www.sudzibas.lv DPD Piegāde

DPD - Piegāde

Pasūtīju preci no DPD, pirmajā dienā kurjers aizbrauc uz nepareizo adresi, vispār citā pilsētā. Saka, ka būs nākamajā dienā. Nākamajā dienā vispār neviena jauna, ne ziņa ne epasts vispār pazuduši.

7 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (2)

Silbalodis 7 st atpakaļ

Nebiji viņam 'pa ceļam'

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Pasta likumu, piegādes uzņēmumam ir pienākums nodrošināt preces piegādi norunātajā termiņā. Ja kurjers aizbrauc uz nepareizu adresi un piegāde netiek veikta, tas var būt līguma saistību pārkāpums. Klientam ir tiesības pieprasīt skaidrojumu un kompensāciju no DPD, ja piegāde kavējas vai nenotiek. Ja uzņēmums neatbild un nerisina situāciju, var iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ieteicams saglabāt pasūtījuma apstiprinājumu un saziņu ar uzņēmumu kā pierādījumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes