Mana vīramāte ārstējās neatliekamās kardioloğijas nodaļā mēnesi, dažu darbinieku attieksme bija ļoti pretīga, daži sanitāri, medmāsa attiecās pret vīramāti slikti, aizvainoja. Viens sanitārs pat atļāvās pajokot, ar ko gandrīz līdz sirds lēkmei noveda vīramāti, kā arī secinājām ka mana vīramāte nebija vienīgā. Kā arī nepilda savus pienākumus korekti, nezin dientoloğijas pamatus vispār.
10.11.2023 atbraucu ar covid19. Bija grūti elpot un nepieciešama medicīnas palīdzība. Saturacija man bija 93% (norma 95-100) . Atnāca ārsts (rezidents) un pateica ka man tūlīt atnesis skābekli paelpot. Medmāsas neizpildīja šo un es cenšos pati elpot. Man ir slikti paredzētas vēnas un medmāsa nevarēja ielikt rozu katetru. Pasauca citu medmāsu kurai ir lielāks stāžs. Neviena no medmāsām nevilka halātu un bahilus, ka vajag pareizi. Atnāca masa un paprasīja man ievilkt masku, bet man bija grūti...
67041000 neatliekamās medicīnas un pacientu uzņemšanas klīnika.
Mājā pazuda cilvēks. Apbraukāju visas slimnīcas, jo prakse rāda, ka zvanīt nav jēgas. Tur pateica, ka neesot tāda cilvēka. Nākamā dienā sazvanīju, arī apliecināja, ka nav.
Caur citiem kanāliem uzzināju, slimnieks bija 6 neiroloģiskajā nodaļā. Vēlāk pārvesta uz Siguldas slimnīcu. 26 jūlijā ievietota rehabilitācijas nodaļā, un 27 datumā mira.
Vai tiešām bija grūti uzzināt, kas noticis ar cilvēku? Iespējams, ka pat radinieki nav informēti!
Manam vīram pirms gada bija 2x operācija 12pirkstu zarnai čūla plīsa 2x tagad kad sāk dzīt rēta konstatējam ka ir kuņģis nepareizi izoperēts kuņģim ir jābūt zemāk nekā manam vīram tagad pēc operācijas. Ļoti bieži sāk sāpēt tā ka knapi var izturēt tās tāpec un nākas saukt ātro palīdzību kuri arī konstatēja tieši to pašu ko mēs ka kuņģis ir uz augšu uztaisīts nevis kā viņam vajadzētu būt. Aizmirsu pieminēt manu vīru operēja 10. Ķirurģijas nodaļā.
Noteikti neieteiktu acu ārsti Viktoriju Maļuginu. Griezos pie viņas Lielvārdes 68, 17.03.2023. uz akūto pieņemšanu. Pēc tam gandrīz paliku bez acīm! Izrakstīja zāles par 48 eiro! Vienas palīdzēja, bet kuras bija jāpilina tikai 1x vakarā, gandrīz izēda abas acis! GANFORT zāles dod tikai speciālos gadījumos, pēc tam uzzināju. Kauns dakterei Viktorijai Maļuginai ,kas izraksta zāles, lai uzturētu farmāciju, neizlasot kādas sekas var būt no tādām! Informēšu arī citus, lai nenonāk tādā situācijā! Un protams vizīti atteikšu, jo tādai iestādei jāmet līkums..
90 gadīgu cilvēku NMPD ieveda Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca (RAKUS) stacionārā Gaiļezers ar aizdomām par insultu dēļ galvas sāpēm un reiboni, kas bija vairākas stundas pirms. Pacients bija apmierināts ar ārsta attieksmi neatliekamajā nodaļā.
Bet tālāk slimnīcā tika nosūtīts uz kardioloģijas-aritmoloģijas nodaļu, kurā ārste Svetlana Putne galējā izrakstā norādīja, ka 'insults - neprecizēts, vai asins izplūdums vai infarkts'.
Pacientiei netika veikta nekāda galvas smadzeņu...
Ļoti nievājoša attieksme tika saņemta no Inta Ūdra puses.
Visu vizītes laiku ārsts smīn, tikpat kā neuzdod jautājumus, kas vedinātu izprast problēmu. Ārsts kategorizēja visas problēmas kā palielināta svara, bet nebija pat runājams, ka problēmas ir bijušas vēl pirms pieņemšanās svarā. Vizītes laikā neveica nekādus reālus pierakstus, neieteica, kā risināt problēmas. Vizīte beidzās ar ārsta rekomendāciju aiziet pie neirologa, endokrinologa, un ja jau stress ir problēma? Tad nestresot.
