www.sudzibas.lv Caffeine Nejauka attieksme

Caffeine (Stacijas ēka) - Nejauka attieksme

Labdien!
Bieži pa ceļam uz darbu, pasūtu kafiju "Caffeine" t/c "Origo" stacijas ēkā un vienmēr bija patīkami, ka tiek piedāvāts bezmaksas dzeramais ūdens, ko izdzert pēc kafijas.
Šodien Caffeinē, malkojot kafiju un aizstrādājoties, pavadīju laiku kopumā no 8.00 līdz pat 11:00. Pēc ilgāka laika sēžot kafejnīcā, uz brītiņu devos ārā no kafejnīcas telpas uz labierīcībām (t/c Origo "Caffeine" telpās taču nav sava WC). Diemžēl, atgriežoties atpakaļ, kad ķēros pie glāzes, lai padzertu ūdeni, barista izteica vārdus "ja vēlaties, tad maksājiet", uz ko es atbildēju "paldies, bet kafiju es jau pirku".
Viss var būt, ka mani neatceras, bet vai tiešām žēl glāzi ūdens cilvēkam? Ja es nebūtu klients, tad arī nezinātu, ka "Caffeine" tiek piedāvāts dzeramais ūdens. :(
Tā nu nācās uz Narvesen iet pirkt ūdeni, jo pēc kafijas tiešām slāpst.

Papildināts Renāte P. 10.03.2025

Ši nav sūdzība, kuru vajag atrisināt. Ar šo "sūdzību" es sniedzu savu atsauksmi jeb dalīšanos ar negatīvo pieredzi.

Atbilde no Caffeine Support Pārstāvja atbilde 6 st atpakaļ

Labdien!

Paldies par Jūsu komentāru.

Izcila kafija, garšīgi produkti un laba klientu apkalpošana ir mūsu prioritāte.
Par šo gadījumu esam nodevuši informāciju atbildīgajiem kolēģiem, kas parūpēsies, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos un pavadītais laiks Caffeine sagādātu tikai pozitīvas emocijas.

R

Komentāri (7)

LVJURISTS.LV 10.03.2025

Šādā situācijā svarīgi saprast, ka klientam ir tiesības uz godprātīgu un cieņpilnu attieksmi no pakalpojumu sniedzēja puses. Latvijā Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka komersantiem ir jāievēro labas komercprakses principi, un jebkurai rīcībai jābūt godprātīgai. Ja iepriekš ir bijusi iespēja saņemt bezmaksas ūdeni kā papildpakalpojumu, bet tas pēkšņi tiek atteikts bez jebkāda skaidrojuma vai mainītas politikas, tas var radīt nepatīkamu pieredzi un klientu maldināšanu. Kaut arī bezmaksas ūdens pieejamība nav obligāta prasība, uzņēmumam būtu jānodrošina skaidra informācija par saviem pakalpojumiem un jebkādām izmaiņām tajos. Šajā gadījumā ieteicams sazināties ar "Caffeine" klientu apkalpošanas centru, lai noskaidrotu, vai ir mainījušies uzņēmuma noteikumi attiecībā uz ūdens pieejamību, un izteiktu ierosinājumu par klientu apkalpošanas uzlabošanu. Ja nepieciešams, varam palīdzēt sagatavot oficiālu pieprasījumu vai ierosinājumu uzņēmumam, lai šādas situācijas turpmāk tiktu novērstas.

RAMONA👀 10.03.2025

Jurists normāls troļļotājs!

ž žurcis 10.03.2025

Palīdzēt sagatavot pieprasījumu par to, ka nevar saņemt bezmaksas ūdeni? Lai gan datoriķiem tas ir vitāli svarīgi.

Pohuists 11.03.2025

Žurcis, nākamreiz viņa mēģinās elpot mazāk un retāk, lai taupītu skābekli. Sākumā savāc potenciālo klientu vietas, tad tērē elektrību, pēc tam pieprasa baristām klusāk uzlikt mūziku, prasa bezmaksas ūdeni, tualeti… Drīz ķersies arī pie skābekļa.

Silbalodis 10.03.2025

Dīkdiene! Gāju uz darbu un aizmirsu..

ž žurcis 10.03.2025

Āa, tu esi viens no augsti kvalificētajiem datoriķiem, kuri sēž visu dienu un aizņem galdus. Ne tikai izmanto kafejnīcas telpas un elektrību, nu jau pat ūdeni un labierīcības pieprasa bezmaksas. Apetīte aug ēdot, tā nu tas ir.

Pohuists 11.03.2025

Pilnībā pajāt par utaino pabiru sūdzībām, kuri sajauca kafejnīcu ar ofisu un sēž ar vienu smirdīgu kafiju 8–10 stundas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes