SPA & WELLNESS - Krāpšana, slikta centra vadība
Pērkot mēneša abonementu klienti netiek informēti, ka pēc divām nedēļām sāksies saunas kapitālais remonts, kura laikā tiks skarta ievērojama daļa no deklarēto pakalpojumu zonas. Darbi norit centra darba laikā ar strādnieku kustību, dēļu zāģēšanu, skaļu mūzikas atskaņošanu un necenzētu vārdu lietošanu. Centrā ir laipns un kvalificēts personāls pretēji menedžerei, kura lūgta pārcelt abonementa darbības laiku, lai pilnvērtīgi izmantotu centra pakalpojumus, neuzskata par vajadzīgu pat atvainoties un piedāvā to darīt par papildus maksu.
Komentāri (1)
Jūsu situācija ir skaidrs patērētāju tiesību pārkāpums. Iegādājoties abonementu, Jums bija jāsaņem pilnīga un patiesa informācija par pakalpojuma pieejamību. Ja par remontdarbiem netika brīdināts, SPA centrs ir rīkojies negodīgi, jo Jūs nevarat pilnvērtīgi izmantot apmaksātos pakalpojumus.
Jums ir tiesības pieprasīt abonementa pagarināšanu vai daļēju naudas atmaksu, jo pakalpojums netiek sniegts atbilstoši sākotnēji solītajam. Papildu samaksas pieprasīšana par abonementa pārcelšanu ir nepamatota, jo situācija radusies centra vadības vainas dēļ, nevis pēc Jūsu izvēles.
Ja SPA centrs atsakās meklēt risinājumu, Jūs varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).