Nekad nav...
Ātrā palīdzība atveda mani uz ginekoloģijas nodalu dēl spontāna aborta un stipras asiņošanās.
Pieņēma mani dežūrārste sieviete (blondi mati, neatceros kā sauca) un viņas palīdze vai praktikante. Sākumā palīdze daudz reizes mēģināja ielikt spoguli dzemdē bet tai neizdevās un to izdarīja ārsts kura iztīrīja dzemdi bez anestēzijas izmantojot instrumentu un arī roku ieliekot iekšā izņēma ārā atliekas. Kad es sāku grūti elpot un teicu ka sāp, viņa rājās un teica ko tu dari, nedari tā, es taču neko...
Linezera ielā 3, Rīgā infektoloģijas centra teritorijā. Apsardze, kuru pienākums nodrošināt teritorijas apgaidu ik noteiktajā laika, savu pienākumu neveic atbilstoši noslēgta līguma nosacījumiem.
Respekt. Īvi apsardzes pienākums veikt teritorijas apgaitu un kā apliecinājums tam atzīmēties noteiktajās vietas izmantojot Nfc kontakt mehānismu.
Vēršu jūsu uzmanību, ka apsardzes primārais pienākums veikt apgaitu ar mērķi veikt vizuālo teritorijas novērošanu, nevis reģistrēt savu vizīti nfc...
Mans tēvs, Visvaldis Uļjanskis tika aizvests ar ātro palīdzību 27.12.2021. Pl.4 no rīta uz austrumu klīnisko universitātes slimnīcu, kur nokļuva 1. Nodaļā.04.01.2022. G. Tika atklāts covid-19, tātad viņš ir inficējies savā palātā. 11.01.22. G. Tēvs tika pārvests uz 86. Nodaļu, savukārt 18.01.22. G. Tika atvests atpakaļ uz 1. Nodaļu.21.01.22. G. Tēvs tika izrakstīts no slimnīcas. Atbraucot uz slimnīcu, sanitārs atveda manu tēvu bez ziemas jakas un cepures. Kad prasīju kur ir viņa virsdrēbe...
Neadvekata attieksme neiroloģijas nodala pret pacientu.
Veicu Eeg 24h pārbaudi ārsts kas skatās tajās kameras ko daru kliedz tu nedari tā un tā es gribu iet uz toleti ārstē nobļāvās kur vilksies tagad nau laiks iet uz wc. Gribēju pēc kada laiciņa pajautāt vai var paskatīties tv tajā palāta bija šī uzbļauj ne kaza nedrīkst beigas palika slikti šī pieskrēja un Saka pakraties pakraties kaza paries jautāju lai iedod man zāles ne nedošu jo man nopietna tā slimība ir. Atjēdzos sniedzos pēc zālēm šī man pa roku iesita kas būs kaza teica nedrīkst.
Mamma šajā paliatīvajā nodaļā iestājās kā vesels, fizisku darbu strādājošs cilvēks, labi izskatījās. Bet nedēļas laikā viņu noindēja un man vairs nav mammītes, dārgākā cilvēka pasaulē.
Onkoloģijas ārstēšana arī gāja uz labo pusi. Mocīja vemšana.
Bet māsiņas viņu sazāļoja, lai tikai gulētu. Špricēja un špricēja miega un apdullinošas zāles. Dienu vēlāk mammai bija jau grūtības parunāt. Teica, ka visu laiku nāk miegs, bet nezin kāpēc.
Tad ar māsu katru dienu zvanījām māsiņām, lai zinātu kā...
13.07.2020 plkst. 14: 00 man bija pieraksts pie dakteres onkoloģes Tatjanas Smirnovas, kas beidzas diemžēl vēl nesākoties. Situācija tāda, ka diemžēl ierados ar 15 min. Nokavēšanos, daktere pasaucot kabinetā ļoti nelaipnā tonī/bļaujošā uzreiz sāka man uzbrukuši pārmest par kavējumu, protams atvainojos uz teicu, ka braucu ar sabiedrisko transportu kuram sanāca kavēšanās, tāpēc nokavēju neļaujot turpināt, pārtrauca mani ar tekstu man neinteresē kā brauci ar sabiedrisko, vajadzēja braukt ātrāk...
Vīrietim bija uzpampusi kakls, ir bijis redzams plašs kakla un galvas ādas iekaisums ar strutām zem ādas rādiusā ar 20 cm (no ārpuses uz ādas) . Mēģinājām zvanīt un pierakstīties slimnīcās standarta kārtā. Sanāca nākamajā dienā tikt pie ārsta - dermatologa Veselības cents 4, skanstes ielā 50. Ārsts pēc apskates teica steidzamā kārtā griezties neatliekamajā pieņemšanā Biķerniekos, izrakstīja antibiotikas, jo iekaisums jau ir bijis vēl
lielāks, sāpīgs un ar lielu strutu daudzumu. Nekavējotie...
Biju pieteikusies uz tautā tā saucamo kobru ar narkozi. Ar narkozi jo ir pastiprināti vemšanas refleksi. Zvanot pieteicos uz izmeklējumu ar narkozi... Pienāk izmeklējuma diena, reģistratūrā pārvaicāju vai man būs ar narkozi atbilde sekokoja - jā... Ok dodos tālāk pienāk mana kārta, māsiņa mani gatavo procedūrai jautā vai ar miedziņu, atbildu ka jā, jo savādāk nespēšu iziet to procedūru, pēkšņi ienāk daktere pasaka ka citā kabinetā būšot ērtāk un mēs pārvietojamies... Nu ok... Atguļos, man kaklā...
Сегодня была свидетелем грубого обращения dr. Elza Rāte с бабушкой-пациенткой. Пациентка приехала на консультацию из латгальской провинции. Выглядела очень уставший и болезненной. Она плохо разговаривала по - латышски и плохо слышала. Даже сквозь дверь было слышно, как dr. Elza rāte на очень повышенном тоне ругала старушку за незнание государственного языка. Выйдя из кабинета, старушка приняла успокоительное лекарство и рассказала о том, что dr. Elza rāte не согласилась позвать её дочь для...
Darbiniekiem laboratorija caur skrienama seta/apspriežu istaba/vieta kur satikties un pasmieties ar kolēģiem bet neviens nepievērs uzmanību darbam un pēc sistēmas ar numuriņiem nestrāda, neviens pusstundu nemaz netaisījās izsaukt pēc numuriņa. Ja neielauzīsies kabineta un nesāksi lugties tad neviens tev nemaz nepievērsis uzmanību. Pilnīga neciena pret darbu un pacienta laiku. Absolūti bezjēdzīgs personāls.
Ap 22.15 devos laukā no Acu traumpunkta, dodoties pa slimnīcas teritoriju mans tālrunis izslēdzās un palūdzu apsargam vai viņš atļautu uzlādēt, lai es varu izsaukt taksometru.
Turpmākās 10-15 minūtes no apsarga kurš iepazīstināja ar sevi kā Vasju bija piepildītas ar nepiedienīgiem piedāvājumiem. Nepatīkamiem komentāriem par to, kāda es izskatos zem drēbēm. Par to cik viņš ir labs gultā.
Ar šausmām gaidīju kad mans tālrunis ieslēgsies lai ātrāk tiktu projām.
Cilvēka nereaģēja uz lūgumiem nedz...
Labdien! Vēlos teikt milzīgu paldies 7nodaļas ( Neiroloģija) ārstiem, māsiņām, sanitāriem un visiem pārējiem, kas rūpējas par pacientu veselības stāvokli. Darbs ir nenovērtējams un personāls lielisks! Lai Jums veicas it visā! Paldies!
Ar cieņu: Līga Kotāne
Vēlējos , zvanot uz norādītajiem tālruņiem, sazvanīt dienas stacionāru un uzzināt izmaksas, lai paziņotu apdrošinātājfirmai ERGO, vai viņi man segs izdevumus par manu ārstēšanu, kā arī pieteikties dienas stacionārā, jo mājas lapā esošā informācija nav pilnīga, kas ietilpst EUR 32 maksā Zvanot uz norādītajiem numuriem, neviens klausuli neceļ, pēc 5tās reizes atbildēja sieviete, lai zvanu uz otru numuru, zvanīju 9reizes un tā arī nesazvanīju, Tad man ir jautājums, kādēļ slimnīcai vajag uzturēt...