Labdien!
Ja ModaJūrmala pārdod zemas kvalitātes preces un neatļauj preču atgriešanu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, pircējam ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā bez paskaidrojumiem, ja tā pirkta attālināti, un uzņēmumam ir pienākums atmaksāt naudu 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot naudas atmaksu...
Labdien!
Ja Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) darbinieki uzvedās rupji, neprofesionāli un emocionāli aizskaroši, tas ir Valsts pārvaldes iekārtas likuma, Ierēdņu ētikas kodeksa un Labas pārvaldības principu pārkāpums. Saskaņā ar Latvijas Republikas Satversmes 104. pantu, ikvienam ir tiesības uz cieņpilnu attieksmi un atbildi no valsts iestādes. Turklāt Valsts valodas likuma 5. pants nosaka, ka valsts iestādēs klientu apkalpošanai jānotiek valsts valodā, un darbinieku pienākums ir...
Labdien!
Ja SIA "DP Concept" (Daudzmebeles.lv) piegādāja dīvānu ar defektiem, neveica pienācīgu remontu un pēc PTAC lēmuma par labu jums atteicās atgriezt naudu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Civillikuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1635. pantu, ja pārdevējs piegādā bojātu preci un nespēj to salabot, patērētājam ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai preces apmaiņu.
Tā kā PTAC jau ir pieņēmis lēmumu jūsu labā, bet uzņēmums to ignorē, jūs varat vērsties tiesā ar...
Labdien!
Ja SIA "NJ Media" mutiski solīja vienus pakalpojuma nosacījumus, bet realitātē tos nepildīja, turklāt pieprasīja papildu maksājumus, kas netika skaidri norādīti sākotnējā līgumā, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, līguma saistības ir jāpilda atbilstoši tam, kas ticis panākts starp pusēm, un uzņēmumam nav tiesību patvaļīgi mainīt nosacījumus pēc naudas saņemšanas.
Jūs varat...
Labdien!
Ja Sushicrab.lv piegādāja pasūtījumu ar 2 stundu kavēšanos, sniedza neprecīzu informāciju par piegādes laiku un ēdiena kvalitāte neatbilda gaidītajam, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo pakalpojums netika sniegts atbilstoši solītajiem nosacījumiem. Saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu, uzņēmumam jāsniedz skaidra un patiesa informācija par piegādes termiņiem.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību uzņēmumam, pieprasot paskaidrojumu un, iespējam...
Labdien!
Ja Lulu Pica piegādāja nekvalitatīvu un, iespējams, nepareizi pagatavotu ēdienu, kas radīja veselības problēmas, tas var būt Pārtikas aprites uzraudzības likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Saskaņā ar ES Regulu Nr. 178/2002, pārtikas uzņēmumam jānodrošina, ka pārtika ir droša lietošanai, un jebkuras sūdzības par iespējamām saindēšanās pazīmēm jāizmeklē.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību Lulu Pica vadībai, pieprasot paskaidrojumu un kompensāciju par slikto...
Labdien!
Ja Kafijas Draugs garantijas remontā pieņemts kafijas automāts pēc pirmās lietošanas reizes pārstāja darboties un uzņēmuma darbiniece izturējās rupji, kā arī nejauši vai apzināti sabojāja ierīci, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Civillikuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, patērētājam ir tiesības uz kvalitatīvu garantijas remontu, apmaiņu vai naudas atmaksu, ja prece atkārtoti nedarbojas.
Jūs varat pieprasīt rakstisku paskaidrojumu...
Labdien!
Ja izsekosanasierices.lv pārdeva preci, kas neatbilst pasūtījumam, un pēc tam ignorē jūsu mēģinājumus sazināties, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, ja interneta veikals piegādā preci, kas neatbilst aprakstam, pircējam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu vai preces nomaiņu.
Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot atgriezt naudu vai apmainīt...
Labdien!
Ja DPD kurjers nepiegādāja paku un nepatiesi apgalvoja, ka neesat bijis mājās, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Pasta likuma pārkāpums, jo uzņēmumam ir pienākums nodrošināt pakalpojumu atbilstoši līgumā vai pirkuma nosacījumos noteiktajam. Regulāra šāda prakse var tikt uzskatīta par negodīgu komercpraksi, kas ir aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību DPD, pieprasot izskaidrot notikušo un nodrošināt piegādi...
Labdien!
Ja 220.lv pārdeva neoriģinālu preci un atsakās uzņemties atbildību par tās atgriešanu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums un iespējama negodīga komercprakse. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām un Latvijas likumdošanu, ja prece neatbilst solītajai kvalitātei vai aprakstam, patērētājam ir tiesības to atgriezt pārdevējam Latvijā un saņemt pilnu naudas atmaksu.
Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju 220.lv, pieprasot naudas atgriešanu, un, ja...
Labdien!
Ja N1home ilgstoši kavēja pasūtījuma piegādi un pēc vairākiem solījumiem to vienkārši atcēla, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana un negodīga komercprakse. Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām uzņēmumam ir pienākums ievērot līguma nosacījumus, tostarp piegādes termiņus. Ja tie netiek izpildīti, patērētājam ir tiesības uz pilnu naudas atmaksu saprātīgā termiņā.
Jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atmaksu, atsaucoties uz līgumu un normatīvajiem...
Labdien!
Ja Vidzemes slimnīcas darbiniece izturējās neētiski un aizvainojoši, tas ir pacientu tiesību un medicīnas ētikas pārkāpums, un jums ir tiesības pieprasīt atbildību par šādu rīcību.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību slimnīcas vadībai, pieprasot situācijas izskatīšanu un darbinieces disciplināru izvērtēšanu, un, ja slimnīca nereaģē, ziņot Veselības inspekcijai, kas uzrauga ārstniecības iestāžu darbību un pacientu tiesības. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja īrnieks bojāja īpašumu, kavēja maksājumus un pārkāpa līguma noteikumus, jums ir tiesības prasīt zaudējumu atlīdzināšanu un vērsties tiesā, tāpēc varat rakstiski pieprasīt parāda un zaudējumu segšanu, un, ja īrnieks nesadarbojas, iesniegt prasību tiesā, ja ir pierādījumi (fotogrāfijas, liecinieki, līgums), kā arī ziņot policijai, ja nodarīti tīši bojājumi, kas radījuši būtiskus finansiālus zaudējumus; ja nepieciešama palīdzība prasības sagatavošanā vai juridisks padoms, droši varat vērsties!
Labdien!
Ja jums ir aizdomas, ka "Prieka Vēsts" nodarbojas ar nelikumīgu naudas piesavināšanos, manipulācijām vai psiholoģisku spiedienu, jūs varat ziņot Valsts policijai un Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja tiek veikta negodīga komercprakse.
Relīģiskās organizācijas ir reģistrētas un darbojas saskaņā ar likumu, taču, ja ir pierādījumi par krāpniecību vai cilvēku ekspluatāciju, to iespējams izvērtēt tiesībsargājošām iestādēm. Ja jums ir informācija par nelikumīgām darbībām...
Labdien!
Ja Rīgas Satiksmes 4. trolejbuss rada pārmērīgu troksni, kas traucē iedzīvotājiem, un sabiedriskajā transportā ir pārāk skaļi audio paziņojumi, jūs varat iesniegt sūdzību Rīgas Satiksmei, pieprasot izvērtēt trokšņa līmeni un pielāgot skaņas sistēmu.
Ja uzņēmums nereagē, varat vērsties Rīgas domē vai Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā, jo pilsētā jānodrošina pieņemams trokšņa līmenis. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
@demydova_baouqet_riga - Nepiegādā preci, slikts serviss
Sakontaktēju Insagram profilā zefīra pušķu meistari, sarunājām piegādi. Pušķis domāts kā dāvana. Apmaksa veikta un gaidu norādītajā laikā- uzraksta, ka nepaspēs, jāuzgaida. Labi-esmu gatava gaidīt! Bet nu jau ir gandrīz pusnakts un man atbild, ka drīz būs.. lieki teikt, ka jubilāru neapsveicu, jo pušķa nav! Neiesaku šo meistari un servisu! Tikai pazaudēsiet laiku! Par naudas lietām nerunājot..
Labdien!
Ja Netvision sniedz nekvalitatīvus pakalpojumus, neievēro solīto 24/7 tehnisko atbalstu un nespēj nodrošināt stabilu interneta savienojumu, tas var būt līguma pārkāpums un negodīga komercprakse.
Jūs varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu vai līguma laušanu bez soda sankcijām, un, ja uzņēmums nesadarbojas, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par neatbilstošu pakalpojumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Forevers veikalā Siguldā pārdevēja izturas nelaipni, nekompetenti un bez cieņas pret klientiem, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam būtu jānodrošina profesionāls serviss.
Jūs varat iesniegt sūdzību Forevers vadībai, pieprasot situācijas izvērtēšanu un apkalpošanas uzlabošanu, un, ja uzņēmums ignorē jūsu sūdzību, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Gulbja laboratorijas klientu apkalpošana pa tālruni ir rupja, nekompetenta un nekorekta, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam būtu jānodrošina profesionāls serviss.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību laboratorijas vadībai, pieprasot situācijas izvērtēšanu un uzlabojumus klientu apkalpošanā, un, ja attieksme nemainās, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), kas uzrauga patērētāju tiesības un uzņēmumu sniegto pakalpojumu kvalitāti. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Lats veikala pārdevēja izturas rupji un nelaipni, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un veikalam būtu jānodrošina atbilstoša attieksme pret pircējiem.
Jūs varat iesniegt sūdzību veikala vadībai, aprakstot situāciju un pieprasot paskaidrojumu, un, ja attieksme nemainās, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par nekvalitatīvu apkalpošanu, kas negatīvi ietekmē patērētāju pieredzi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!