DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
526
Atrisinātas
108
Ar atbildēm
560
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Trešdien atnāca ziņa par to , kad paciņa tiks šodien piegādāta. Visu dienu nogaidot , ieejot iekšā izsekošanā , rāda kad nepietiek vietas pakomātā , labi domāju , kam negadās. Šodien atkal rāda kad paciņa atnāks šodien , rakstu DPD , šie ziņo , kad atkal nav vietas pakomātā , tikai šoreiz nevienā no pakomātiem pilsētā. Cik ilgi tad nebūs vietas?

DPD - Uzslava

Uzslava Nenormāls prieks, ka Vācijas DHL vairs nenodot Best Secret sūtījumus smirdīgajai Itellai, bet DPD. Izcila pieredze - sūtījums, tiklīdz ir Latvijā, uzreiz nonāk pakomātā (un tajā, kurā norādīts, nevis kā Itellas gadījumā- terminālī otrā pilsētas galā un ar papildus nedēļas nokavēšanos!). Arī sūtījumu atgriešana ir elementāra - pie jebkura pakomāta, izdrukājot uzlīmi, nevis drukājot papīra lapas, pašam līmējot un nesot uz pasta nodaļu, kurā ir ierobežots darba laiks un vienmēr garas rinda...

DPD - Netiek piegādāts sūtījums ar skaidrojumu, ka ir pēcapmaksa, bet piegādātājam nav tāda skaisrojuma.

Netiek piegādāts sūtījums ar skaidrojumu, ka ir pēcapmaksa, bet piegādātājam nav tāda skaisrojuma. Pasūtījums no piegādātāja veikts pirmdien, saņemts arī. Piegādātājs norāda ka sūtījumam jābūt piegādātām 1 vai 2 dienu laikā. Māja lapā bija norādīts, ka sūtījums ir atvests noliktavā un ne otrdien, ne trešdiena netika piegādāts. Otrdien sniedza informāciju ka nebija vietas kurjeram, trešdien jau teica ka ir pēcapmaksa, tāpēc gaidiet.

AtrisinātaDPD - Slikta serviss, komunikācija kā ar sienu

Slikta serviss, komunikācija kā ar sienu Nācās sadarboties ar Dpd jau vairākas reizes, bet šoreiz esmu galīgi vīlusies šajā kompānijā. Saņēmu zvanu no kurjera kad nebiju mājās (lielākā daļa cilvēku tomēr darbadienās plkst 12 atrodas darbā). Mana darba specifikas dēļ nav iespējams pārvirzīt pasūtījumu uz darba adresi, tāpēc palūdzu kurjeru ievietot sūtījumu Dpd paku skapī (tā biju darījusi arī iepriekš, nekad nebija problēmu). Pēc brīža kurjers pārzvanīja, un izrādās ka brīnumainā kārtā mana paciņa neietilpst pakomātā. Biju tiešām ļoti...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nedomāju, ka sūdzēšos kādreiz par DPD, bet vienmēr pienāk pirmā reize. Vēlos izteikt sūdzību par pēdējo pieredzi ar jūsu kurjeru. Zvanīju klientu apkalpošanas nodaļai, jo vajadzēja mainīt piegādes adresi. Pacēla atsaucīga sieviete Megija, kura ātri un profesionāli mainīja piegādes adresi. Pēc 10 minūtēm pārzvanīju, jo pamanīju, ka nosūtītājs ir kļūdījies telefona numurā. Šoreiz pacēla vīrietis Kristiāns, kurš visu izskaidroja un ātri nodeva kurjeram laboto telefona numuru. No klientu...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Lasbdien. Pasūtīju caur interneta veikalu 220.lv dārza mēbeles un saņēmu informāciju, ka preci atvedīs 31. Maijā. 220.lv rakstīja: sveicināti, marlēna sākta jūsu pasūtījuma 29901939 izpildīšana. Plānojam, ka jūs varēsiet saņemt pasūtītas preces 31.05.2024, t. I. Pēc 6 darba dienām. 28.05.2024 plkst.8: 37 saņēmu sms par prces piegādi: šovar dien 13;48-14;48 piegadas paku (14 cipari) uz adresi, pim: 9921. Nošīs izziņas nav skaidrs ne par kādu preci iet runa, ne par kādu adresi. Pasūtījumi...

DPD Latvija - Slikt serviss

Slikt serviss Gaidīju sūtījumu no veikala bestsecret. Vakar izsekošanā ieraudžīju, ka paku esmu saņēmusi. Izsekošanas kods 05757978775129. Piezvanīju, man ļoti pieklājīgi apsolīja noskaidrot un pārzvanīt. No rīta piezvanīja, izrādās ka kļūdas dēl, vakar 14.22 paka ir nevis piegādāta man, bet aizsūtīta atpakaļ. Ļoti ātri strādājat. Liels paldies!

DPD - Мою посылку отправили обратно, хотя посылку могла бы еще забрать в тесчении двух дней

Мою посылку отправили обратно, хотя посылку могла бы еще забрать в тесчении двух дней В пятницу 24-го мая мне пришла посылка в пакомат dpd, смогла я ее забрать только спустя два дня 27-го числа, забрать посылку я могла до 29-го числа! В воскресенье, вводила несколько раз пин, который был указан в сообщении, когда поняла, что что то не так-посылка не выдается, позвонила в службу поддержки, где мне сказали, что произошел возврат (я посылку не выбирала и не делала возврат!) . Сообщили, что будут разбираться и в понедельник мне сообщат, но никто мне так и не позвонил. Во вторник...

AtrisinātaDPD - Paka aizsūtīta uz citu pilsētas galu

Paka aizsūtīta uz citu pilsētas galu Pats dzīvoju Mangaļsala, paku aizsūta uz Bolderāju. Globusā skatoties tas ir tuvāk nekā Vecmīlgrāvis bet, Daugava pa vidu. Zvanu, stāstu par viņu kļūdu, Saka, kad neko nevarot izdarīt, jo sūtītājs norādījis to pakomātu. Pārskatīju adresi vietā no kuras sūtīju, tur viss pareizi, mana dzīves vieta. Uz jautājumu, kad varēs pārvest uz pareizo adresi, ļoti nelaipni atbildēja, ka tas nav viņu darbs. Man esot jāatsaka pasūtījums, jāzaudē nauda un laiks, ko mēnesi gaidīju. Varbūt kādam ir tā gadījies?

DPD - Прислали смс и не приехали

Прислали смс и не приехали Присылают смс-ку что приедут сегодня, сами не приезжают и нет не какой информации когда будут. Отождал весь день дома и зозря. Это уже не первый раз у меня. КОМПАНИЯ DPD И НЕ СОВЕТУЮ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ ИХНИМИ УСЛУГАМИ,,👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎�...

DPD - Прислали смс и не приехали

Прислали смс и не приехали Присылают смс-ку что приедут сегодня, сами не приезжают и нет не какой информации когда будут. Отождал весь день дома и зозря. Это уже не первый раз у меня. ГОВНО КОМПАНИЯ. НЕ СОВЕТУЮ ЧЕРЕЗ НЕЁ ОТПРОВЛЯТЬ

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Aizvakar ielika paku pakomātā, teica ka 19: 00 pakas izņem no pakomātiem. Pulkstenis ir jau 20: 08 bet paka nav izņemta no pickup punkta. Ar omniva nav tādas problēmas, paka tajā pašā, jeb nākamajā darba dienā tiek atsūtīta uz citu pickup punktu. Kāpēc dpd nevar ātrāk savas piegādes plānot kā citas piegādes firmas. Arī kad pakas saņemu, pakas ir netīras, saburznītas, pusatplēsta.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Darbinieks zvana man darba laika 7 reizi (!) , tieši no 17.45, piegādēs bija no 18-19 majas bija cilvēks un viņš gaidīja majas, bet neviens nezvana domifona neviens neatnāca, šis manipulācijas bija saprotami aprakstīti un viss bija kvita, adrese un domofons. Un esmu šoka par darba bezatbildību.

AtrisinātaDPD - Neatsaucīgs pakalpojuma sniedzējs!

Neatsaucīgs pakalpojuma sniedzējs! Š.g.30.aprīlī saņēmu SMS ( pielikumā ), zvanīju uz DPD info tālruni:67387284, lūdzu,lai pārvieto manu paku uz pakomātu: Tukums, Pasta iela 14, LV3101, jo pēc smagas operācija nevaru nokļūt uz šī brīža pakas ievietoto adresi ! Atbildes - nebija ! Šodien vēlreiz zvanīju, bet attieksme pret mani, kā klientu no darbinieku puses bija negatīva! Lūdzu, nākt pretī klientam un pārvietot paku uz Pasta ielu 14, Tukums. 07.05.2024.

DPD - Kurjera slikta attieksme pret preci!!!

Kurjera slikta attieksme pret preci!!! Esmu, ļoti, ļoti, ļoti neapmierināta par kurjera attieksmi pret preci. Sūtītājs preci bija iepakojis stingrā kastē audumu maisā, burbuļplēvē ar papīra un kartona elementiem. Atverot sūtījumu, tas bija pilnīgi saplēsts. Tāda attieksme no kurjera puses nav pieņemama un pieļaujama. Iespaids, ka prece ir ar mešanu iemesta sūtījuma nr. 05757976452403

DPD - Paciņas

Paciņas Paciņas klientiem tiek nogādātas nepieņemama izskata, saplēstas, netīras, pus atvērtas! Lai arī ir iepakotas burbuļplēves aploksnēs! Viena sūtījuma saturs vispār pazudis, aploksne “atvērusies”! Kā? Šādi arī citi pazaudē klientis ne tikai dpd! Es ļoti neapmierināta…. , un šokā…

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām no pupumaiss.lv ar kurjera piegādi uz mājām, jo pats veikals strādā tikai darba dienās līdz plkst. 18.00. Beidzot kurjers atsūta ziņu 8.27, ka piegāde tiks veikta šodien 9.17-10.17. Izmantoju linku, lai, protams, piegādi mainītu. Skatos, ka nav pat varianta atzīmēt par piegādi pēcpusdienā. Kā tā var būt? Iepriekš, sūtot citas preces, tas bija iespējams. Vai vainīgs pupumaiss.lv? Attiecīgi sazinos ar dpd, sarunājam, ka vedīs vienīgajā dienā, kad kāds būs mājās laikā no 11.00-18.00...

DPD - Slikts serviss, nepareiza piegādes adrese

Slikts serviss, nepareiza piegādes adrese Nepareizi piegādāta Dpd paciņa, kaut gan norādītā adrese ir pareiza. Zvanīju uz dpd klienta informāciju, lai sūtījumu pārvirza uz pareizo norādīto adresi, bet tas redz neesot iespējams. Kā tas iespējams, ka tas ir sarežģītāk, nekā sūtījumu atgriezt atpakaļ nosūtītājam. Tā vietā, lai klients būtu apmierināts ir otrādāk. Vēl vairāk dpd sarežģīja situāciju. Paldies par jauko un atro servisu!

AtrisinātaDPD - Meli no klientu apkalpošanas

Meli no klientu apkalpošanas Diezgan slikts serviss. Saņēmu ziņu ka paka ir pakomātā Nīcgales ielā 46a bet aizejot neviena poga nestrādā un nevar izņemt. Aizsūtīju epastu un saņēmu atbildi no DPD kas ir apkopošanas speciāliste ka viss strādā un droši varu doties pakaļ. Aizeju vēlreiz un viss tāpat, neviena poga nestrādā. Tas dīvaini ka melo vienkārši, ļoti dīvaina kompānija.

DPD - Nav piegādāti dpd kur

Nav piegādāti dpd kur Mani dokumenti kuri bija sūtīti ar dpd kurjeram, nebija piegādāti mna bet svešam cilvēkam un citu adresi. 28.03.2024, no pulkstens 17-18, bija jābūt dokumentu piegāde. Man bija piegadate sveša paciņa bet dokumenti bija aizvesti uz svešu adresi. Kāpēc kurjers ne lasa dokumentus un piegadās adresi? Jūs varētu pārbaudīt jūsu kurjeru lasīšanas prasmes. Analfabēti ne pieņemt darba.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes