www.sudzibas.lv Remseriss Nekvalitatīvs pakalpojums

Remseriss - Nekvalitatīvs pakalpojums

Pusgadu pēc ūdens skaitītāja maiņas sāka tecēt skaitītāja pievienojuma vieta (Amerikankas savienojums) , par ko ar pretenziju vērsos pie SIA Remserviss. Uzstādītāja dispečera un arī t. S. "meistara" izpratne par atbildību / garantiju par veikto darbu - ja skaitītājs nomainīts un noplūde nav novērojama, tad darbs izdarīts kvalitatīvi. Ja sāk tecēt pēc meistara aiziešanas, tā vairs nav meistara vaina. Viss, kas notiek pēc "meistara" aiziešanas, ir klienta atbildība. Saņēmu pārmetumu, ka es / klients pats ar kaut ko esmu iesitis pa skaitītāju, kas tālāk izraisījis savienojuma izkustēšanos un ūdens noplūdi. Arguments, ka noplūdes dienā neviens tuvumā nav bijis skaitītājam, lai kaut ko sabojātu, nestrādā, jo izrādās, ka ūdens noplūde slikti pievilktas blīves dēļ ar laika nobīdi rasties nevar, bet noplūde ar laika nobīdi pēc skaitītāja "traumēšanas" tomēr var notikt. Par atbildību par radītajiem bojājumiem, zaudējumiem par kavētu darba dienu un tml. Nav izpratnes. Par patērētāju tiesībām un saviem pienākumiem / atbildību vispār atsakās kaut ko uzklausīt, t. Sk. Komunikācija latviski vismaz 3 personām, kuras bija iesaistītas saziņā konkrētajā problēmsituācijā, bija ļoti apgrūtinoša (neproduktīva) vai pat neiespējama.

M

Komentāri (1)

Jūsu aprakstītā situācija ar SIA “Remserviss” liecina par iespējamu garantijas saistību nepildīšanu un patērētāju tiesību pārkāpumu. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu pakalpojuma sniedzējam ir pienākums nodrošināt, lai darbs tiktu veikts atbilstoši līgumam un normatīvajiem aktiem, tai skaitā kvalitatīvi un ar pienācīgu rūpību. Ja pēc uzstādīšanas saprātīgā laikā rodas noplūde, tas var būt uzskatāms par pakalpojuma nekvalitatīvu izpildi, uz kuru attiecas garantija vai atbildība par trūkumiem.
Ja “meistars” vai dispečeri atsakās pieņemt atbildību un bez pierādījumiem apgalvo, ka noplūdi izraisījis klients, šāda attieksme nav tiesiski pamatota. Pakalpojuma sniedzējam ir pienākums pierādīt, ka bojājums radies klienta vainas dēļ, nevis darba kvalitātes vai materiālu nepilnību dēļ. Turklāt, ja pēc uzstādīšanas noplūde parādās ar laika nobīdi, tas var būt norāde uz nekvalitatīvu montāžu vai kļūdām savienojuma nostiprināšanā.
Ņemot vērā iepriekš minēto, Jums ir tiesības: – pieprasīt bezmaksas defekta novēršanu vai samērīgu atlīdzību; – vērsties ar rakstisku sūdzību pie uzņēmuma vadības; – ja pretenzija netiek izskatīta vai noraidīta nepamatoti, iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC).

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes