Infinitas SIA - Bezgalīgi atlikti piegādes termiņi, beigās solot atdot naudu
04. februārī apmaksāju sporta pulksteni Garmin Vivomove Trend par €259.00. 5. februārī saņēmu SMS:
"Labdien, Jūsu pasūtījums Nr.88483 šobrīd nav pieejams, piegādēs laiks 1-3 nedēļas. Tiklīdz prece būs pieejama, mēs ar Jums sazināsimies. Jūsu Gpspro.lv"
Kad zvanīju pēc solītā termiņa, saņēmu solījumu, ka sūtījuma izsekošana saka, ka būs 4.martā.
3. martā saņēmu īsziņu: "Labdien! Vēlamies informēt, ka Jūsu pasūtījums 88483 kavējas un tiks piegādāts uz veikalu 14.03.2025. Atvainojamies par sagādātajam neērtībām. Jūsu Gpspro.lv".
19. martā uz manu zvanu acīmredzami daudzkārt atkārtotā mierā tekoši norunāja skriptu, ka precīzu termiņu pateikt nevarot, bet var atgriezt naudu, ja es neesot ar mieru gaidīt.
Daudzās sūdzības liecina par apzinātu un sistēmisku blēdību.
Komentāri (3)
Arī bagāts raud..
Latvijas normatīvie akti nosaka, ka tirgotājam ir pienākums izpildīt līgumu, tostarp ievērot solīto preces piegādes termiņu. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantu, ja prece nav piegādāta noteiktajā laikā, patērētājam ir tiesības pieprasīt piegādi saprātīgā papildu termiņā. Ja tirgotājs arī šo termiņu neievēro, pircējam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma un pieprasīt pilnu naudas atmaksu.
Tāpat šāda uzņēmuma prakse var tikt vērtēta kā negodīga komercprakse, kas ir aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Patērētājs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas uzrauga, lai uzņēmumi ievērotu godīgu darījumu praksi un neievilktu maksājumu atgriešanu bez pamatota iemesla.
Ņemot vērā pastāvīgās sūdzības par uzņēmuma darbību, ieteicams dokumentēt visu saziņu ar tirgotāju un, ja nepieciešams, vērsties tiesā, lai aizsargātu savas patērētāja tiesības.
Nosaukums atbilstošs - Infinitas piegādes termiņi :D