private - Slikts serviss
Stipri neiesaku šo "šaraškinu kontoru". Uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas prasa nekavejoties apmaksāt rēķinu, bet kad zvani lai uzzināt par preces saņemšanas iespējām - neceļ telefonu. Tāda funkcija, ka pārzvanīt viņiem telefonā neeksistē. Nākas braukt pašam pie viņiem. Uz jautājumu kāpēc neviens neatbild uz zvaniem, atbilde no bidlo pie datora bija: visi ir aizņemti. Loti gribējas iedot viņam starp acīm.
Komentāri (1)
Saprotams, ka sliktas komunikācijas un klientu servisa trūkuma dēļ var rasties neapmierinātība, īpaši, ja uzņēmums pieprasa priekšapmaksu, bet pēc tam nav sasniedzams. Šāda rīcība var būt pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kas nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt skaidru un saprotamu informāciju par preces vai pakalpojuma piegādi. Ja uzņēmums nav izpildījis savas saistības, jums ir tiesības pieprasīt līguma izpildi vai naudas atgriešanu.
Ja uzņēmums ignorē klientus pēc maksājuma veikšanas, ir pamats vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). PTAC var izvērtēt uzņēmuma praksi un noteikt, vai nav pārkāptas patērētāju tiesības. Tāpat varat iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot izskaidrot situāciju un sniegt risinājumu.
Ja vēlaties sagatavot oficiālu prasību vai sūdzību, mēs varam palīdzēt noformēt nepieciešamos dokumentus, lai aizsargātu jūsu tiesības un panāktu taisnīgu risinājumu.