Šāds sabiedriskā transporta serviss ir nepieņemams un neatbilst pasažieru pārvadājumu kvalitātes prasībām. Regulāras autobusu kavēšanās, slikta tehniskā un higiēniskā stāvokļa transportlīdzekļi, kā arī nepietiekams reisu skaits būtiski ietekmē cilvēku ikdienas mobilitāti, īpaši tajos reģionos, kur alternatīvu pārvietošanās veidu praktiski nav.
Pēc Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma normām, pārvadātājam ir pienākums ievērot apstiprināto kustības grafiku un nodrošināt pasažieriem drošu...
Ja automazgātavā pēc pakalpojuma saņemšanas ir radīti auto bojājumi, uzņēmumam ir pienākums ievērot Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un nodrošināt godprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar PTAL 19. pantu, patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst solītajai kvalitātei un nerada zaudējumus. Ja uzņēmums nav nodrošinājis pietiekami drošu pakalpojumu, kas izraisījis kaitējumu automašīnai, Jums ir tiesības prasīt bojājumu atlīdzināšanu.
Turklāt Negodīgas komercprakses aizlieguma...
Ja Jūs vēlaties diskutēt par manu darbību, aicinu to darīt korektā un cieņpilnā formā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus, tai skaitā Civillikuma 2352.1 pantu par goda un cieņas aizskaršanu. Es nesniedzu apmaksātus juridiskos pakalpojumus šajā platformā, bet piedāvāju bezmaksas palīdzību cilvēkiem, kuri ir cietuši no krāpniecības un negodprātīgas rīcības.
Jūsu piezīmes par "meklēšanu šādās lapās" nav juridiski pamatotas un neatspoguļo reālo situāciju. Vietne Sudzibas.lv ir...
RAMONA, Jūsu publiskais apgalvojums ir juridiski nepamatots un var tikt kvalificēts kā neslavas celšana, kas ir civiltiesisks pārkāpums saskaņā ar Latvijas Republikas Civillikuma 2352.1 pantu. Nepatiesu un godu aizskarošu ziņu izplatīšana var radīt tiesiskas sekas, tostarp pienākumu atsaukt savus izteikumus un atlīdzināt nodarīto kaitējumu. Turklāt, ja šāds apgalvojums ir vērsts uz manu profesionālo darbību, tas var radīt reputācijas kaitējumu, par ko esmu tiesīgs prasīt morālo un materiālo...
Ja loterijas organizatori rīkojās negodprātīgi, selektīvi izmetot vai aizvietojot kuponus, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Atbilstoši šiem tiesību aktiem visiem dalībniekiem ir jābūt vienlīdzīgām iespējām laimēt, un organizatoriem jāievēro caurskatāmi un godīgi noteikumi.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), pievienojot...
Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam (PTAL) un Eiropas Savienības Direktīvai 2011/83/ES, ja prece neatbilst solītajam (piemēram, riepas ir vecākas nekā norādīts sludinājumā), patērētājam ir tiesības uz preces atgriešanu un pilnu naudas atmaksu. Šādā gadījumā arī preces atpakaļnosūtīšanas izdevumiem būtu jābūt pārdevēja atbildībai, ja vien viņš pats nav skaidri norādījis citādi līgumā vai preces aprakstā.
Ja EXE.LV piekrīt pieņemt riepas atpakaļ, ieteicams noskaidrot, vai viņi...
Šis jautājums neietilpst mūsu kompetencē, jo mēs sniedzam juridisko palīdzību un konsultācijas par patērētāju tiesībām, līgumiem un citām saistītām tēmām. Ja nepieciešama tehniska palīdzība ar rezerves riteņa uzstādīšanu, iesakām apskatīt automašīnas lietotāja rokasgrāmatu vai vērsties pie auto servisa speciālistiem. Ja ir kādi juridiski jautājumi saistībā ar preču atbilstību vai patērētāju tiesībām, droši varat vērsties pie mums!
Ja Jūs esat pasūtījis riepas ar konkrētu ražošanas gadu un pārdevējs piegādā vecāku preci, tas var tikt uzskatīts par maldinošu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Atbilstoši PTAL 19. pantam patērētājam ir tiesības saņemt preci atbilstoši noslēgtajam līgumam, un, ja prece neatbilst solītajam, Jums ir tiesības prasīt apmaiņu vai naudas atmaksu.
Turklāt Eiropas Savienības patērētāju aizsardzības norma...
Jūsu situācijā pastāv vairākas juridiskās iespējas aizstāvēt savas tiesības un panākt uzņēmuma atbildību par līgumsaistību nepildīšanu. Civillikuma 1587. pants nosaka, ka līgums uzliek saistības abām pusēm, un ja viena puse nepilda savas saistības, otrai pusei ir tiesības prasīt zaudējumu atlīdzību vai līgumā noteikto līgumsodu.
1. Līguma neizpilde un nekvalitatīvs darbs
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantu, pakalpojuma sniedzējam jāveic darbi kvalitatīvi un atbilstoši...
Jūsu aprakstītā situācija norāda uz iespējamu uzņēmuma atbildību par nodarītajiem miesas bojājumiem un materiālajiem zaudējumiem, ko nosaka Civillikuma 1635. pants – persona, kas ar savu darbību vai bezdarbību nodara kaitējumu citai personai, ir atbildīga par tā atlīdzināšanu.
Ja viesu nama teritorijā bija nepietiekami nodrošināta drošība, īpašnieks var būt atbildīgs par jūsu traumām un ārstēšanās izdevumiem saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 8. panta otro daļu, kas nosaka, ka...
Если у вас есть фактические доказательства мошенничества (договоры, платежные документы, переписка, показания свидетелей и др.), настоятельно рекомендуем обратиться в Государственную полицию Латвии (Valsts policija) с заявлением о возможном преступлении, предусмотренном статьёй 177 Уголовного закона Латвии (Krimināllikums) – мошенничество.
Дополнительно стоит обратиться в Рижскую думу и Потребительский центр защиты прав (PTAC), если речь идет о незаконном присвоении государственных средств...
Paldies par jūsu viedokli! Vēlamies uzsvērt, ka mūsu mērķis nav piedāvāt maksas pakalpojumu, bet sniegt juridisku palīdzību un ieteikumus, lai cilvēki varētu aizstāvēt savas tiesības. Mēs aicinām jebkuru vērsties pēc atbalsta, ja ir nepieciešama juridiska konsultācija, dokumentu sagatavošana vai vienkārši padoms, kā pareizi rīkoties konkrētajā situācijā.
Maldināšana un krāpšana diemžēl ir izplatīta problēma, un mūsu mērķis ir palīdzēt cilvēkiem saprast savas tiesības un likumā noteikto...
Šādā situācijā, kur CSDD darbinieka rīcības rezultātā tiek radīts kaitējums transportlīdzeklim un pastāv nepamatota attieksme, jums ir tiesības pieprasīt atbildību.
Ko darīt?
1.Rakstiska pretenzija CSDD vadībai – pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 55. pantu, jums ir tiesības prasīt skaidrojumu par CSDD darbinieka rīcību un pieprasīt zaudējumu atlīdzināšanu. Pretenzijā aprakstiet notikušo, pievienojiet foto/video (ja iespējams) un norādiet prasību atlīdzināt radušo...
Jūsu situācija ir ļoti nepatīkama un diemžēl nav retums, ka pasta sūtījumi tiek pazaudēti vai to izsekošana beidzas neskaidros apstākļos. Latvijas Pasta darbību regulē Pasta likums, kas nosaka, ka uzņēmumam ir jānodrošina sūtījumu izsekojamība un jāveic kompensācija par nozaudētiem sūtījumiem saskaņā ar starptautiskajiem un Latvijas normatīvajiem aktiem.
Ko darīt šajā situācijā?
1.Rakstiska pretenzija Latvijas Pastam – oficiāli pieprasiet skaidrojumu par nozaudēto sūtījumu un pieprasiet...
Saprotams, ka sliktas komunikācijas un klientu servisa trūkuma dēļ var rasties neapmierinātība, īpaši, ja uzņēmums pieprasa priekšapmaksu, bet pēc tam nav sasniedzams. Šāda rīcība var būt pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kas nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt skaidru un saprotamu informāciju par preces vai pakalpojuma piegādi. Ja uzņēmums nav izpildījis savas saistības, jums ir tiesības pieprasīt līguma izpildi vai naudas atgriešanu.
Ja uzņēmums ignorē klientus pēc...
Jūsu situācijā būtu jāizvērtē Elektronisko sakaru likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas. Elektronisko sakaru likuma 27. pants nosaka, ka operatoram ir jāsniedz patērētājiem skaidra un nepārprotama informācija par tarifiem, maksājumiem un līguma izmaiņām, kas nozīmē, ka jebkuras cenu izmaiņas jākomunicē savlaicīgi, dodot iespēju klientam pieņemt informētu lēmumu.
Ja neesat informēts par pakalpojuma cenas paaugstināšanu, šī situācija var būt uzskatāma par negodīgu komercpraksi...
Ja darba devējs nepilda solījumus un tā rezultātā esat palicis bez darba, ir vērts izvērtēt situāciju no Darba likuma skatpunkta. Latvijas Darba likuma 29. pants nosaka, ka darba devējam ir jāievēro godprātīga un taisnīga attieksme pret darbiniekiem, savukārt, 40. pants paredz, ka mutiska vienošanās par darba attiecībām nav pietiekama – nepieciešams rakstveida darba līgums.
Ja darba attiecības tika uzsāktas, bet bez oficiāla līguma vai solītie darba nosacījumi netika ievēroti, var vērstie...
Šāda situācija var liecināt par iespējamu krāpniecību vai vismaz par uzņēmuma neprofesionālu darbību, kas rada pamatotas bažas par patērētāju tiesību aizsardzību. Latvijas un Eiropas Savienības likumi aizsargā patērētājus šādos gadījumos, un jums ir vairākas iespējas rīkoties:
1.Pārbaudiet uzņēmuma juridisko informāciju – domēna nosaukums "h-ware.club" un mājaslapas trūkstošie kontakti rada aizdomas. Mēģiniet noskaidrot uzņēmuma oficiālo nosaukumu un reģistrācijas datus caur Lursoft, Firmas.lv...
Такая ситуация требует внимательного подхода, так как речь идёт о возможном повторном мошенничестве. В Латвии мошеннические схемы подпадают под действие Уголовного закона (Krimināllikums), статья 177 ("Мошенничество"). Если Дмитрий Фёдорин действительно находится под следствием и продолжает деятельность через новые фирмы, это может свидетельствовать о попытке обойти законные ограничения.
В подобных случаях рекомендуем:
1.Проверить юридическую информацию о SIA L.E.A. на сайте Lursoft или...
Такое качество обслуживания недопустимо, поскольку нарушает права потребителей, предусмотренные Директивой (ЕС) 2011/83 о правах потребителей, а также Законом о защите прав потребителей Латвии. Доставка не по адресу, задержки, вскрытие или пропажа посылок являются прямыми нарушениями Регламента (ЕС) № 2018/644 о трансграничных почтовых услугах. В данной ситуации у Вас есть законное право потребовать объяснение от Venipak и компенсацию за понесённые убытки. Рекомендуем:
1.Официально обратиться в...