Narvesen - Nekvalitatīvs ēdiens
Vakar 12: 20 nopirku 2 kebab plates (mix) ar vistas gaļu. Kas šobrīd ir akcijā par 4€.
Saldus lielajā narvesenā blakus hesburgeram.
Baltā mērce ļoti sliktas kvalitātes, liekas jau sabojājusies, frī likās ļoti negatavi.
Nerunājot par to - ēdot, atradās mats iekšā.
Apkalpošana ļoti jauka, bet ēdiens diemžēl nē.
Labdien!
No sirds atvainojamies par radušos situāciju! Veiksim atkārtotu darbinieku apmācību produktu pagatavošanā!
Lūdzam atrakstīt mums [email protected], lai varam atlīdzināt par konkrēto pirkumu.
Komentāri (2)
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pantu patērētājam ir tiesības saņemt drošu un kvalitatīvu pārtiku, kas atbilst līguma noteikumiem. Tāpat, atbilstoši Pārtikas aprites uzraudzības likumam un higiēnas prasībām, uzņēmumam ir jānodrošina, ka pārtika ir svaiga un nekaitīga patērētājiem. Ja pārtikā tiek atrasti svešķermeņi, piemēram, mati, un ir aizdomas par bojātu produktu lietošanu, patērētājam ir tiesības vērsties ar rakstisku sūdzību pie pakalpojuma sniedzēja un pieprasīt kompensāciju vai kvalitātes garantiju. Tāpat var vērsties Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD), kas var veikt pārtikas kvalitātes pārbaudi un lemt par iespējamām sankcijām pret uzņēmumu. Ieteicams saglabāt pirkuma čeku un, ja iespējams, pievienot vizuālus pierādījumus sūdzības izskatīšanai.
Šī tiešām nav vieta, kur izbaudīt kebaba plates... vilšanās vienmēr būs garantēta