Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Slikts serviss
Slikts serviss. Dpd darbinieki strādā slikti, kad rodas problēmas, viņi Sola tās atrisināt tuvākajā laikā, bet tas nenotiek. Trīs - četras reizes jāzvana un jānoskaidro, viņi tikai Sola nodot informāciju kolēģiem, bet atkal nekas nenotiek. Man arī šī nav pirmā reize, kad problēmas ar šo uzņēmumu.
DPD - Bojājums - DPD
Labdien, saņēmu pasūtījumu izsekošanas kods 05757979113917, izņemot sūtījumu no skapīša bija redzams sabojāts iepakojums (iegriezums) , uzreiz pie pakomāta noforografēju pl 13: 32. Ne tikai bija sabojāts iepakojums, bet arī prece (igriezums jakā tajā pašā vietā kur iepakojumā) . Aizsūtīju uzreiz uz dpd inbox, bet jau pagājis laiks, bet problēma netika atrisināta ceru, uz atrisinātu problēmu. Paldies.
DPD - Slikts servis!!!!!
Jau nedēļu nesagādā pasūtījumu! Cik var gaidit? Tik grūti novietot paku skapi un nosutit kodu!? Šausmās... Ēsmu tik niknā, visiem jau atnāca kam neuzprasa, bet man ne, apnika jau galam!
AtrisinātaDPD - Dezinformācija, ignorēšana, neapreiza piegādes adrese
Kopš 3.12. pie piegādātāja atrodas mana paka ( apskatot informāciju notino, jeb internetveikala kur veicu sūtījumu). 4.12. uzņēmums veic piegādi uz nekorektu adresi savas kļūdas dēļ, ko es konstatēju pati, man par to neviens neziņoja līdz pašam vakaram. Operatīvi parvirzu paku uz skapi telefoniski - bija divas sarunas, vienu reizi solīja paku rītdien otrā, teica ka pat šodien būs. Rezultātā ir pagājušas 6 dienas, katru dienu zvanu un satraucos - pakā ir priekšmeti kuri nevar atrasties salā, kā...
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Naca paciņa Sutitajs noradija nepareizu adresi tapec paciņu ielika Dobele.uzvaniju sarunaju lai pārsuta uz Tukumu labi viss apstiprinats.nedeļu liek gaidit paciņa atrodas riga un pectsm atkal ieliek atoakal Dobele kautgan bija apstiprinata parsutišana Tai laika bija velviena paciņa kura ar bija nepareiza adrese Dobele kurai sarunaju pārsutišanu uz tukumu un ari vienalga ielika Dobele Kas tas par suuuu kantori
DPD - Iemet pakomātā citā rajonā kaut gan apmaksāta "piegāde uz mājām"
Man bija apmaksāta piegāde uz mājām un uz 03.12.24. Biju mājās un gaidīju. Neviens neko pat nepaziņoja un neko nepiegādāja. Nākošā dienā paziņoja ka piegādās starp 2 un 4 - kad es esmu darbā. Uzrakstīju ka strādāju un lai ved nākošā dienā. Rezultātā vienā mierā iemeta cita rajona pakomātā - tālu no manas mājas. Un vēl atsūtīja ziņu - ievietots jūsu izvēlētajā pakomātā! Vienkārši nekaunīgi. Savā brīvdienā braucu meklēt kur ir mana paka. Iztērēju laiku un naudu. Par ko viņi paņēma naudu? Tā ir piegāde uz mājām? Nekauņas. Centīšos nekad netrāpīties uz šis firmas pakalpojumiem.
DPD - Slikts serviss
Kurjeru firma DPD nerēķinās ar klientu/piegādes saņēmēju. Nav iespējams vienoties - vai piegāde būs no rīta vai vakarā. Tas nozīmē, ka jāatliek darbs un visu dienu jāsēž un jāgaida - kad/vai atvedīs. Netiek sūtītas arī sms, kad būs piegāde. Konkrēti manam uzņēmumam esot zvanīts 21 sekundi, un nav bijusi atbilde. Par to tiku informēta tikai tad, kad nākamajā dienā pati sāku interesēties, kur ir sūtījums. Neizmantojiet DPD kurjeru piegādi. Man šī nav pirmā reize, kad problēmas ar šo uzņēmumu.
DPD Latvija - Piegādes kavēšanās
Dpd kurjerdienests nav spējīgs laicīgi piegādāt sūtījumus. 26.11 tika saņemta sms par paciņu, kas tika ievietota Iecavas pakomātā, lai gan dzīvoju Olaines novadā. Tajā pašā dienā ziņoju, ka paciņu vajadzētu pārvirzit uz Olaines novadu, man pat nebija principiāli uz kuru pakomatu Olaines novadā. Līdz šai dienai gaidu.. Klientu "serviss neko nezin, tik aizbildinās ar lielo noslodzi.
DPD - Kavē piegādi
Jau nedēļu pasūtījumu tur savā šķirošanas centrā katru dienu tracking info pievienojot atjauninājumu "your parcel is being held on our premises". Klientu serviss vispār nav pretimnākošs un atbild ar "nezinu, kāpēc netiek izsūtīta, iespējams, lielās slodzes dēļ". Jebkura cita kompānija neuzņemtos darbus, ar ko netiek galā - kāpēc dpd tad pieņem pasūtījumus, ja nav pietiekami kurjeru..?
DPD - Slikts serviss
Paka tika nogādāta nepareizā, pakomātā uz Iecavu, tajā, pat dienā, piezvanīju, un paradresēju paku uz Olaines pakomātu. Pēc pāris dienām atnāca ziņa, ka paka atkal ir Iecavas pakomatā, atkal zvanīju uz dpd info tālruni, esot notikusi klūdā, paka šoreiz nonākšot līdz olainei, pēc 4dienām un vairākiem zvaniem no manis, paka nonāk atkal Iecavas pakomātā. Atkal zvanu uz dpd, esot bijusi sistēmas klūda, šoreiz viss būšot kārtībā. Rezultāts, pēc vairākiem maniem zvaniem, uz dpd, pagājušas 14dienas un paka ir nosūtīta atpakaļ.
DPD - Плохой сервис
Заказ от Temu не доставлен и отправлен назад. Сначала посылку отправили в резекне вместо даугавпилса. Ул. Резекне. Получать в резекне слишком далеко, сразу созвонилась с оператором Dpd. Попросила все исправить и переслать по правильному адресу. Тем более, что это не первая посылка от тему, с омнивой никогда не было проблем. Пообещали, уточнила адрес. З дня присылали сообщения, просили в резекне получить посылку. Позвонила еще раз. Сказали, что все перешлют по правильному адресу. Сегодня получаю...
DPD - Lēna piegāda
Ļoti lēna piegāde. Jau kuro reizi sastopos ar šādu variantu! Jau vesalu dienu mans sūtījums atrodas šķirošanas punktā un nekas netiek darīts. Vienmēr izvēlos omnivu, jo pat ja sūtījums ir no citas valsts, un ja sūtījums atrodas šķirošanas punktā, tas zinu, ka nākamajā dienā piegāde būs. Un pat ja tā nav darba diena! Šeit pat darba dienā viss lēni.
DPD - Bojājums
Atvērot paku, konstatēju ka preces izplatītājs ļoti Skaisti visu un labi iepakoju katru stikla sveci speciālā iepakojumā, lai sveces piegādes laikā netiktu sasistas, taču kad sāku visas sveces vērt vaļā, viena tomēr bija sašķaidīta. Dpd piegādātājs noteikti mētāja paku, kā rezultātā sabojāta prece.
DPD Latvija - Paka netiks piegādāta
Labdien! Lūdzu jūs brīdināt, ka dpd nav neitekti termiņi pakas piegādei. Pastāv risks, ka paku viņi mētās turpo-šurpu vairākas nedēļās un beigās atgriezīs jums atpakaļ. Iesaku izvēlēties kādu citu pārvadājuma piegādātāju, izmaksas ir vienādas, bet jūsu paka būs piegādāta arī tad, kad pakomāts ir pilns, vnk sazināsies ar saņēmēju un vienosies pae piegādes vietu vai citu datumu.
DPD - Paka regulāri tiek nogādāta nepareizā adresē
Jau nez kura paka tiek nogādāta nepareizā adresē. Adrese tiek uzrādīta korekti-Pļavnieki, Skrīveri, Aizkraukles nov. Lv-5125, bet pakas regulāri tiek sūtītas uz Rīgas Pļavniekiem. No manis tas ir ap 90km. Man nav iespējas tikt pēc pakām, arī radus apgrūtināt nevēlos. Lūdzu beidzot sāciet strādāt precīzāk. Uz feisb ziņu atbildes nav un atkal kārtējā paka ir Rīgas Pļavniekos.
DPD - Slikts serviss un komunikācija
Pāris dienas nevar saņemt sūtījumu ar kurjeru, jo piegādes laiks nesakrīt ar laiku, kad cilvēks ir uz vietas! Sūtījumā ir 2 paletes, tāpēc pakomāts neder 😀 zvanījām uz klientu servisu, lai noskaidrotu, vai kurjers var kaut kā ieplānot piegādi. Uz ko saņēmām pamācību, kā jāsaņem sūtījums. Kā jābūt uz vietas no 8: 00 - 18: 00 un kad vienu dienu jau var izbrīvēt (cilvēkam, kas atrodas darbā tas ir pagrūti izdarāms) . Un teksts - kurjers jau tagad neskries no viena Rīgas gala uz otru un atpakaļ...
DPD - Slikts serviss
Izmantoju dpd, lai saņemtu sūtījumu nr.05757979111347. Norādīju saņemšanas adresi rīgu, Juglas ielu 45. Sūtītājs uz pakas arī norādīja šādu adresi. Neskatoties uz to, sūtījums ielikts pakomātā Rīgā, brīvības ielā 432. Tas ir pietiekami tālu no manām mājām. Šis nav pirmais gadījums. Jau iepriekš dpd ir ignorējusi saņemšanas adresi, ievietojot sūtījumu gan brīvības ielas 432, 404 pakomātā. Kas notiek? Kādēļ man jābrauc ar sabiedrisko vai jālūdz citiem sūtījumu izņemt? Uzskatu, ka tas ir ļoti...
DPD - Slikts serviss
Kārtējo reizi aizved uz pakomātu, kurš atrodas otrā Rīgas malā!
DPD - Krāpšana, slikts serviss
Izskatās ka DPD neņem vērā klientu sūdzības un pat necenšas tas labot. Saņēmu zinu ka paka tiks piegādāta noteiktajā datuma klientam majas. Diemžēl atceļot visus plānus un gaidot kurjeru - saņēmu zinu ka paka tika ievietota paku skapi. Bezkaunības kalna gals - Tu izvēlies servisu un to nesaņem. Zvanīju uz DPD kur atbildēja Lāsma, kurai ari bija nospļauties lai problēmu ko izraisījusi pakalpojumu sniedzēji atrisinātu… Rupja un neprofesionāla attieksme. Es viennozīmīgi vairs neizmantošu DPD pakalpojumus un izvēlēšos citas kompānijas. Lielais jums FUI, Kauns!
DPD - Slikts serviss
Kārtējo reizi sūtu preces no veikala ar DPD kurjera palīdzību. Dažreiz atnāk īsziņa par to ka, 2 stundu laikā būs piegāde, kas manuprāt nav objektīvi, jo cilvēks ir jābridina vismaz dienu iepriekš, lai varētu pielāgoties. Dažreiz, piemēram paziņo par piegādi no plkst.10:00 līdz plkst.12:00, bet uz plkst.9:00 saņem zvanu, ka kurjers uz vietas. Atstāt preci kaut kur blakus, piemēram radiniekiem nevar, pagaidīt 15 minūtes kamēr es atbraukšu pakaļ nevar, satiktiet kaut kur citā vietā (vairāka...