Skuvekļi - Slikts serviss
Vakar nopirku preci, kurai uz Cenas bija noradīts 3.59eur, pie kases nepamanot ka Cena ir pāri 8eur, samaksāju. Pusstundu pec preces nopirkšanās izdomāju, ka Iešu tomēr atdot preci. Piegāju pie pārdevējas un pateicu ka vēlos atdot preci. Viņa ar neapmierinātu seju aizmet kaut kādu papīru un pasauc otru kasieri, kas atnākot pasaka ka prece nav brāķis un ka to nevar atgriezt un dabūt naudu atpakaļ. Piedāvāja apmainīt preci pēc tādu pasu cenu vai mazāku/lielāku. Nesaprotu, ka var tikko nopirktu preci neņemt atpakaļ, ja cilvēks vienkārši to nevēlas, vai ir pārdomājis. Par sito atgadījumu pastāstīju cilvēkam kas ir nesen strādājis drogas un beigas sanāk, ka tiku pačakarēta, jo bija apjukums, par to, ka naudu par tikko iegādātu preci neatgriez atpakaļ.
Komentāri (5)
Nezinu, ko līdz galam nepasaki, bet man bija tāda pati situācija, tikai ar zobu birstes uzgaļiem, cena pie preces bija cita un kasē cita, pasteidzos ar samaksāšanu.
Kad pamanīju - pieprasīju naudas atgriešanu un atgrieza.
Nevar tač atdot preci ja pēkšņi esi to izdomājis :D patu vainīga ka nezini ko gribi :))
šī sūdzība nav sakarīga, uzraksti veikalu vismaz un kur atrodās, savādāk tu tērē laiku.
Patīk šie neizlēmīgie cilvēki. Pieļauju, ka cena bija citam.
Jūsu aprakstītā situācija liecina par iespējamu maldinošu komercpraksi, ja uz preces plaukta bija norādīta cena 3,59 EUR, bet pie kases tika iekasēta cita – vairāk nekā 8 EUR. Saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu tirgotājam ir pienākums nodrošināt patērētājam skaidru, precīzu un nepārprotamu informāciju par cenu, un, ja norādītā cena nesakrīt ar to, kas tiek prasīta pie kases, šī atšķirība var tikt uzskatīta par patērētāja maldināšanu. Tajā pašā laikā jāņem vērā, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Civillikumu pircējam nav likumīgu tiesību atgriezt klātienē iegādātu preci tikai tāpēc, ka ir pārdomājis, ja prece nav bojāta vai neatbilst līgumam. Tātad atteikšanās no naudas atmaksas pati par sevi nav pārkāpums, taču nepilnīgi norādīta cena uz plaukta gan var būt. Šādā gadījumā iesakām iesniegt rakstisku pretenziju veikalam, pievienojot maksājuma čeku un, ja iespējams, fotogrāfiju ar cenu plauktā. Ja veikals atsakās risināt jautājumu, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kurš ir kompetents izvērtēt negodīgas prakses gadījumus.