Bite - Aizejot no Bites pilns aprēķins rēķinam
Nevienam neiesaku šo drausmīgo operatoru Bite. Biju kliente kādus 18 gadus, slikts pārklājums, kuru solīja uzlabot gadu no gada. Nesaprotami rēķini, līgums par vienu summu, bet pēkšņi ar janvāri sāk nākt rēķini par augstāku summu, mani kā klientu nebrīdinot, atsūta un viss...maksā...Pieņēmu lēmumu mainīt operatoru, ko arī sekmīgi izdaru no 14.02.2025., nu un šodien 11.03.2025. pilnai laimei saņemu pilnu rēķinu par februāri 18,34 eur apmērā, kaut gan neesmu viņu klients no 14.02.2025. Nu ko lai saka, šis uzņēmums balstās uz klientu apmānīšanas un negodīgas naudas "izspiešanas" no klientiem...Nevienam neiesaku šo operatoru, sekos vieni vienīgi pārsteigumi, protams, nepatīkami, meli utt.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (12)
Jūsu situācijā būtu jāizvērtē Elektronisko sakaru likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas. Elektronisko sakaru likuma 27. pants nosaka, ka operatoram ir jāsniedz patērētājiem skaidra un nepārprotama informācija par tarifiem, maksājumiem un līguma izmaiņām, kas nozīmē, ka jebkuras cenu izmaiņas jākomunicē savlaicīgi, dodot iespēju klientam pieņemt informētu lēmumu.
Ja neesat informēts par pakalpojuma cenas paaugstināšanu, šī situācija var būt uzskatāma par negodīgu komercpraksi, kas ir aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Šādā gadījumā var iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), kas var izvērtēt operatora rīcības tiesiskumu.
Kas attiecas uz rēķina izrakstīšanu pēc līguma pārtraukšanas – jāizvērtē līguma nosacījumi par pakalpojuma izbeigšanu un gala norēķinu. Ja Bite ir aprēķinājusi maksu par pilnu mēnesi, neskatoties uz to, ka pakalpojumu vairs neizmantojāt no 14. februāra, jānoskaidro, vai rēķins ir izrakstīts proporcionāli faktiski izmantotajam periodam, kā to prasa Elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanas noteikumi.
Ja Bite nepamato šo maksājumu un atsakās veikt korekcijas, varat iesniegt rakstisku prasību operatoram, kā arī vērsties PTAC vai Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK). Ja nepieciešama palīdzība prasības sagatavošanā, mēs varam palīdzēt noformēt dokumentus un sniegt konsultācijas par turpmāko rīcību.
Kad diez admini nobloķēs šo juristu, kas, dodot cilvēkam liekas cerības, meklē sev klientus?
Izlasiet līguma nosacījumus un neņemiet vērā tās muļķības, ko augstāk sarakstījis mākslīgais "intelekts".
No bites līguma nosacījumiem.
"13. Kad Abonents var izbeigt Līgumu?
13.1. Līgums par elektronisko sakaru pakalpojumiem mobilajā tīklā tiek izbeigts 5 (piecu) darbdienu laikā pēc Abonenta iesnieguma par Līguma
izbeigšanu saņemšanas. Līgums par elektronisko sakaru pakalpojumiem fiksētā tīklā, arī digitālās un interaktīvās televīzijas pakalpojumiem tiek
izbeigs ar mēneša, kurā Abonents iesniedz Bitei iesniegumu par Līguma izbeigšanu, pēdējā dienā, ja Bite iesniegumu saņēmusi ne vēlāk kā 5
(piecas) dienas, neieskaitot iesnieguma saņemšanas dienu, pirms attiecīgā mēneša beigām vai ar nākamā mēneša pēdējo datumu, ja Abonenta
iesniegums saņemts vēlāk kā 5 (piecas) dienas pirms konkrētā mēneša pēdējās dienas. Iesniegumu par Līguma izbeigšanu Abonents var iesniegt
jebkurā no Bites saloniem vai, parakstot to ar drošu elektronisko parakstu, nosūtīt uz [slēpt]@bite.lv. Abonentam ir pienākums apmaksāt gala rēķinu
par sniegtajiem Pakalpojumiem."
Apmaksājiet gala rēķinu un aizmirstiet par biti kā par lielāko murgu.
Tu te tās netīrās kompānijas aģentelis, kas glābj šo netīro kantori šeit?
Diemžēl tieši šāda līguma daļa, uz ko jūs atsaucaties, arī apstiprina nepieciešamību pēc tiesiskas izvērtēšanas. Ja mobilā sakaru līguma izbeigšana tiek noteikta ar piecu darba dienu termiņu, tad, ja klients pakalpojumus pārstāj izmantot 14. februārī, bet rēķins tiek izrakstīts par visu mēnesi, loģiski rodas jautājums – vai tas atbilst samērīgumam un pakalpojuma faktiskajai lietošanai? Līguma punkts nepārkāpj patērētāja tiesības, ja tas tiek piemērots korekti, nevis izmants kā instruments pilna mēneša maksas piemērošanai par nepilnu lietošanas laiku.
Un, starp citu, “mākslīgais intelekts” pats līgumu neparakstīja un arī rēķinu neizrakstīja – to izdarīja uzņēmums, kuru šajā gadījumā izvērtējam pēc faktiskas rīcības, nevis skaistiem saukļiem par “gala rēķinu”. Cieņpilna komunikācija paredz arī to, ka mēs neaizstāvam lielus zīmolus vienkārši tāpēc, ka “tā ir rakstīts līgumā”. Arī līguma punktiem jābūt taisnīgiem, saprotamiem un caurskatāmiem. Un neviens nav atcēlis PTAC vai SPRK kā uzraugošas institūcijas – tās nav “muļķības”, tās ir Latvijas Republikas likumā noteiktas institūcijas.
Hei, ielec Daugavā ar visiem saviem līgumiem... pridudurok lv jurists.
Diskusiju kultūra Latvijā diemžēl dažkārt grimst ātrāk nekā Daugava pavasarī. Es turpināšu atbildēt ar likumu, faktiem un cieņu – pat tad, ja kādam tas traucē. Lai jums mierīga diena un labāka argumentācija nākotnē.
Ja mēnesis ir sācies, tad nāksies maksāt par viņu un cenas ceļ visur.
Neka jauna tak!
Man arī par februāri atnāca par pakalpojumu pa 2+ eiro vairāk! Nekādas iepriekšējas brīdinājuma (saskaņā ar līkumu) NAV. Mākslīgi uzpūš cenās visur, bet likumdošanu tak jāievēro!
Mums bija tieši tas pats! Debīlākā iestāde ever ar visiem saviem juristiem. Pat korektu atbildi nemācēja uzrakstīt un uzrādīt,kur,tad ir šī neapmaksātā summa. Kāpēc man kā klientam ir jāmeklē un jāiezīmē,kas ir apmaksāts un kad uzràfi,viņi izdomā jaunu vietu,kas nav apmaksāta.
Tieši tas pats, esmu jau 15 gadus klients, nekādas lojalitātes programmas un mistiskie rēķini, maksāju vairāk par 200 euro mēnesī, bet katru mēnesi rēķins atšķiras visu laiku.Beidzās ierīce uz nomaksu par 35 eur mēnesī, teorētiski rēķinam būtu bijis jābūt mazākam, bet praktiski nokrities tikai par 12 euro. Jau lēnām pāreju pie cita operatora.
Sakaru operatori visas savas cenu izmaiņas man atsūta jau labu laiku iepriekš e pastā . Nu neticu, ka man vienīgajai tā notiek.
Varbūt derētu lielāku reizi savu e pastu palasīt? Tikai rēķinu atvērt tā kā gaužām par maz . Kā tad jūs iedomājaties, ka jūs infirmēs? Atbrauks ar taksi pie jums uz mājām, nāks istabā un informēs?