DPD - Slikts serviss, Meli
Kurjera cinismam un meliem nav robežu. Sākumā saņēmu šādu ziņu : DPD šodien 19:39-21:39 piegadās paku ____________, uz adresi, PIN:
. Izmainām atver: http://paka.dpd.lv/1HrZJG Kraj punktus balvai: https://ej.uz/pakumaratons
20:24 saņēmu šādu dīvainu ziņu : Sveiki! Te kurjers, neizdevās Jus sastapt piegādēs adrese, atkārtota piegāde tiks veikta nākamajā darba diena! Jūsu DPD
Laikam lieki piebilst ka no 12:00 visu dienu biju un esmu mājās. Gan ciematā gan pie maniem vārtiem ir kameras neviens nevienā brīdī šajā adresē neko nav piegādājis. Šādu praksi diemžēl DPD piekopj jau ne pirmo reizi
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (3)
Kurjers nobijās no tik daudz kamerām.
tā ir piekopta prakse DPD,pašiem arī tā ir neskaitāmas reizes bijis,DPD neizmantojam kategoriski.
Labdien!
Ja DPD kurjers nepiegādāja paku un nepatiesi apgalvoja, ka neesat bijis mājās, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Pasta likuma pārkāpums, jo uzņēmumam ir pienākums nodrošināt pakalpojumu atbilstoši līgumā vai pirkuma nosacījumos noteiktajam. Regulāra šāda prakse var tikt uzskatīta par negodīgu komercpraksi, kas ir aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību DPD, pieprasot izskaidrot notikušo un nodrošināt piegādi atbilstoši solītajam, kā arī ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par maldinošu pakalpojumu sniegšanu. Ja pirkums tika veikts caur interneta veikalu, jūs varat arī informēt pārdevēju, lai viņš veic spiedienu uz piegādātāju.
Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā vai juridiska konsultācija, sazinieties ar mums – mēs palīdzēsim sagatavot visus nepieciešamos dokumentus jūsu tiesību aizsardzībai!