www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

15.02.2025. Veicu pasūtījumu - datorgalds (77€) . Pasūtījums nr. 35885566

aplikācijā uzrāda, ka apstiprināts, viss ok, gaidu.
Esmu pacietīga..
06.03.2025. Rakstu, ka mana pacietība nav bezgalīga, vai varētu man beidzot piegādāt galdu, par kuru esmu samaksāJusi... Atbild, ka būs 17.03.2025.
Gaidu...
18.03.2025. Rakstu - kukū, galda nav! Neatbild!
25.03.2025. Rakstu - galda nav! Neatbild!

Un es taču esmu, kā viņi tur sauc, vip klients! Wow, man nu gan ir paveicies!

Esmu šokā par šadu uzņēmumu esamību! Tā ir "oficiāla naudas izkrāpšana"! Pat, ja atteikšos no pasūtījuma, man taču atgriezīs tikai preces vērtību, bet kur paliks piegādes izmaksas par piegādi kas nav notikusi? (~11€) ! Jebkurā gadījumā esmu zaudēJusi!

Kur skatās atbildīgās iestādes? ! Ko viņi kontrolē, kādus uzņēmumus soda vai ver ciet? Ja jau šie strādā gadiem un gadiem krāpj cilvēkus!?

26.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 27.03.2025

Sveiki!
Atvainojamies par nepatīkamo iepirkšanās pieredzi. Esam izskatījuši situāciju ar Jūsu veikto pasūtījumu un tas tika atcelts, jo sākotnēji kavējot preces piegādes apstiprināšanu, esam saņēmuši informāciju, ka prece, diemžēl, piegādātājam nav pieejama. Par preces piegādes kavējumiem un pēc tam par pasūtījuma atcelšanu esam ar Jums sazinājušies, nosūtot e-pasta vēstules 07.03.2025., (atbilde uz 04.03.25. saņemto vēstuli), 26.03.2025. (atbilde uz 25.03.2025.saņemto vēstuli). No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Papildināts Jana BB 5 st atpakaļ

Paldies! Esmu saņēmusi samaksāto naudu pilnā apmērā.
Bet šo visu varēja nokārtot jau daudz ātrāk, nevis pēc tam,kā gaidīju vairāk kā mēnesi,regulāri "izlūdzoties" info par savu preci...

J

Komentāri (2)

Šāds gadījums parāda patērētāja tiesību būtisku pārkāpumu, jo pirkuma līgums, kas noslēgts, samaksājot par preci, uzliek pārdevējam pienākumu izpildīt pasūtījumu līgumā noteiktajā termiņā. Ja prece netiek piegādāta un klients atkārtoti netiek informēts, tas ir vērtējams kā līguma neizpilde, ko regulē Civillikuma 1587. pants, un vienlaikus arī kā klienta tiesību ignorēšana saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 5. pantu. Piegādes maksas neatgriešana par faktiski nesniegtu pakalpojumu arī nav pamatota – saskaņā ar Saistību tiesību principiem, patērētājam ir tiesības atgūt visu samaksāto summu, tostarp arī par piegādi, ja pakalpojums nav izpildīts. Jūs varat rakstiski pieprasīt gan preces, gan piegādes izmaksu atmaksu, un, ja atbildes nav vai tiek ignorēta, jums ir tiesības vērsties PTAC, kā arī savā bankā, ja maksājums veikts ar karti – izmantojot chargeback iespēju. Situācija, kur klients pēc samaksas tiek ignorēts un apzināti netiek veikta piegāde, ir nepieņemama un juridiski apstrīdama, un to nedrīkst atstāt bez reakcijas.

A Armands Kravalis 26.03.2025

Viņiem jau adrese uzrādās Maskavas 257 , tad nu var secināt, cik ''moderns sia'' , bet tas ir viens no lēnākajiem un nezinošākajiem kantoriem, paskaties cik sūdzību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes