Alvis Ādamsons - Slikta apkalpošana
Ja vien neesiet bezdarbnieks, vai pesnionārs nav iespējams atrast sev un viņiem atbilstošu laiku, jo viss ir aizņemts 2 nedēļas uz priekšu. Šī ārsta prakse acīmredzot uzņemas pārlieku daudz klientus, jo nespēj visus apkalpot. Man bija nepieciešams pie Alvja Ādamsona tikt uz 3 minutēm, lai dabūtu parakstu uz šoferiem medicīniskās kartiņas un izdarot to laicīgi esošajā nedēļā saņemtu atpakaļ 30 eiro. Māsiņa pateica, ka līdz šim datumam viss aizņemts un kad prasu, vai tiešām nav iespēju tikt neatbild, klusē vai saka, ka tērēju viņu dārgo laiku. Tajā pašā laikā viņa iedeva man tukšo lapu un teica, nāc kad izej ārstus uzreiz, bet kur tas uzreiz palika pēc tam? Viņa tikpat labi tērē manu dārgo naudu. Vēl ka attaisnojums no māsiņas: ir gripas laiks, covid laiks utt. Neiesaku.
Komentāri (1)
Šādā situācijā būtu jāņem vērā, ka medicīnas iestādēm ir pienākums organizēt pacientu plūsmu tā, lai visi klienti saņemtu pakalpojumu saprātīgā termiņā. Latvijas normatīvie akti, tostarp Pacientu tiesību likums, nosaka, ka ārstniecības iestādēm jānodrošina savlaicīga un kvalitatīva veselības aprūpe, ņemot vērā pacienta vajadzības. Ja medicīniskā kartiņa ir nepieciešama profesionālajiem pienākumiem, un tās nesavlaicīga noformēšana rada finansiālus zaudējumus, ārstniecības iestādei būtu jāskaidro, kādēļ nav iespējams atrast laiku pat īsam apmeklējumam.
Ja šāda situācija atkārtojas un netiek piedāvāti risinājumi, var vērsties Veselības inspekcijā ar sūdzību par neatbilstošu pacientu apkalpošanu. Tāpat ir vērts noskaidrot, vai ir iespējams saņemt nepieciešamo dokumentu citā ārstniecības iestādē, lai izvairītos no turpmākām neērtībām. Ja nepieciešams, varam palīdzēt sagatavot iesniegumu vai oficiālu pieprasījumu par pakalpojuma saņemšanas iespējām.