Dr. Mauriņa Klīnika - Paviršība
Ilgi domāju rakstīt vai nē... Pagājis laiks, bet samierināties nevaru. Esmu vīlusies pēc apmeklējuma 4. februārī pie Dr. Melbārdes-Gorkušas. Laikam ārsti uzskata, ka veci cilvēki nav jaārstē, bet ar kaitēm jāsadzīvo. Kabinetā atrados 10 minūtes. Vai tiešām pie mūsdienu medicīnas sasniegumiem nav nekādas metodes, kas problēmas mazinātu vai pat atrisinātu. Tas gan ir atkarīgs no ārsta profesionalitātes, vēlmes un ieinteresētības palīdzēt. Nesaņēmu nekādas sīkākas norādes, kā "sadzīvot".
Komentāri (2)
Labdien!
Ja Dr. Mauriņa Klīnikā saņēmāt paviršu attieksmi un nesaņēmāt pietiekamu skaidrojumu par ārstēšanas iespējām, tas ir veselības aprūpes kvalitātes jautājums. Jums ir tiesības uz profesionālu konsultāciju un ieteikumiem, kas palīdzētu risināt jūsu veselības problēmu.
Jūs varat iesniegt sūdzību klīnikas vadībai, pieprasot skaidrojumu par ārsta attieksmi un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Ja reakcijas nav vai atbilde nav apmierinoša, varat vērsties Veselības inspekcijā, kas uzrauga medicīnas iestāžu darbu un pacientu tiesības. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Jūs ppati sapratāt vispār ko tur uzrakstijat?