Sushicrab.lv - Serviss
Reti kaut ko rakstu, bet šoreiz... Paldies, jūsu pakalpojums un serviss ir apskaužams. Pasūtījums tika veikts 10.00 no rīta, ieplānojot laiku. Tomēr, piegādes laiks tika norādīts neprecīzs, turklāt zvanot un jautājot par sūtījuma statusu, tika reaģēts ļoti interesanti, turklāt ar 2 h kavējumu. Paldies! Garša? Vājš sniegums!
Komentāri (1)
Labdien!
Ja Sushicrab.lv piegādāja pasūtījumu ar 2 stundu kavēšanos, sniedza neprecīzu informāciju par piegādes laiku un ēdiena kvalitāte neatbilda gaidītajam, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo pakalpojums netika sniegts atbilstoši solītajiem nosacījumiem. Saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu, uzņēmumam jāsniedz skaidra un patiesa informācija par piegādes termiņiem.
Jūs varat iesniegt rakstisku sūdzību uzņēmumam, pieprasot paskaidrojumu un, iespējams, kompensāciju par kavēto piegādi un neatbilstošu kvalitāti. Ja uzņēmums ignorē jūsu sūdzību vai problēma atkārtojas, varat ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par neatbilstošu pakalpojumu sniegšanu.
Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā vai juridiska konsultācija, sazinieties ar mums – palīdzēsim sagatavot visus nepieciešamos dokumentus, lai aizsargātu jūsu tiesības!