220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju gāzes plīti 10.03 ar cerību uz norādīto "ātro piegādi" kura būs 14.03 un protams atkārtoti saskaros ar problēmu, ka par piegādes termiņu melo.14.03 sazinājos ar 220.lv info dienestu, kur apsolījās, ka 20.03 būs piegāde un protams datums pienācis un pasūtījuma nav, kā attaisnojums, ka piegādātājs nav piegādājis noteiktajā datumā. Saprotu, ka nav noliktavā tad kāpēc solīt ātro piegādi, ja preces jums nav. Esmu vīlusies un nekad vairs nesūtīšu no šī veikala un nevienam citam neieteiktu.
Komentāri (2)
Nu jau pavasaris, ola izcepsies arī uz palodzes
Šādā situācijā var būt pārkāptas patērētāju tiesības, jo Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 8. pants nosaka, ka pārdevējam ir pienākums piegādāt preci līgumā noteiktajā termiņā. Ja solītais termiņš nav ievērots, saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 par distances līgumu patērētājam ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai vienoties par citu risinājumu. Ja veikals atkārtoti sniedz nepatiesu informāciju par piegādes termiņiem, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu, un to var izvērtēt Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Lai aizstāvētu savas tiesības, iespējams iesniegt rakstisku pretenziju veikalam un, ja situācija netiek atrisināta, vērsties PTAC ar sūdzību.