www.sudzibas.lv N1home Slikts serviss

N1home - Slikts serviss

Briesmīgs serviss un apkalpošana!

Tika pasūtīta TV kumode 2024.gada Novembrī, solijās piegādāt līdz Janvāra beigām.
Februāra vidū telefona sarunā ar n1home.lv protams teica ka nākamnedēļ būs, bet nekā.
Kad uzdevu šo jautājumu jau Martā atbilde bija , ka jā, jūsu pasūtījums kavējas, mēs to atceļam un atgriežam jums naudu!

Cerams ka ar naudas atgriezšanu veiksies labāk nekā ar preču piegādi!

Pirmā un pēdēja reize kad kautko sūtīju no šejienes!

K

Komentāri (1)

Labdien!

Ja N1home ilgstoši kavēja pasūtījuma piegādi un pēc vairākiem solījumiem to vienkārši atcēla, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana un negodīga komercprakse. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām uzņēmumam ir pienākums ievērot līguma nosacījumus, tostarp piegādes termiņus. Ja tie netiek izpildīti, patērētājam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu saprātīgā termiņā.

Jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atmaksu, atsaucoties uz līgumu un normatīvajiem aktiem, un, ja uzņēmums kavējas ar atmaksu vai ignorē jūsu prasību, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja maksājums veikts ar karti, ir iespēja veikt chargeback pieprasījumu bankā un mēģināt atgūt naudu šādā veidā.

Ja nepieciešama juridiska palīdzība sūdzības sagatavošanā vai naudas atgūšanā, droši varat vērsties pēc konsultācijas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes