DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
575
Atrisinātas
110
Ar atbildēm
615
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss 27.12.2024. vakarā saņēmu ziņu par paciņu, kura bija jāpiegādā Ādažos, Rīgas gatvē 5, pie TC Apelsīns, taču kompānijas vienpusīgas ar klientu nesaskaņotas rīcības dēļ, tā ievietota paku skapī Vecmīgrāvī, A. Dombrovska 23! Un jāizņem man tā divu dienu laikā! Un viņiem pie pakaļas vai es vispār varu turp nokļūt! Ja nav vietas norādītajā skapī, tad piegāde jāveic tad, kad tā ir pieejama nevis jānosūta uz nēģera pakaļu! Tik pat labi varēja nosūtīt uz Latgali!

DPD - Обман

Обман От компании Dpd получил сообщение, что в пакомат пришла посылка, которую необходимо выбрать до 25.12.2024 вклбчительно. 25.12.2024 в 14.20 был у пакомата, код не срабатывал и ящик не открывался. Позвонил по контактному телефону в 14/27 (звонок зафиксирован в записной книжке телефоне) , оператор попробовал помочь, но ящик не открывался. Тогда оператор сказала, что в течении 2 дней пришлют новый код. Не 26.12 не 27.12 код не прислали. 27.12 в 17 часов я позвонил компанию и мне сообщили, что моя...

DPD - Bojāta paka, par ko nenes nekādu atbildību

Bojāta paka, par ko nenes nekādu atbildību Dpd uzņēmums neuzņemas nekādu atbildību par mantas sabojāšanu, pat tad, kad paka pēc viņu teiktā ir apdrošināta. Nosūtīju ap 300 eiro vērtu paku uz franciju, kas galamērķī ir nokļuvusi sabojāta/salauzta. Iesniedzot sūdzību, viņi izdomāja, ka apdrošināšana man nepienākas (lai gan visas pakas ir apdrošinātas līdz 520 eiro) , jo sūtījuma saņēmēja paprasīja paku nolikt pie mājas. Kādā veidā manis apmaksāts pakalpojums ar iekļautu apdrošināšanu var ietekmēt 3. Personas izvēle? Man pat nav iespēja...

DPD - Vilcināšanās

Vilcināšanās Speciāli paliku mājās lai saņemtu gaidīto un piepildīšu apsolītu 27.12.2024 bet piegādes nav tagad Sola piegādi tikai uz 30.12.2024 Dpd mani jau mēneša Pteo reizi šādi apmana pirmo reizi piegādo solīju uz pakomatu citam sūtījumam taču piegādāja ar četru dienu kavēšanos paka bija vajadzīga ātrāk nu nekas saprotu svērki var kavēt bet nu jau otro reizi man sāk apbikt atkap jāpaliek mājās lai gaidītu paku jo to nevar kest pāri sētai.

DPD - Vilcināšanās

Vilcināšanās Sveiki. 20.12. No Andele mandele pasūtīji blūzi, viss Skaisti super. Paka ievietota pakomātā jau 21.12. Bet….. Pasūtīju caur Dpd. Andelē redzu, ka paka atrodas šķirošanas punktā, bet dpd aplikācijā redzu, ka paka vēl ir ceļā. Šodien 27.12. Un kā par brīnumu, pakas nav.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Biju veikusi pasūtījumu, protams pakomāts ir norādīts. Saņemot sms, paka ir pavisam citur, ne tur kur vajag būt. Uzreiz zvanīju dpd, darbiniece minēja, ka pakomāts ir pilns un tāpēc ievietoja citā vietā, uz ko es pateicu, ka pakomātu papildināšana ir katru dienu, un varēja atvest ielikt kad būtu bijis brīvs skapītis, nevis likt citur, tpc jau ir pakomāts norādīts, kur vēlme ir to saņemt. Darbiniece pateica, ka kurjers pārliks uz korekto pakomātu un savā sistēmā visu atzīmēja. Ok, paiet pāri...

DPD - Piegāde

Piegāde Man izsūtīja paku radi, 19.12.24. Piegādes datums bija 20.12.24. Aplikācija radīja ka atgriezts terminālī, jo neizdevās piegādāt. Kā arī aplikàcijā katru dienu mainījās piegādes datums, ka paka pie kurjera un tiks piegādāta. 23.12.24 zvanīju, un skaidrojos, kad jautāju kur mana paka, atbildēja ka Jēkabpils terminālī, un nākamā piegāde paredzēta 27.12.24. Ieskaitot ka viena zvana laikā cilvēks knapi prata atbildēt uz jautājumu latviski. Vēl viņi strādāja 5/6/7dienās, un vēl jo projām saka ka visi skapji aizņemti. Nevienam neiesaku dpd pakalpojumus, ir arī pazaudējuši paku, un nolieguši

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vairs neizmantošu dpd pakalpojumus Marinē sūtījumu,neved,katru dienu sola ka būs,bet nav nekā Ar citiem servisiem šādas problēmas nav Vissliktākā apkalpošanas sfēra Latvijā,dusmas rauj no tādas apkalpošanas un cik redzu neesmu pirmā kas sūdzās Tiešām vairs viennozīmīgi neizmantošu dpd pakalpojumys,izmantošu citu veidu piegādes kur viss ir korekti un vis nāks laicīgi un nebūs man jāsēž uz stressa

DPD - Неспособны выполнять свою работу

Неспособны выполнять свою работу Две недели мариновали мой заказ, кидали в разные пакоматы, только не в нужный, загружен говорят. При этом пару более поздних заказов за это время мы получили легко и непринуждённо. Правда они были не моё имя, так может в этом причина. Теперь поставили перед фактом, либо там, куда запихнули заказ, либо возвращают к продавцу. Хотя я дважды предлагала доставить вместе с другим заказом, который должен будет доставлен на дом. Это они оба раза проигнорировали. Если вам не нравиться моё имя и фамилия...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Gribēju nosūtīt paku draudzenei uz vāciju. Pasūtīju L izmēra pakas sūtīšanu "no adreses uz adresi". Ne pirmo reizi to daru, bet jau ik pa laikam atbrauc kurjers, kurš nenāc pēc paciņas. Vienkārši zvana un Saka, lai iznesu ārā, kaut gan durvju kods ir norādīts, var atnākt pats. Man ka 157cm sievietei ir diezgan grūti pašai atnest 15kg paku no 3 stāvā (kā veciem cilvēkiem sūtīt smagas pakas šajā gadījumā?) . Nebūtu jau problēma, ja jūs kaut kur vismaz informētu, ka jūsu "no adreses līdz adresei"...

DPD - Во время доставки испортили товар ( трещина в чугунной кастрюле)

Во время доставки испортили товар ( трещина в чугунной кастрюле) При доставке был повреждён товар. Огромная трещина в новой чугунной кастрюле. Я считаю, что при доставке курьер уронил товар или бросил . Мой товар испорчен. Кто вернёт мне потраченные деньги?

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nepatīkamas pieredzes ar kurjeriem no dpd. Salīdzinot ar citu piegādātāju kurjeriem, dpd kurjeriem nav pilnīgi nekādas cilvēcības. 18.12.2024. 80kg smagu preci noliek pie kāpņu telpas, ar tekstu, ka man jāmeklē pašai, kā līdz dzīvoklim smago pasūtījumu nogādāt. Cilvēcīgi palūdzu, vai ir iespējama palīdzība no kurjera puses, saņēmu visādus attaisnojumus. Ja veicu pasūtījumu, nav man bijusi opcija izvēlēties, ka paku būs jānogādā līdz dzīvoklim, tad kā man tieši norādīt to? Komentārā, kuru...

DPD - Slikts serviss nekompetenti darbinieki

Slikts serviss nekompetenti darbinieki Labdien! Klientu apkalpošanas speciāliste ļoti nekompetenta nemāk runāt normāli ar klientiem pa telefonu visas atbildes ir miglā tītas varbūt nevar sniegt konkrētu atbildi uz jautājumu. Vakar zvanot uz klientu apkalpošanas centru Teicapaka būs pakomātā , šodien Alise saka nē nebūs arī šodien. Ja melojiet, tad vismaz vienojieties savā starpā, lai nesanāk ,ka viens vienu otrs otru.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss. Dpd darbinieki strādā slikti, kad rodas problēmas, viņi Sola tās atrisināt tuvākajā laikā, bet tas nenotiek. Trīs - četras reizes jāzvana un jānoskaidro, viņi tikai Sola nodot informāciju kolēģiem, bet atkal nekas nenotiek. Man arī šī nav pirmā reize, kad problēmas ar šo uzņēmumu.

DPD - Bojājums - DPD

Bojājums - DPD Labdien, saņēmu pasūtījumu izsekošanas kods 05757979113917, izņemot sūtījumu no skapīša bija redzams sabojāts iepakojums (iegriezums) , uzreiz pie pakomāta noforografēju pl 13: 32. Ne tikai bija sabojāts iepakojums, bet arī prece (igriezums jakā tajā pašā vietā kur iepakojumā) . Aizsūtīju uzreiz uz dpd inbox, bet jau pagājis laiks, bet problēma netika atrisināta ceru, uz atrisinātu problēmu. Paldies.

DPD - Slikts servis!!!!!

Slikts servis!!!!! Jau nedēļu nesagādā pasūtījumu! Cik var gaidit? Tik grūti novietot paku skapi un nosutit kodu!? Šausmās... Ēsmu tik niknā, visiem jau atnāca kam neuzprasa, bet man ne, apnika jau galam!

AtrisinātaDPD - Dezinformācija, ignorēšana, neapreiza piegādes adrese

Dezinformācija, ignorēšana, neapreiza piegādes adrese Kopš 3.12. pie piegādātāja atrodas mana paka ( apskatot informāciju notino, jeb internetveikala kur veicu sūtījumu). 4.12. uzņēmums veic piegādi uz nekorektu adresi savas kļūdas dēļ, ko es konstatēju pati, man par to neviens neziņoja līdz pašam vakaram. Operatīvi parvirzu paku uz skapi telefoniski - bija divas sarunas, vienu reizi solīja paku rītdien otrā, teica ka pat šodien būs. Rezultātā ir pagājušas 6 dienas, katru dienu zvanu un satraucos - pakā ir priekšmeti kuri nevar atrasties salā, kā...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Naca paciņa Sutitajs noradija nepareizu adresi tapec paciņu ielika Dobele.uzvaniju sarunaju lai pārsuta uz Tukumu labi viss apstiprinats.nedeļu liek gaidit paciņa atrodas riga un pectsm atkal ieliek atoakal Dobele kautgan bija apstiprinata parsutišana Tai laika bija velviena paciņa kura ar bija nepareiza adrese Dobele kurai sarunaju pārsutišanu uz tukumu un ari vienalga ielika Dobele Kas tas par suuuu kantori

DPD - Iemet pakomātā citā rajonā kaut gan apmaksāta "piegāde uz mājām"

Iemet pakomātā citā rajonā kaut gan apmaksāta 'piegāde uz mājām' Man bija apmaksāta piegāde uz mājām un uz 03.12.24. Biju mājās un gaidīju. Neviens neko pat nepaziņoja un neko nepiegādāja. Nākošā dienā paziņoja ka piegādās starp 2 un 4 - kad es esmu darbā. Uzrakstīju ka strādāju un lai ved nākošā dienā. Rezultātā vienā mierā iemeta cita rajona pakomātā - tālu no manas mājas. Un vēl atsūtīja ziņu - ievietots jūsu izvēlētajā pakomātā! Vienkārši nekaunīgi. Savā brīvdienā braucu meklēt kur ir mana paka. Iztērēju laiku un naudu. Par ko viņi paņēma naudu? Tā ir piegāde uz mājām? Nekauņas. Centīšos nekad netrāpīties uz šis firmas pakalpojumiem.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kurjeru firma DPD nerēķinās ar klientu/piegādes saņēmēju. Nav iespējams vienoties - vai piegāde būs no rīta vai vakarā. Tas nozīmē, ka jāatliek darbs un visu dienu jāsēž un jāgaida - kad/vai atvedīs. Netiek sūtītas arī sms, kad būs piegāde. Konkrēti manam uzņēmumam esot zvanīts 21 sekundi, un nav bijusi atbilde. Par to tiku informēta tikai tad, kad nākamajā dienā pati sāku interesēties, kur ir sūtījums. Neizmantojiet DPD kurjeru piegādi. Man šī nav pirmā reize, kad problēmas ar šo uzņēmumu.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes