DPD - Piegāde
Pasūtīju preci no DPD, pirmajā dienā kurjers aizbrauc uz nepareizo adresi, vispār citā pilsētā. Saka, ka būs nākamajā dienā. Nākamajā dienā vispār neviena jauna, ne ziņa ne epasts vispār pazuduši.
Atbilde no
DPD Support
Pārstāvja atbilde
24.03.2025
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (6)
Nebiji viņam 'pa ceļam'
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Pasta likumu, piegādes uzņēmumam ir pienākums nodrošināt preces piegādi norunātajā termiņā. Ja kurjers aizbrauc uz nepareizu adresi un piegāde netiek veikta, tas var būt līguma saistību pārkāpums. Klientam ir tiesības pieprasīt skaidrojumu un kompensāciju no DPD, ja piegāde kavējas vai nenotiek. Ja uzņēmums neatbild un nerisina situāciju, var iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ieteicams saglabāt pasūtījuma apstiprinājumu un saziņu ar uzņēmumu kā pierādījumu.
No DPD jau nu gan jūs neko nesūtījāt, jo DPD ir tikai piegādātājs un vispār, ja jau jums ir izsekošanas kods, tad kur problēma sazināties ar DPD info dienestu...
DPD pazaudaja sutijumsu snidzot atbildi " "Informēju, ka sūtījums šķirošanas kļūdas dēļ ir atgriezts nosūtītājam. Lūgums sazināties ar nosūtītāju par atkārtotas piegādes iespējām"
Sistēma pakai status "piegādāts". Sazinajos ar bestsecret.com izskadroju situāciju... pati risināju problēmu. Bez DPD atbalsta. Vissi var kļūdīties, bet kas kļūdījās tam un jārisina problēma, nesīs klientam
Visu laiku izmantoju vienīgi DPD nekad nekādu problēmu nav bijis.
Man ari ir bijis,pacietību,jo nekļūdas tik tas,kurš neko nedara.nav attaisnojums,bet...