Virši-A - slikts serviss
šā gada 28 februāra pulksten 23:40 iebraucu kalngalos virši-a degvielas uzpildes stacijā kur pirms manis iebrauca vieglais automobīlis un aiz manis busiņš.vieglā automobīļa vadītājs uzpildijās un gandrīz vienlaicīgi gribēju es arī uzsākt uzpildi bet stacijas operatore Teiksma (uzvārdu viņa atteicās nosaukt) paverot stacijas durvis jautāja cik daudz es gribu pildīt jo viņai esot jāizsit atskaites pusnakti.es atbildēju ka gribu uzpildīt dīzeļdegvielu par 50 euro.uz ko viņa teica ka pulkstens esot bez desmit pusnakts un es nepaspēšot samaksāt lai gaidot 20 min un tad pildoties.mums radāskonflikts pēc kura es iesēdos savā automašīnā wv touareg vn NL7121 un paskatoties pulkstenī tas rādija 23:46.es iegāju uzpildes stacijā un to pateicu operatorei uz ko viņa atbildēja ka es nepaspēšot un ir jāgaida,es pateicu ka es eju pildīties un aizgāju mpie sūkņa,paņemot pistoli konstatēju ka sūknis ir atslēgts un uzpilde nenotiek.iegāju stacijā pieprasot sūdzību grāmatu ko viņa nevarēja man izsniegt.viņa sazvanija vadītāju kas pateica lai rakstu mājaslapā.pēc pusnakts kad sūknis atsāka darbu es uzpildijos un uzņēmu laiku cik mana uzpilde aizņems.tas aizņēma apmēram pusotru minūti.bet deļ profesionālās operatores es pazaudēju pusstundu.gribētos saprast vai jums ir ļoti nepieciešami šādi darbinieki?bet varbūt jums klienti ir tukša vieta.gribētos zināt jūsu nostāju šajā jautājumāns telefons 26385491.
Komentāri (1)
Teiksmains vārds - Teiksma. Un galvenais - rets