Netvision - Slikts serviss
Gribu parunāt par kompāniju "Netvision" (iepriekš zināma kā "Infonet"). Kopš tiek izmantoti šīs kompānijas pakalpojumi, pie interneta darbības traucējumiem jau bija pierasts, taču līdz šim vismaz vienmēr bija iespēja sazvanīt operatorus, kuri informēja par traucējumiem un spēja atbildēt uz jautājumiem par to, cik ilgi vēl nebūs pieejami viņu sniegtie pakalpojumi. Nu jau arī tas vairs nav iespējams. Piektdienas vakarā ap plkst.21:15 pēkšņi pazuda gan internets, gan televīzija. Zvanot uz telefona numuriem, kuriem, kā norādīts mājaslapā, būtu jāstrādā visu diennakti, visu laiku rāda aizņemtu signālu un neviens neatbild. Internets atgriezās pēc pusotras stundas, taču turpināja strādāt ar pārtraukumiem - 10 minūtes viss darbojas, pēc tam atkal pazūd, 20 minūtes darbojas, pēc tam atkal pazūd. Un tā visu laiku. Nu jau plkst. ir gandrīz 1:00 naktī, bet problēmas turpinās. Agrāk, ja bija ieplānoti kādi remontdarbi, par tiem tika paziņots e-pastā. Tāpat, ja bija radušās kādas tehniskas kļūmes, par to, zvanot uz norādītajiem numuriem, tika paziņots automātiskajā atbildētājā. Tagad - klusums. Uz telefona zvaniem neviens neatbild, tehniskā palīdzība nav sasniedzama, cilvēki piektdienas vakarā paliek bez interneta un televīzijas uz nenoteiktu laiku, jo nav iespējams ar kādu sazināties, lai uzzinātu, kas notiek. Bet, nedod Dievs, laikā nesamaksāsi rēķinu. Ir reiz gadījies kļūdīties un aizsūtīt par vienu eiro mazāk, kā jau pēc brīža sekoja vēstule ar draudiem, ka, ja šis viens eiro netiks samaksāts nākamajā mēnesī, tiksim iesniegti parādu piedziņai. Bet vai kāds dos atlaidi par to, ka piektdienas vakarā paliekam bez interneta un televīzijas, un neviens no viņu sludinātajiem "24/7" telefona numuriem neatbild? Vienkārši trūkst vārdu. Cūcība.
Pievienot komentāru