Kafijas Draugs - Slikta apkalpošana
Šodien paņēmu kafijas automātu no garantijas remonta, bet pēc pirmās kapsulas tas pārstāja darboties. Aizvedu to atkal uz garantijas remontu dominā, sieviete, kas to pieņēma, bija ļoti rupja. It kā es būtu vainīgs, ka automāts nestrādā, un vispār, kāpēc es to viņai atnesu... Turklāt, kad es gāju prom, viņa to nometa no galda uz grīdas. Lūdzu pārbaudīt kameras (laiks 13.35-13.40) un fiksēt kritienu, jo iespējams, tur kaut kas vēl ir salauzts.
Komentāri (1)
Labdien!
Ja Kafijas Draugs garantijas remontā pieņemts kafijas automāts pēc pirmās lietošanas reizes pārstāja darboties un uzņēmuma darbiniece izturējās rupji, kā arī nejauši vai apzināti sabojāja ierīci, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Civillikuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, patērētājam ir tiesības uz kvalitatīvu garantijas remontu, apmaiņu vai naudas atmaksu, ja prece atkārtoti nedarbojas.
Jūs varat pieprasīt rakstisku paskaidrojumu no uzņēmuma, pieprasot pārskatīt videoierakstus un pārliecināties, ka iekārta nav cietusi no darbinieces rīcības. Ja uzņēmums ignorē jūsu sūdzību vai atsakās atbildēt, iesniedziet sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Tāpat, ja iekārta ir bojāta, jūs varat pieprasīt tās apmaiņu vai naudas atmaksu.
Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā vai juridiska konsultācija, sazinieties ar mums – mēs palīdzēsim sagatavot visus nepieciešamos dokumentus, lai aizsargātu jūsu tiesības!