Maxima - Slikts serviss, cenu neatbilstība pie kases
Vēlējos šodien maximā nopirkt kupātus, kuru cena uz papīra ir 1.5€, pie kases cena jau ir 3€.
Pasaucu darbinieku, pārbaudīja cenu un teica, ka neko nevar padarīt un jautāja vai pirkšu par kasē norādīto summu.
Es nesaprotu kāpēc pircējiem ir jācieš no tā, ka darbinieki nedara pareizi savu darbu. Šī nav pirmā reize kad cena neatbilst norādītajai cenai. Citos veikalos piedāvā to cenu kura ir norādīta uz papīra nevis pie kases.
Esmu jau kuro reizi vīlusies maximas uzņēmumā.
Komentāri (5)
Uzņēmums ekonomē uz darbinieku algām. Darbiniekuun darba stundu skaits ir katastrofāli samazināts visos tirdzniecības tīklos. To ko agrāk darīja 2 vai 3 cilvēki, tagad to dara 1. Pie labàkās sirdsapziņas nevar paspēt izdarīt visu, kas ir jāizdara. Protams, ir pāris apzinīgo cilvēciņu, kas paliek pēc darba laika beigām un strādā bez maksas,bet viņu ir ļoti maz. Savukārt direktoru skaits nesamazinās un darba laiks viņiem vienīgajiem ir pilna likme, kamēr melnā darbiņa veicējiem knapi 120-130 stundas mēnesī 😅.
Kamēr darbinieki paši necelsies kājās un nepieprasīs normālus darba apstākļus, tikmēr nekas nemainīsies.
Arī pēc šīs sūdzības kāds darbinieks dabūs brāzienu, ka nepalika pēc sava darba laika beigām un nepārbaudīja cenas. Tikai neviens jau neko neteiks, ka par to neviens nemaksā.
Kamēr prece no plaukta nonāk līdz kasei, cena divkāršojusies! 😳
Labdien!
Jums kā pircējam ir tiesības iegādāties preci par cenu, kas ir norādīta pie produkta plaukta. Ja pie kases tiek pieprasīta augstāka cena, nekā norādīts, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums.
Jūs varat pieprasīt, lai veikals pārdod preci par norādīto cenu. Ja veikala darbinieki atsakās to darīt, jums ir tiesības iesniegt sūdzību Maxima klientu apkalpošanas centram, kā arī vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas var izskatīt šo pārkāpumu un piemērot sodus par negodīgu komercpraksi.
Ja šī situācija atkārtojas regulāri, varat arī informēt Konkurences padomi, jo sistemātiska maldinoša cenu norādīšana var būt pārkāpums pret patērētājiem plašākā mērogā.
Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
No savas puses varu ieteikt neaizmirst nopīkstināt maximas karti pirms sākt skanēšanu.
Atlaide bija parasta, paldies karti izmantot nevajadzēja, lai atlaidi piešķirtu.