www.sudzibas.lv Itella slikts serviss

Itella - slikts serviss

Ar šo firmu gandrīz vienmēr problēmas... šogad jauns piegādes veids, neskatoties uz pakas svaru un norādīto piegādes adresi, paku iemet pakomātā un kantoris melo, ka nosūtītājs tā norādījis.
Kantordarbnieki- NEVAJAG MELOT, un man ir tiesības saņemt pakalpojumu adresē, kura norādīta uz pakas un, kuru norādījis sūtītājs! Izlasiet arī paši savus noteikumus, kas izlasaāmi itella mājas lapā.

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 28.02.2025

SmartPosti SIA vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām saņemot sūtījumu.
Sniedzam Jums paskaidrojumu, ka, pasūtot preces no ārzemju interneta veikaliem paku piegāde notiek pēc nosūtītāja izvēlēta piegādes veida, kas Jūsu gadījumā bija piegāde uz SmartPosti pakomātu.
Līdz ar to, kaut arī Jūs norādījāt savu mājas adresi, paka vēl pirms tās saņemšanas Latvijā, tiek iešķirota piegādei uz kādu no tuvākajiem, brīvajiem SmartPosti pakomātiem. Šķirošanas procesā tiek ņemta vērā informācija, par sūtījuma svaru, izmēru, atbilstoši, lai piegādātu uz SmartPosti pakomātu.
Vēlot brīnišķīgu dienu, SmartPosti.

P

Komentāri (2)

K Kristīn_r 27.02.2025

Tieši šī pate problēma ar šo kantori, izskatās, ka pirms kāda pasūtījuma veikšanas konkrēti jānoskaidro vai pārdevējs sadarbojas ar Ittela, Smartposti un jaatsakās no pirkuma veikšanas ja tā, ja vien negribas kārtējo laimes spēli ar kur šoreiz iesviesta paciņa.

Labdien!
Jums ir tiesības saņemt sūtījumu tieši tajā adresē, kuru norādījis nosūtītājs, ja vien nav skaidri atrunāti citi nosacījumi. Ja uz pakas ir norādīta piegāde uz mājas adresi, bet tā tomēr tika novirzīta uz pakomātu, tad tas var būt uzņēmuma iekšējās loģistikas kļūdas vai līguma noteikumu interpretācijas jautājums.
Ja SmartPosti atsaucas uz nosūtītāja izvēlēto piegādes veidu, Jūs varat vērsties pie nosūtītāja un noskaidrot, kāds tieši piegādes veids tika norādīts pasūtīšanas brīdī. Ja nosūtītājs ir norādījis piegādi uz mājas adresi, bet Itella to nav ievērojusi, Jums ir tiesības pieprasīt paskaidrojumu un sūtījuma nogādāšanu norādītajā adresē.
Ja problēma atkārtojas un uzņēmums nesniedz adekvātu risinājumu, Jūs varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), kas izskatīs lietu un, ja nepieciešams, palīdzēs aizsargāt Jūsu tiesības.

Ja Jums nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā vai papildu juridisks skaidrojums, droši vērsieties!

Ar cieņu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes