaju lai pārsuta uz Tukumu labi viss apstiprinats.nedeļu liek gaidit paciņa atrodas riga un pectsm atkal ieliek atoakal Dobele kautgan bija apstiprinata parsutišana Tai laika bija velviena paciņa kura ar bija nepareiza adrese Dobele kurai sarunaju pārsutišanu uz tukumu un ari vienalga ielika Dobele Kas tas par suuuu kantori
DPD - Iemet pakomātā citā rajonā kaut gan apmaksāta "piegāde uz mājām"
Man bija apmaksāta piegāde uz mājām un uz 03.12.24. Biju mājās un gaidīju. Neviens neko pat nepaziņoja un neko nepiegādāja. Nākošā dienā paziņoja ka piegādās starp 2 un 4 - kad es esmu darbā. Uzrakstīju ka strādāju un lai ved nākošā dienā. Rezultātā vienā mierā iemeta cita rajona pakomātā - tālu no manas mājas. Un vēl atsūtīja ziņu - ievietots jūsu izvēlētajā pakomātā! Vienkārši nekaunīgi. Savā brīvdienā braucu meklēt kur ir mana paka. Iztērēju laiku un naudu. Par ko viņi paņēma naudu? Tā ir piegāde uz mājām? Nekauņas. Centīšos nekad netrāpīties uz šis firmas pakalpojumiem.
DPD - Slikts serviss
Kurjeru firma DPD nerēķinās ar klientu/piegādes saņēmēju. Nav iespējams vienoties - vai piegāde būs no rīta vai vakarā. Tas nozīmē, ka jāatliek darbs un visu dienu jāsēž un jāgaida - kad/vai atvedīs. Netiek sūtītas arī sms, kad būs piegāde. Konkrēti manam uzņēmumam esot zvanīts 21 sekundi, un nav bijusi atbilde. Par to tiku informēta tikai tad, kad nākamajā dienā pati sāku interesēties, kur ir sūtījums. Neizmantojiet DPD kurjeru piegādi. Man šī nav pirmā reize, kad problēmas ar šo uzņēmumu.
DPD Latvija - Piegādes kavēšanās
Dpd kurjerdienests nav spējīgs laicīgi piegādāt sūtījumus. 26.11 tika saņemta sms par paciņu, kas tika ievietota Iecavas pakomātā, lai gan dzīvoju Olaines novadā. Tajā pašā dienā ziņoju, ka paciņu vajadzētu pārvirzit uz Olaines novadu, man pat nebija principiāli uz kuru pakomatu Olaines novadā. Līdz šai dienai gaidu.. Klientu "serviss neko nezin, tik aizbildinās ar lielo noslodzi.
DPD - Kavē piegādi
Jau nedēļu pasūtījumu tur savā šķirošanas centrā katru dienu tracking info pievienojot atjauninājumu "your parcel is being held on our premises". Klientu serviss vispār nav pretimnākošs un atbild ar "nezinu, kāpēc netiek izsūtīta, iespējams, lielās slodzes dēļ". Jebkura cita kompānija neuzņemtos darbus, ar ko netiek galā - kāpēc dpd tad pieņem pasūtījumus, ja nav pietiekami kurjeru..?
DPD - Slikts serviss
Paka tika nogādāta nepareizā, pakomātā uz Iecavu, tajā, pat dienā, piezvanīju, un paradresēju paku uz Olaines pakomātu. Pēc pāris dienām atnāca ziņa, ka paka atkal ir Iecavas pakomatā, atkal zvanīju uz dpd info tālruni, esot notikusi klūdā, paka šoreiz nonākšot līdz olainei, pēc 4dienām un vairākiem zvaniem no manis, paka nonāk atkal Iecavas pakomātā. Atkal zvanu uz dpd, esot bijusi sistēmas klūda, šoreiz viss būšot kārtībā. Rezultāts, pēc vairākiem maniem zvaniem, uz dpd, pagājušas 14dienas un paka ir nosūtīta atpakaļ.
DPD - Плохой сервис
Заказ от Temu не доставлен и отправлен назад. Сначала посылку отправили в резекне вместо даугавпилса. Ул. Резекне. Получать в резекне слишком далеко, сразу созвонилась с оператором Dpd. Попросила все исправить и переслать по правильному адресу. Тем более, что это не первая посылка от тему, с омнивой никогда не было проблем. Пообещали, уточнила адрес. З дня присылали сообщения, просили в резекне получить посылку. Позвонила еще раз. Сказали, что все перешлют по правильному адресу. Сегодня получаю...
DPD - Lēna piegāda
Ļoti lēna piegāde. Jau kuro reizi sastopos ar šādu variantu! Jau vesalu dienu mans sūtījums atrodas šķirošanas punktā un nekas netiek darīts. Vienmēr izvēlos omnivu, jo pat ja sūtījums ir no citas valsts, un ja sūtījums atrodas šķirošanas punktā, tas zinu, ka nākamajā dienā piegāde būs. Un pat ja tā nav darba diena! Šeit pat darba dienā viss lēni.
DPD - Bojājums
Atvērot paku, konstatēju ka preces izplatītājs ļoti Skaisti visu un labi iepakoju katru stikla sveci speciālā iepakojumā, lai sveces piegādes laikā netiktu sasistas, taču kad sāku visas sveces vērt vaļā, viena tomēr bija sašķaidīta. Dpd piegādātājs noteikti mētāja paku, kā rezultātā sabojāta prece.
DPD Latvija - Paka netiks piegādāta
Labdien! Lūdzu jūs brīdināt, ka dpd nav neitekti termiņi pakas piegādei. Pastāv risks, ka paku viņi mētās turpo-šurpu vairākas nedēļās un beigās atgriezīs jums atpakaļ. Iesaku izvēlēties kādu citu pārvadājuma piegādātāju, izmaksas ir vienādas, bet jūsu paka būs piegādāta arī tad, kad pakomāts ir pilns, vnk sazināsies ar saņēmēju un vienosies pae piegādes vietu vai citu datumu.
DPD - Paka regulāri tiek nogādāta nepareizā adresē
Jau nez kura paka tiek nogādāta nepareizā adresē. Adrese tiek uzrādīta korekti-Pļavnieki, Skrīveri, Aizkraukles nov. Lv-5125, bet pakas regulāri tiek sūtītas uz Rīgas Pļavniekiem. No manis tas ir ap 90km. Man nav iespējas tikt pēc pakām, arī radus apgrūtināt nevēlos. Lūdzu beidzot sāciet strādāt precīzāk. Uz feisb ziņu atbildes nav un atkal kārtējā paka ir Rīgas Pļavniekos.
DPD - Slikts serviss un komunikācija
Pāris dienas nevar saņemt sūtījumu ar kurjeru, jo piegādes laiks nesakrīt ar laiku, kad cilvēks ir uz vietas! Sūtījumā ir 2 paletes, tāpēc pakomāts neder 😀 zvanījām uz klientu servisu, lai noskaidrotu, vai kurjers var kaut kā ieplānot piegādi. Uz ko saņēmām pamācību, kā jāsaņem sūtījums. Kā jābūt uz vietas no 8: 00 - 18: 00 un kad vienu dienu jau var izbrīvēt (cilvēkam, kas atrodas darbā tas ir pagrūti izdarāms) . Un teksts - kurjers jau tagad neskries no viena Rīgas gala uz otru un atpakaļ...