Adrese: |
Lenču iela 19C Cēsis Cēsu nov. Latvia - LV-4101 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67885252 +371 25655530 |
Darba laiks: |
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 8:30 - 19:30 9:00 - 17:00 9:00 - 15:00 |
Kategorija: | Mēbeles / Iekārtas |
Sociālie tīkli: |
Optimus Mēbeles - Sūdzības un atsauksmes
ALB SIA, Optimus mēbeles - Bojājums
Firma ALB SIA neuzņemas atbildību par nekvalitatīvu preci, kur defekts atklājas lietošanas gaitā. Izsakot pretenziju par biroja krēsla roku balsta stiprinājuma kronšteiniem, kuri jau no sākuma vienam roku balstam bija regulāri jāpievelk, defekta konstatēšana notiek ar nekvalitatīvas fotogrāfijas palīdzību. Piebildīšu, ka detaļa ir krēslā iekšā un to ar foto nemaz nevar normāli atainot, nekāda servisa, kas reāli apskatītu preci nav, pirkuma līgums sastādīts tā, lai nebūtu jāuzņemas nekāda 2 gadu...
Optimus Mēbeles - Slikts serviss
Augusta nogalē tika iegādāta kumode. Viss forši. Patika. Kad tā tika nogādāta manā īpašumā, ar manu auto un vairākos iepakojumos, kurus manā auto ielika darbinieks, sākās joki. Ienesta istabā un izpakota, parādījās uz viena dēļa defekts. Nu labi. Tāda vieta. Nepamanīs. Bet, saliekot to, gandrīz, jo nevarēja ielikt plaukta atveramo daļu, devos uz veikalu pēc superlīmes un plaukta atveramā daļa ielikta. Viss forši. Pēc nedēļas izkrīt vēl viena plaukta atveramā daļa un atkal tika līmēta ar superlimi. Ļoti neforši.
Optimus Mēbeles - Slikta apkalpošana, atsaka garantijas gadījumā
Aprīlī iegādājos 3 identiskas bērnu gultas, augustā vienai no tām salūza izvelkamās daļas pamatne, kad griezos veikalā pēc garatijas, personāls palika rupjš, pēc neilga strīda tomēr sastādīja aktu, bet pēc kāda laika atnāca atteikums garantijā, jo viņuprāt bērni tīšām salauza vienu gultu.
Optimus Mēbeles - Darbinieku nolaidība un maldināšana par preces izskatu
Iegādājāmies optimus mēbelēs preci - bērna gultiņu mikolaj 160x80, viss super, mums der, tumši koka dēļi, baltas malas ar caurumiem! Foto pievienots kā izskatās veikalā! Nopērkam, pakojam vaļā un vispār neizskatās pēc tās gultas ko sūtījām! Foto arī pievienoju kā izkstās iegūtā prece, dēļi gaiši un malas bez caurumiem! Ja pat oriģināli izskatās kā iepakojumā, kāpēc zālē tiek izlikta maldinoša informācija? Esmu kārtējo reizi vīlusies, iepriekš pievēru acis uz to, ka pasūtam vienu, papīro...
Optimus Mēbeles - Bojājums
Iegādājos dīvānu interneta veikalā Optimus mēbeles par 486 euro. Pēc izpakošanas atklāju ka dīvānam ir defekts (trūkst regulējamais ritenīts) . Pēc 2 mēnešu sarakstes, man paziņo ka detaļa atrodas kaut kādā veikalā. Jautāju, kas atvedīs un salabos, uz ko man atbildēja lai pats braucu pēc detaļas un pats arī laboju. Ideāla attieksme pret klientiem.
Optimus Mēbeles - Не обьективная оценка, не желание разобратся в ситуации
Добрый день. Принимаю во внимание указаные выше доводы с вашей стороны по эксплуатации кресел sg00019, но к вашему сведению, кресло использовалось в столовой комнате. В соответствии этикету и обстановке в столовой упомянутые веше нарушеня эксплуотации не приемлимы как с технической так и со стороны этикета. По этому, считаю инцидент случившеися в апреле этого года, во время приёма гостей, фабричным дефектом, так как использовалось только в случае приёма гостей. Экспертизу проведённую вами не...
Optimus Mēbeles - Maldināšana prece brāķēta
Vēlējos Jēkabpilī nopirkt viesistabai krēslus ēdamgaldam atradu sev tīkamos piegāju pie kases noformēt pirkumu kad samaksāju sāku domāt kāpēc tik liela summa, jautāju pārdevējam, ka nesakrīt Cena uz krēsliem ar samaksāto, pārdevējs atvainojas (pārdevējs savā vietā laipns saprotoš) ka kolēģis nav nomainījis Cenas kā izrādās akcija beigusies, tad jautājums ko veikalā dara 5 darbinieki? Samierinājos un paņēmām krēslus aizbraucot mājas atpakojot 2 krēsli braķēti atkal jābrauc jāved prece jāgaida...
Optimus Mēbeles - Krāpšana
Обманщики! В объявлении и на собеседовании говорят об одной сумме. По факту - подсовывают договор на МИНИМАЛКУ... При этом хотят, чтобы по первому звонку сорудник бежа л в магазин в ЗАКОННЫЙ ВЫХОДНОЙ. Плюс ещё пытаются кучу всяких ограничений и штрафов навязать. 56 часов в неделю за минималку - ха-ха! Даже договор подписывать не стал. Идут лесом такие лимонадники! Ни в коем случае не связывайтесь! Будете торговать бракованой мебелью по 9-10 часов в сутки за минимальную оплату.
Optimus Mēbeles - Ātri un efektīvi pakalpojumi
Es priecājos par savu izvēli iegādāties gultu no Optimums mēbelēm. Piegāde uz manu dzīvokli bija ātra, un gultu salika arī diezgan ātra laikā. Otimums mēbeles ne tikai nodrošina izcilu produktu, bet arī ātru un efektīvu pakalpojumu. Mani iepirkuma pieredze un jaunā gulta pārsniedza manus gaidījumus. Noteikti ieteiktu otimums mēbeles tiem, kas vēlas kombināciju no kvalitātes un ērtas pirkšanas pieredzes.
Optimus Mēbeles - Dienu pēc preces iegādes atsaka to samainīt
Iegādājos matraci. Vakarā pirms veikala slēgšanās to jau piegādāja. Izpakojot to, konstatēju, ka tas, diemžēl, nepas mūsu nopirktajā gultas rāmī. Nākamajā rītā zvanīju uz veikalu, lai lūgtu to samainīt, atbilde bija-mēs nemainam. Samierinājos un tanī brīdī, lai cik muļķīgi tas arī nebūtu, pat neienāca prātā, ka man bija tiesības 14 dienu laikā preci atgriezt.. Un darbinieki man tā vienkārši nedrīkstēja atteikt. Šobrīd matracis vēljoprojām stāv nelietots un iedziļinoties šinī visā, sākot...
Optimus Mēbeles - Bojājums
The worse furniture ever! Made from cheap materials! I bought sofa and after one month is not same! The staff in the shop are helpless, customer service is zero! I called to the shop explained the problem, they said they will come back to me... 2 weeks later I called again, because nobody come back to me. The problem still not solved! The worse shop and customer service I seen
Optimus Mēbeles - Slikts serviss
1. Atveda skapi ar trūkstošajām detaļām tā, mēnesi gaidījam trūkstošās detaļas. Skapis maksa 1439 eur, bet pēc kvalitātes izskatījas, kā letākais ķinas skapis. 2. Veikala darbinieki nezīn vispār neko, par preci neko nevar teikt, ne piegādes termiņus, ne kapēc Cenas atšķīras, stundu jāsež un jāgaidā kamēr noformē pasūtījumu. 3. Cenas veikalā vispār nesakrīt ar majaslapu, nevienam skapim.
Optimus Mēbeles - Bojājums
Iegādājāmies dīvānu 2022. Gada decembrī. Kāds dīvāns tika piegādāts konstatējām jau defektu (saplēsta eko āda, bet domājām ka ar šo defektu gan jau sadzīvosim) . Apstākļi bija tādi, ka dīvānu sākām lietot tikai pirms mēneša un konstatējām, ka ir saplēsta nevis tikai eco āda, bet pilnīgi visa galvenā konstrukcija. Tika nosūtīti visi pierādījumi uz to, ka defekts jau tika konstatēts piegādes dienā, bet uz to atbild - kādēļ nereaģējāt ātrāk. Šeit mēs negribējām liekas klapatas, bet protams, kad...
Optimus Mēbeles - Slikts serviss
Pazvanīju, lai vēlreiz noskaidrotu, vai nevar tomēr samainīt atvilknei vienu mazu detaļu, tālrunī pacēla sieviete, kura pat savu vārdu nenosauca, tā ka pat nezinu ar ko īsti runāju. Uzreiz uzbrūkošā tonī sāka runāt, es pat sākumā nevarēju neko pajautāt, jo viņa tikai runāja un runāja, uzbruka. Tad kad tiku pie vārda, tad viņa neatbildēja, kad pajautāju, kāpēc viņa uzreiz tik uzbrūkoši runā, jo es tikai vēlējos uzdot savu jautāju. Nekad vairs tur neko nepirkšu un citiem iesaku padomāt, vai nav labāk doties uz citu mēbeļu veikalu.
Optimus Mēbeles - Optimus Mēbeles/ Некачественный товар
Очень долгая доставка, на сайте написано 2- 5 рабочих дня. Через две недели написала письмо, с просьбой сообщить когда все же доставят столешницу. В ответе написали , что товар передан курьеру и прислали номер телефона курьера, с которым следует контактировать. Я подождала еще 3 дня и связалась с куртером . Через 2 дня столешница была доставлена. Но...У столешницы нет боковых кромок, а так же срезана полоска плёнки, которой покрыта столешница Фото прилагаю
Optimus Mēbeles - Piegade
Piegādes laiks darbadienas laikā nesakrīt ar saskaņoto 4 stundu intervālu ar piegādātāju. No sākumā bija noteikts viens laiks, vēlāk tila pārzvanīts un paziņots ka piegādes laiks tiek mainīts un piegāde notiks intervālā no 17:00-20:00, bet 20:00 nebija pat zvana no piegādātāja. Tikai pēc klienta zvana piegādātājam tika paziņots ka piegāde tomēr tiek pārcelta un būs līdz 21:00. un tas ir otrkārt-pirmoreiz vispār bija 30dienu kavējums!
Optimus Mēbeles - Slikts serviss
Ieteiktu optimus mēbelēm padomāt par savu personālu. Iepirkos Zemnieku iela 32. Apkalpoja paveca kundzīte tumšiem matiem un brillēm. Ļoti nelaipna un lūrēja uz manim bezmaz vai tā it ka - ko es te būtu atvilcies. Normāli sarunāties ari nemāk, paaugstina toni un ar naidu. Tik līdz klients ara pa durvīm Sakas nodirsana. Mana sieviņa netālu no kabineta durvim stāvēja un dzirdēja, ka viņa Saka ka viens klients esot stulbenis, kāds cits dalba**bs. Neiesaku iepirkties veikala, kura klientus nodirs un kad ir tik nelaipna attieksme.
Optimus Mēbeles - Slikts serviss, detaļu trūkums
Labdien, neiesaku uzņēmumu Optimus mēbeles. Bijām klātienē veikalā. Diemžēl īsi pirms darba laika beigām, bet tā kā atradām, kas mums iepatīkas uzreiz tā paša vakara ietvaros pieteicām vēlamo preci caur internetu. Saņēmām laicīgi 2 darba dienu laikā. Bet kad konstatējām kad mums trūkst 2 detaļas, kuras pat - ntajos furnitūru veikalos nevar iegādāties Rīgā esam vīlušies. Saprotam, ka veikala pārdevēji nav vainīgi, bet ja ir demo prece, nju lūdzu no turienes izsniedziet nepieciešamo mazo detaļu...
Optimus Mēbeles - Slikts serviss, iztrūkst detaļas
Labdien! Vēlos pabrīdināt pārejos. Caur internetveikalu iegādājos bērnu gultu. Piezvanīja pateica, ka palikusi tikai ekspozīcijas gulta apjautajos vai viss kārtība teica, ka jā, tāpēc ilgi nedomājot piekritu. Saņemot bērna gultu sāku likt visu kopā un izrādās, komplektā trūkst skrūves plus arī skrūvju knopkas ar ko nosedz skrūvi. Zvanot uz veikalu man pateica, ka precizēs info. Pārzvanīja (vīrietis) , skrūves it kā neesot paredzētas komplektā un tas darbinieks kas to gultu ir skrūvēji...
Optimus Mēbeles - Не выполняют обязательства
Сделал и оплатил заказ и доставку в интернет магазине. Обещали доставить в течении 2х месяцев, предварительно позвонив когда товар прибудет к ним от поставщика. В итоге никто так и не позвонил, несмотря на то что, как выяснилось позже, товар от поставщика они получили задолго до истечения срока и он просто лежал у них в магазине. По прошествии 2х месяцев сказали что с доставить в данный момент они не могут так как место доставки расположено слишком далеко и предложили ждать ещё неопределённый...