IRVE - Briesmīga attieksme
Ienesu jaku ar lūgumu notīrīt no ielas netīrumiem.
Briesmīga attieksme pret cilvēku, darbinieki nezin cik naudas ņemt par pakalpojumu, katrs runā savu cenu, kliedz, neprot paskaidrot kāpēc un par ko paaugstināta Cena.
Neieteicu, nevajag bojāt savu nervu sistēmu.
Labdien!
Lai komentētu šo sūdzību, lūdzam dalīties ar konkrētāku informāciju par pieņemšanas punktu, kur šādu situāciju piedzīvojāt un par laiku, kad tas notika.
Tad varēsim izmeklēt lietas apstākļus, pārrunāt situāciju ar pieņēmēju un uzlabot servisu.
Papildus info lūdzam sūtīt uz e-pastu : [email protected].
Komentāri (2)
Var iziet pa lietu pastaigāt - nebūs jāmaksā..
Situācija, kad klientam nav skaidri pakalpojuma nosacījumi un cena mainās atkarībā no darbinieka, ir nepieļaujama un pārkāpj Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 4. panta pirmās daļas prasību par skaidru, saprotamu un pilnīgu informāciju. Katram uzņēmumam, kas sniedz maksas pakalpojumus, ir pienākums iepriekš sniegt klientam precīzu informāciju par izmaksām un paskaidrot cenas veidošanās pamatu.
Brīdinājums par paaugstinātu cenu bez pamatojuma un atšķirīga darbinieku attieksme var tikt vērtēta arī kā negodīga komercprakse, kas aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Turklāt darbinieku uzvedība – kliegšana, nespēja paskaidrot cenu un neprofesionāla komunikācija – ir ne tikai neētiska, bet arī kaitē uzņēmuma reputācijai.
Šādā gadījumā klientam ir tiesības: – pieprasīt čeku vai cenu izdruku ar konkrētu pamatojumu; – vērsties ar rakstisku sūdzību pie uzņēmuma vadības; – ja netiek saņemta atbilde vai risinājums, sūdzību var iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC).
Nav pieļaujams, ka pakalpojuma izmaksas tiek noteiktas pēc izjūtas vai subjektīvas darbinieka attieksmes. Uzņēmumam ir jānodrošina vienoti, pārredzami noteikumi un cieņpilna attieksme pret klientu. Un ja tas netiek ievērots – klientam ir pilnas tiesības to publiski norādīt.