DPD - Slikts serviss
Nezinu vai ir jēga jums kaut ko rakstīt, bet no jūsu puses nav smuki, pasūtījām no tele2 paciņu 09.04,10.04 nomainījām adresi, bet caur izsekošanas numuru bija radīts ka vienalga paciņa būs piegādāta 11.04
rakstot iz whatsapp pateica ka paciņa būs piegādāta 14.04 par to neviens nepaziņoja, arī caur izsekošanas numuru bija rakstīts ka kurjers zvanīja, vet neviens nezvanīja, okey sarunājam uz to 14.04
tātad 14.04, atbrauca kurjers pateica ka viņam kaut ko neiedeva un viņš neatdos paciņu, jums liekas tas normāli? Un kurjers vienkārši aizbrauca un caur izsekošanas numuru vwl atzīmēja ka mēs atteicāmies no paciņas
sazvanījos ar tele2 viņipaši nesaprot kas notika, Saka ka no viņa puses viss okey, viņi aizsūtīja jums tur kaut kādu pieprasījumu, es uzrakstīju dpd whatsapa, tagad viņi vienkārši nelasa manas ziņas, pēdējo reizi es izvēlēšos jūsu pakalpojumus, tā nav pirmā reizi ka ar jums notiek kaut kādas kļūdas ….
Izbojājat dāvanu uz dzimšanas dienu, ka jūsu darbinieki nemāk risināt visas situācijas un dot kaut kādu informāciju
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (3)
Sviests!
Ļoti loģisks stāstījums.
Bieži vien problēmas sākas, ja vēlaties veikt izmaiņas.