www.sudzibas.lv Caffeine Slikts serviss

Caffeine - Slikts serviss

Kurš jauniešus apmāca attieksmi pret klientiem?
Pasūtīju savu dzērienu un gaidu. Viesmīles (krieviski runājušas) sajaukušas dzērienus- cita persona manu dzērienu noliek uz letes atpakaļ un paņem savu. Es teicu, ka, lai pārtaisa (loģiski), jo cita persona bija paņēmusi un es nezinu vai dzērusi jau. Uz ko man atbildeja ar pretīgu sejas izteiksmi “viņa viņu nedzēra”, paņemu dzerienu un šokā izgāju ārā, jo bija jāskrien un nebija laika strīdēties. Slikta pieredze. :/

01.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Caffeine Support Pārstāvja atbilde 03.03.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu komentāru.

Vai Jūs varētu, lūdzu, precizēt, par kuru Caffeine kafejnīcu runājat, lai mēs varētu nodot informāciju atbildīgajiem kolēģiem, kas parūpēsies, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos un pavadītais laiks Caffeine sagādātu tikai pozitīvas emocijas?

Papildināts Santa Lolate 25.03.2025

Vecrīgā, kur Galerija centrs

Komentāri (6)

Silbalodis 01.03.2025

Brīvā brīdī atgriezieties un izrisiniet konfliktu!

krāslavietiss 01.03.2025

Gaidīt to pašu klienti un šoreiz apgramstīt viņas trauku?

Sveiki!
Jūsu nepatīkamā pieredze Caffeine ir saprotama un pamatoti rada neapmierinātību. Klientam ir tiesības saņemt kvalitatīvu apkalpošanu un produktus, kas atbilst higiēnas un drošības standartiem. Ja pasūtījums tiek sajaukts un piesārņots, darbiniekiem tas ir jānomaina bez liekiem jautājumiem. Šāda attieksme no personāla nav pieņemama.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, lai vērstu uzmanību uz servisa kvalitāti un pieprasītu atbilstošu attieksmi pret klientiem. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības formulēšanā vai vēlaties uzzināt vairāk par savām patērētāja tiesībām, droši varat vērsties pēc palīdzības!

S Santa Lolate 01.03.2025

Es īsti neesmu cilvēks, kas veido konfliktus un takā pati esmu izmācījusies viesmīlības nozarē, zinu, ka šādās situācijas dzēriens tiek pārtaisīts. Lai kā arī bijis, šokā ka loģiskas lietas viesmīlis nezin.

krāslavietiss 02.03.2025

Pareizi jau Jūs sakat. Tas koments bija vairāk petušarai.

Good Intentions 02.03.2025

"Kurš jauniešus apmāca attieksmi pret klientiem?"

Neviens. Kaut ko, kaut kā, labi, ja izstāsta un iemet strādāt. Tā ir daudzās vietās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes